Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Husker du ikke forrige IKM??

Husker du ikke regelboka?

Husker du ikke at du må oppdatere oss ofte?

:hoppe:

Jeg hopper litt her inne, for å få litt oppmerksomhet fra deg...

Du vet vel hva det står i regelboka!?

"I dagene rundt ikm, er dagbokskrivere pålagt å oppdatere minst en gang hver dag. Dersom det er gått mer enn et døgn siden forrige oppdatering, er det lov for andre brukere å hoppe i bøkene."

Pakker du til Italiaturen? *misunnelig*

Sier god tur nå jeg, så jeg er sikker på at du får det! :wink:

Jeg gir meg heller ikke før håndfaste bevis!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt forvirret :o

Trodde jeg skulle få besøk av fetterbrun, men så snudde han i døra :-?

Det kom en pitteliten dråpe med lyslysbrun utflod, men så ga det seg helt igjen..... jeg pleier jo å få det en time eller to før tanta kommer for fullt, men nå er det helt borte igjen... ligger sikkert på lur slik at ho kan hoppe frem når vi sitter på flyet til Italia i morgen :roll:

Det ville vært typisk meg :evil:

Får ta det som det kommer!

Gleder meg i allefall som bare det til å reise, så i dag skal jeg hjem å pakke, og sitte sammen med mannen min å ha reisefeber :ler:

Dere får ha en god helg og en god uke :D Så håper jeg å kunne lese om mange positive tester når jeg kommer tilbake :blunke:

Tusen takk for hilsninger :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tycker både fetter Brun och tante Rød ska hålla sig borta - så det så!

Jag hoppas ni lurar båda två genom att smita i väg till Italien, kanske de inte hittar dig då?

Ha det så himla trevligt i Italien och njut samman med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Berta! Velkommen tilbake :)

Kunne ikke la dagboken din stå urørt vet du :)

Håper du har kost deg masse. Gleder meg til oppdatering :)

Lykke til med babylaging!

Klem fra Meta :kysse: (skulle vært en klemmesmily her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei her er jeg :D

Har hatt en helt fantastisk ferie, og skulle ønske vi kunne blitt en uke til!!!!!!

Vi har kost oss med masse god mat ( 2 retter lunsj, 2-3retter middag hver dag) og drukket masse god vin, ferie er herlig :sjarmor:

Joda, tante rød kom med brask og bram fredag kveld og var for sikkerhets skyld veldig tilstede på reisen ned til italia :evil: Så jeg er i dag på dag 11 i periode 7. Og første dag på jobb etter en uke fri, så her er det hektisk :o

Takk for hilsninger :blunke: Kommer sterkere tilbake senere :vinke:

Klem Bizzy

Ps. kan godt motta litt hopping i boken nå altså.... el rett rundt hjørnet :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da får jeg jo følge oppfordringen da. :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Puh.. Blir jammen sliten av all denne hoppingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal jammen hoppe! :hoppe: :blunke: Min EL var enten på lørdag, i går eller i dag. Sannelig ikke sikker jeg :roll: Men vi har truffet så det synger, så nå sender jeg alle hoppevibber videre: værsågod! :hoppe: I retur forventer jeg en krysset finger eller to :D

Godt å høre at turen var fin. Håper den dumme tanta ikke ødela altfor mye, at du fikk kost deg litt masse med mann og sol og vin :)

Jeg skulle si en ting til, men det ramla jammen rett ut av hodet mitt. En annen gang :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL rett rundt hjørnet ja... Da vet du hva du må gjøre de nærmeste dagene! Forføre, forføre... Rart med disse gutta altså - skal jammen meg mye til før de takker nei til en hyrdestund! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse hopping, blir jo rent smigret jeg :wink: Tusen takk jenter!!!!

