Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Gjest marihan
Er disse jeg synes virker mest symptatiske også. Hugo plager meg ikke så fryktelig mye egentlig, synes det er verre med noen av disse klagedamene!!!

Signerer denne! Jeg likte ikke Hugo den første uka, men synes han har blitt "mildere" etter hvert. Ja, han er arrogant og til tider utrolig irriterende, men jeg har ikke brydd meg så mye om han i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Men er det noe jeg ikke har fått med meg, er det en grunn til at Amin er mislikt av så mange? Jeg synes han virker så sympatisk! Klarer ikke helt å forstå hvorfor de er så oppsatt på å få han ut, eller gi han de "verste" jobbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Ingunn lenger pga. det hun gjordet med karven, Spiller ingen rolle at hun innrømmet det for Amin nå. Hun er falsk.

Huge er ok nok han, bortsett fra at han tror at gården går i dass uten han.

Silje er min favoritt :)

Torkel er en pingle, pusling og en mammadalt.

Morra hans har ødelagt han ser det ut til.... :fy_fy:

Catharina er ei sur megge :forvirret:

Stakkars Torkel er forelsket i Silje-

De to lyshåra bertene er rett og slett stokk teite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at dette er et spill da folkens.. Alle spiller på hver sin måte fordi de tror det er den måten de vinner på.

De er jo med for å vinne, ikke for å bli likt av de andre deltakerene og resten av landet.

Men selvfølgelig.. Seerne velger jo selv også hva man vil se på som godt spill og hvem som er verdig vinnertittelen.

Jeg liker Silje, Ingunn og Amin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne episoden ble jeg mest opptatt av forholdet mellom mor og sønn. Stakkars gutt, han fremstilles iallefall ikke i noe godt lys :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at dette er et spill da folkens.. Alle spiller på hver sin måte fordi de tror det er den måten de vinner på.

De er jo med for å vinne, ikke for å bli likt av de andre deltakerene og resten av landet.

Men selvfølgelig.. Seerne velger jo selv også hva man vil se på som godt spill og hvem som er verdig vinnertittelen.

Og det er Tv2 som velger hva vi får se, og hvilke inntrykk vi skal få..

Tenk på alt vi ikke får se, av det som skjer i løpet av ei uke.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er Tv2 som velger hva vi får se, og hvilke inntrykk vi skal få..

Tenk på alt vi ikke får se, av det som skjer i løpet av ei uke.

:sukk:

Ja, det er helt sant. Jeg bor ikke så langt unna og hører at det har vært skikkelig baluba oppe på der og at det er utrolig mye vi ikke får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg selv i å bli litt flau når Vigdis snakker.

"Å æ kjøre drægræising, da. Å så har æ en harli deividsn, da. Så de herre e medt i blenken ferr mæ, da".

Jeg liker ikke å høre andre trøndere på tv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broder'n er overbevist om at hu Vigdis er skikkelig traktorlesbe.

Forøvrig er han sønnen der gården største kjærring spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrrolig hvordan tven kan få oss til å tru hvordan folk egentlig er...

Personlig synes jeg Hugo virker som den støreste "drittsekken", selvgod osv osv.. men dette er jo pga av hvordan tv2 får han til å virke. Men en ting skal han uansnett ha.. han er i det minste ærlig.

og dersom han blir valgt til kjeme nok engang og vinner den kampen er det nesten så jeg synes at han bør vinne hele greia jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...