Gå til innhold

Pene mennesker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det stemmer nok ikke, men er det flere her som føler at pene mennesker er mer renslig og rene enn mindre pene? Noen som vet grunnen til at mange føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DET PENESTE MENNESKET DU KAR SET
Det stemmer nok ikke, men er det flere her som føler at pene mennesker er mer renslig og rene enn mindre pene? Noen som vet grunnen til at mange føler det sånn?

EG E JØVLI PEN MEN EG E EN GRIS!!!!!!!!!!!!!!!OG SAMEFAEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ser slik ut, pen hud og regelmessige trekk som de har ;)

Og fordommer.

Tenk deg at du skal utfylle følgende med ordet som hører til:

Skitten og ....

Feit og ....

Skitten hører sammen med stygg, og feit med noe negativt, som ekkel.

Pene mennesker understreker og steller utseendet sitt mer, f.eks med hår, hud og negler, klær, sminke osv. Da ser de mer ryddige og rene ut for øyet, i tillegg til fordelene de har fra naturens side.

Vi fungerer slik at vi har mest tillit til det som ser pent ut. Det er f.eks en fordel når vi velger mat, som skifter utseende når den blir for gammel. Også i forhold til mennesker, de som er mest symmetriske har de friskeste genene.

Jaja, jeg dusjer, jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alminnelig og renslig
Kanksje man bare kan snu spørsmålet på hodet - renslige mennesker er mer pene?

Jeg går for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror at pene mennesker er mer renslige enn overvektige og stygge. vet ikke hvorfor , men slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestegirl
Ja, jeg tror at pene mennesker er mer renslige enn overvektige og stygge. vet ikke hvorfor , men slik er det.

Veldig oppklarende. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette for en diskusjon? :forvirra: Ikke rart det blir krig i verden, sier nå jeg. Kanskje noen burde ta et oppgjør med seg selv og sine egne tanker? :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente37
Hva i all verden er dette for en diskusjon? :forvirra: Ikke rart det blir krig i verden, sier nå jeg.

Samme mener jeg, etter å ha lest de mange idiotiske tråder her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg være skikkelig urenslig :sjenert:

Men newsflash: Jeg er absolutt ikke det!

(og hva er definisjonen på pene mennesker? Kan ikke overvektige være pene? Jeg veier litt mer enn jeg bør, men jeg er ikke stygg fordi om, jeg er bare ikke like tynn som deg, men liker å se fin ut, ha fine klær, lukte godt, ha rent hjem etc..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestefisk

Ikke fordi jeg mener det bør være krig i verden, eller noe men...

Man fremstår (ihvertfall noe) penere når man viser at man er "renslig", selv om velstelt nok er et bedre ord.

Alle ser bedre ut med nyvasket hår i forhold til fett hår, nyvaskede klær i forhold til krøllete klær osv.

:fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pene kvinner er slankere og renere enn stygge, og de får bedre jobber og kjekkere menn enn de tykke/stygge/urenslige. Ikke vanskelig å forstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi er ganske pen, og veldig glad i å dolle seg skikkelig opp og pynte seg.

Hun skjønner ikke hvorfor hun skal vaske hendene etter å ha vært på do.

Case closed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

vel jeg kjenner folk som kanskje ikke er det man kaller pene. Og de er svært renslige. Mens jeg kjenner pene som kan gå dager uten og dusje

så er det noen sammenheng...vel nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl

Jeg er både overvektig og veldig pen. Formene på rett plass og veldig renslig. Så at du er overvektig er ikke synonymt med at du er stygg og urenslig ;)

Jeg er sexy og vel så det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et latterlig spørsmål. Naturligvis er det ingen sammenheng der.

Signeres!

Synska

"stygge" mennsker er urenslige og "pene" mennsker er renslige :fnise:

Jeg skjønner ikke hvem du sikter til når du skriver at mange føler det sånn!!!!

A)Hvem er disse mange?

Hva er pene mennesker og mindre pene mennesker egentlig?

Det kommer ann på øye som ser også forresten!

B)Så hva mener du

Dette spørsmålet er det dummeste jeg har lest dette minuttet!

Det er like dumt som å påstå at de med blå øyne er rikere enn de med grønne øyne!

Endret av Synska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forskjell på å si at pene mennesker er penere enn å sprørre om flere føler at det er sånn, og spørre hvorfor mange føler det sånn og samtidig si at det heller ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi er ganske pen, og veldig glad i å dolle seg skikkelig opp og pynte seg.

Hun skjønner ikke hvorfor hun skal vaske hendene etter å ha vært på do.

Case closed?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...