Er nå på dag 13 og tror jeg hadde el enten i går eller i dag, så jeg håper vi har fått klaff denne gangen :D Har jo til og med vært hos kinesolog for å øke sjansene, skulle dit med tanke på musearm/skulder, så tenkte vi at det kunne jo ikke skade å se om hun kunne hjelpe :blunke: Hun kunne ikke love noe, men mente at energien i kroppen min var konsentrert rundt stress....... Hun har nok rett i det, vi har hatt så mye problemer med forsikringsselskapet etter en vannskade på badet, har kranglet i over ett år for å få de til å dekke skaden, og nå når de endelig har begynnt med renoveringen er det skikkelig slurvete arbeid. Stakk innom for å se hvordan det gikk en dag før vi dro til Italia, og da kunne man snuble i flisene på gulvet :sinna: Så de har tatt opp igjen hele gulvet en gang til og lagt allt på nytt, ble bedre, men ikke i nærheten av perfekt :( Surt når man har lagt så mye penger og tid på å få ting slik man ønsker det, så blir det ødelagt av rørfeil, og deretter slurvete jobb av fagfolk :evil:

Men nå har kinesologen rettet på energibanene mine og fått kroppen til å konsentrere seg om de viktige tingene, så er det bare å vente å se til neste IKM :blunke:

Men forhåpentligvis får vi flytte hjem igjen til neste uke etter 3 uker på leilighetshotell (trist) og en uke i Italia! Skal bli deilig å kunne krabbe opp i sofaen, ta et langt bad og lage god mat på kjøkkenet igjen! Og selvfølgelig sove i vår egen seng!!!!!!!!!!! Savner vel også kattedøren litt, skal bli godt å slippe å åpne døren for katter som ikke helt har bestemt seg om de vil være inne eller ute...... :ler: Tror mine to søte puser kommer til å sette pris på å kunne gå ut og inn som de selv ønsker, og leke i skogen igjen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse hopping' date= blir jo rent smigret jeg :wink: Tusen takk jenter!!!!

Nei for du hintet jo ikke noe særlig da :roll: Hallo!! Hehe ;)

Gleder meg til bowling jeg.. Du må ikke riste ut "filletantebarnet mitt" da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hintet jeg....., kanke skjønne hva du mener Meta :ler: Må jo jobbe litt for det man vil ha :blunke:

Skal prøve å riste minst mulig under bowlingen :ler: Så for meg meg selv i en ganske ristende bowlingstil...... :hoho:

Det gjelder jo deg også det da :blunke: Jeg krever nemlig også tittel som filletante! Så det så :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er for sent å hoppe litt her inne... og om det er det så håper jeg du har fått nok hoppe-dose den siste tiden.. :wink:

Sender masse blå vibber herfra...

Klem ny dag (12+3)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaså, EL-tid? Da håper jeg du jobber hardt! Selv om du antar at EL er over - lag en sikkerhetsbuffer på 3-4 dager, sånn i tilfelle du har tatt feil. Alt for saken vettu! :ler:

Kjipe greier med det badet deres. Vi har selv pusset opp og utvidet badet i sommer - frustrerende greier. Hellingen på gulvet går feil vei, så alt vannet ender opp på andre siden av badet. Gir ikke mye for de "fagfolkene" der nei. Og 3 uker på leilighetshotell hørtes utrolig slitsomt ut.

Håper du ellers har det fint, og tusen takk for koselig hilsen i boken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å riste minst mulig under bowlingen :ler: Så for meg meg selv i en ganske ristende bowlingstil...... :hoho:

Jeg må si at jeg ikke er helt fornøyd med forsøket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Er ikke helt fornøyd med resultatet selv heller, utrolig stiv skinke.... sikker på at den er blå også :oops:

Jaja, fikk oss i allefall en latter, vi og alle de andre :ler: Sitat; "se nå!!"

Kanskje vi kan bowle et annet sted neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for hilsen i dagboka mi, det er koselig å ha KG-jentene her som støtte!

Krysser fingrene for at det har klaffet for dere denne måneden - og hopper litt selv om den mest kritiske perioden kanskje er over (skader aldri med litt hopping!): :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...