Gå til innhold

Bizzy's rugebok!

bizzy

Anbefalte innlegg

Hehe, leamus er morsomt :) Så en øyeleamus i speilet en gang. Boing boing. Det var helt sprøtt :P

Såh.. hvordan går det? Hehe, jeg har ikke mer å siii! :D

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gangavstand til by'n tror det var noen små grå som var koblet ut da jeg fannt ut det... :lol: Gikk hjem fra jobb i går (tar som regel 15min rask gange fra jobben til sentrum som ligger i andre retningen), de bakkene som virker ikke fullt så bakkete og korte med bil, de er laaaannngge og seige kl.16.00 til fots :ler: Bruke 47 min hjem og da var det deilig med en dusj.. hadde ikke tenkt på at det faktisk er kontinuerlig oppoverbakke hele veien hjem. Kan sikkert gå til byen på en time (nedoverbakke hele veien) men vil nok bruke litt mer tid hjem! Har ikke vondt av gåturen, så det blir nok flere dager med rask gange hjem, men ble bare litt overrasket over hvor langt det faktisk var! :lol:

Venter jo forsovidt bare på at ikm skal komme krypende, har ikke som sagt tidligere tenkt så mye på at vi prøver å bli gravide denne måneden, så overraskelsen var stor da mannen kom hjem og hadde kjøpt graviditetstest på vei hjem fra skolen i går :hjerte: Han er så søt! Hadde faktisk ikke tenkt på at vi skulle kjøpe det selv, er helt overrasket over hvor avslappet jeg plutselig har blitt denne måneden. Kan jo kanskje ha noe med at denne og forrige måned er de første hvor jeg ikke har hatt haugevis med tegn helt siden el. :-?

Ellers har det ikke skjedd så mye, har jo selvfølgeli blitt forkjøla, er nok smittet av det som gikk rundt her på KG. snufs.. Har hatt feber nå i to dager så dersom jeg ikke er bedre i morgen, tar jeg en ligge i sengen å bli passet på av mannen dag :blunke: Det burde gjøre underverker. Pleier nemlig å få jevnlig tilsig av urtete med honning, mat om jeg ønsker og masse kos og kjærlig pleie, nesten så det blir ok å være dårlig :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oups, er ikke helt i form i dag, så jeg glemte visst å takke for hilsenene jeg har fått siden sist :oops:

Tusen takk for hilsener Eliza og Hermione!!! Det er alltid like koselig :D

Eliza;

Skal krysse fingrene for dere også, hadde jo vært gøy om det var flere som ble gravide rundt samme tid. Kan jo ikke være annet enn positivt å ha flere å dele erfaringer med!!!!

Jolie;

Joda det går! Leamusen forsvant i løpet av kvelden, har hatt det i låret og øye tidligere, men aldri en hel dag!!!! Pleier å gi seg ganske fort :blunke: Men det var jo ganske artig, så i allefall komisk ut :ler: Koselig å se at du følger med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for gratulasjon i dgboken min! :D

(((((((Sender deg støv i massevis!!!)))))))))

(synd KG ikke har slik en søt baby som sender støv, slik som på SnartGravid sidene) Da skulle jeg støvet deg ned massevis!!!! :wink:

Lykke til iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy.

Jeg har IKM rundt 22. denne måneden tror jeg - fare noen få dager etter deg. Spennende.... Tenk om vi plutselig var en hel haug som ble gravide nå. Det hadde vært moro!

Krysse fingre for oss alle...

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 2 :o dager til ikm!!! Og bare 4 dager til jeg sitter på flyet til Italia sammen med mannen min :hjerte::hoppe::hjerte:

Ellers er det som vanlig de siste dagene før IKM, tiden går såååååååå saaaaaakkkkkkkkkktttttttttteeeeeeeeeeeeeeee :Gjesp:

Sitter å forsøker å overbevise meg om at det ikke er noe vits i å teste selve dagen for ikm, men at jeg heller kan vente til lørdag morgen... :hoho: Ønsketenkning :hoho: Kommer vel til å rive testen ut av skapet Torsdag morgen :lol:

Takker for koselige hilsener!!!!

Jeg soper til meg allt støvet du sender Angel! Tusen takk!!

Heier på synkrontreff Eliza så lenge jeg kan få lov til å feire to blå på Torsdag! Krysser fingrene for oss begge :blunke:

Heia Hanni også!!! Bare noen dager i forskjell på ikm, kan jo bli gøy hvis det klaffer for oss begge *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med, Bizzy!

Og nå er jeg virkelig spendt...

Hva føler du?

Noen symptomer?

Eller...det driter vel du i, som er så avslappet og greier! :ler:

Gleder meg til torsdag...

Og er dødsmisunnelig på at du skal til Italia.

Det er mitt nr. 1 ønskested å reise i hele verden!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, vennen! :vinke:

En dag igjen :) Hvordan går det da? Noen tegn i dag? Jeg syns godt at jeg kan bli filletante, så det er bare å bli gravid :D

Kanskje jeg skal hoppe litt denne måneden også? Kanskje det hjelper? Kan jo aldri vite :-? :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Stor klem fra spreke meg :vinke:

PS. Hva mener du med at jeg er kontrollfrik?? :o DS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslappet :hoho:

Ikke fullt så avslappet lenger nå som det nermer seg ikm... :flau: Det har visst gått over :ler:

Begynner å føle at jeg har noen små tegn også, håper det er ordentlige tegn og ikke bare placebo-tegn :roll:

:o Det stikker og drar i nedre høyre del av magen, ikke hele tiden, men nå og da.. (kan jo like gjerne være tanta som er i anmarsj :evil: )

:o Trøtt, sovnet på sofaen kl.20 i går, tok nederlaget kl.21 og stablet meg selv i seng, gikk jo glipp av Friends :cry: (Men det kan jo komme av at jeg har vært syk)

:o Luft i magen :oops: (Men det kan jo også være pga at tanta er på vei :evil: )

Men jeg lever i håper så blir det spennende å se i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ - du beskriver jo meg! Trøtt som en strømpe, stikking, luft, dette er spennende :o .

Lov meg at du oppdaterer før du reiser, da. Jeg kan dessverre ikke love det samme, dersom jeg da klarer å holde meg fra å teste så lenge som jeg har tenkt :ler: . Skal ønske deg god tur, altså, men gjør det heller når avreisen nærmer seg.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele dagboken din, og nå håper jeg virkelig det klaffer for dere!!

God tur til Italia, håper dere har fått en god nyhet inne da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå følger jeg med her - ikke lenge til IKM. Håper det blir test med riktig resultat!!!

Heia Bizzy!!!!! Nå har du hoppa i dagboka mi, så nå skal jeg hoppe i din :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Klemmer fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh! IKM allerede?! :o Har glemt å stikke innom boka di i det siste jeg :oops: Burde ikke være så vanskelig, men jeg glemmer A-G når jeg oppholder meg på H-N mesteparten av KG-tida. Skal skjerpe meg. Lover. Særlig nå når det ser ut som at du er gravid da!

Jah, for det er du vel? Håper du tester før jeg drar på jobb i morgen. Jeg drar 8.40 - hint HINT! :ler:

Og god tur til Italia! Gjett om jeg er misunnelig! Kooose deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener og lykke ønskninger alle sammen! Det varmer :D

Tok en test i dag tidlig, men den var desverre negativ :cry:

Jaja, bedre lykke neste gang...igjen :( Har jo rukket å tenkt en hel masse i løpet av morgenen, og 6måneder er jo egentlig lang tid, men hvis jeg heller tenker på det som 6 forsøk, så er det jo egentlig ikke så mye.. :lol: Det er jo masse nytt man starter med hvor man må trene mer enn 6 ganger før man kan det :blunke:

Dessuten tanta har jo ikke kommet, så det er jo et pittelite håp..... evig optimist :ler:

Tusen takk for alle hilsener!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen,

leit å høre om negativ test.

:evil:

Har vært der - for ikke så lenge siden - og forstår frustrasjonen.

For vår del ble det klaff på den syvende måneden etter p-pilleslutt. Men det betydde ikke syv sjanser eller forsøk siden jeg hadde litt ureglemessige sykluser og ikke EL hver måned.

Vi hadde regelmessig sex den måneden/syklusen det klaffet for oss. Da var det ferie, og det ble ikke pes med kos i det hele tatt (noe det lett kan bli til tider, f.eks om man skal ha sex i forhold til EL-test svar o.l.).

Du får nok se det blå krysset snart du også. Tenker på deg. :kgsmil:

Masse gode tanker fra ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger med å hopper litt jeg også. Håpet er jo ikke helt ute enda :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

JEG VIL BLI FILLETANTE (ser du: jeg har allerede tildelt meg selv en rolle ;) )

Stor klem fra Meta

Ps. Gleder meg til besøk og til middag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk.. Selv om jeg hinta aldri så mye i går kveld, så var jeg såååå-åh trøtt i morges at jeg slett ikke fikk tid til å sitte ved dataen i morges. Sov kanskje bare litt for lenge? :ler:

Men; ingen mens er lik håp i massevis! Nå skal du bli gravid, damen! *kjefte litt på egg og spermier i bizzy-huset; get to work!*

Og gooood tur! :D *vinke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...