Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2008 #981 Del Skrevet 5. april 2008 Ånei ånei ånei!!!! det var jo geir-ove som skulle vinne!!!!! *snufs* Hvorfor det? Torkel har da også jobbet og stått på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 5. april 2008 #982 Del Skrevet 5. april 2008 Det var synd at Geir Ove tapte. Han hadde fortjent å vinne hele farmen. Nå håper jeg at enten Ann Kristin eller Silje vinner. De eneste som fortjener det syntes nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. april 2008 #983 Del Skrevet 5. april 2008 det har han, men liker geir-ove bedre... er bare derfor.. Men Torkel er ikke den "verst" man kan tape for, han jo gjort en god innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. april 2008 #984 Del Skrevet 5. april 2008 Æsj altså. Men jeg synes fremdeles at Torkel har gjort en god innsats på farmen og er en verdig vinner. Et noe snodig forhold til mora gjør han da ikke til en uverdig vinner. Han tømte jo til og med dassen og bar en hel masse dagen før en kamp, sånt blir man sliten i armene av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2008 #985 Del Skrevet 5. april 2008 Håper Torkel vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #986 Del Skrevet 6. april 2008 Håper Torkel vinner uff Nei :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sava Skrevet 6. april 2008 #987 Del Skrevet 6. april 2008 Når vi fikk se kutt fra neste uke, ble jeg helt sjokkert over oppførselen til Catharina.... Hun oppførte seg jo som en trassig, uoppdragen 4-åring... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 6. april 2008 Forfatter #988 Del Skrevet 6. april 2008 Når vi fikk se kutt fra neste uke, ble jeg helt sjokkert over oppførselen til Catharina.... Hun oppførte seg jo som en trassig, uoppdragen 4-åring... :dåne: nå synest jeg du er litt rask på avtrekkeren.. vi har ikke fått sett hva som har skjedd... kan hende det er noe som vigdis har sagt som hun faktisk burde holdt kjeft om.. (og hvorofr i hulese skulle vigdis blande inn foreldrene til catharina? ) og jeg tror faktisk ikke at vigdis er så snill som hun gir seg ut for.. tenk å melde seg inn i ei hatgruppe mot catharina.. det er BARNSLIG det... stå på catharina og ikke la deg knekke ....( synst faktisk at catharina har skjerpa seg veldig i de siste episodene..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sava Skrevet 6. april 2008 #989 Del Skrevet 6. april 2008 nå synest jeg du er litt rask på avtrekkeren.. vi har ikke fått sett hva som har skjedd... kan hende det er noe som vigdis har sagt som hun faktisk burde holdt kjeft om.. (og hvorofr i hulese skulle vigdis blande inn foreldrene til catharina? ) og jeg tror faktisk ikke at vigdis er så snill som hun gir seg ut for.. tenk å melde seg inn i ei hatgruppe mot catharina.. det er BARNSLIG det... Det er så.. Vi har ikke sett ALT, hverken fra Vigdis ELLER Chatarina. Men når voksne mennesker kaster ting på hverandre... Ja-ja.. vi får vente å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. april 2008 #990 Del Skrevet 6. april 2008 Enig med deg sommerglede! Jeg tror jeg også hadde blitt forbanna om den dama hadde begynt å snakke om foreldrene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #991 Del Skrevet 6. april 2008 Ånei ånei ånei!!!! det var jo geir-ove som skulle vinne!!!!! *snufs* Ja, det var det...trodde vi :gråte: Det lille lykketrollet er ute av dansen, ehh..konkurransen :love: Håper Ann Kristin eller Silje vinner - på tide med ei jente nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rangi Skrevet 6. april 2008 #992 Del Skrevet 6. april 2008 Heia Silje:) Det ser jo ut til å ta litt av i finaleuka...... Ha ha ha:) Enig i at Catharina virket som en bortskjemt liten drittunge på det klippet, men vi vet jo ikke grunnen til at hun ble så hissig på Vigdis. Kan jo hende hun hadde en god grunn, men jeg tviler litt... er ikke den store Catharina-fan. Men, det er jo litt voldsomt av ei dame på over 50 å melde seg inn i hatgruppe, det kunne hun jo ha latt være, den gode Vigdis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2008 #993 Del Skrevet 6. april 2008 nå synest jeg du er litt rask på avtrekkeren.. vi har ikke fått sett hva som har skjedd... kan hende det er noe som vigdis har sagt som hun faktisk burde holdt kjeft om.. (og hvorofr i hulese skulle vigdis blande inn foreldrene til catharina? ) og jeg tror faktisk ikke at vigdis er så snill som hun gir seg ut for.. tenk å melde seg inn i ei hatgruppe mot catharina.. det er BARNSLIG det... stå på catharina og ikke la deg knekke ....( synst faktisk at catharina har skjerpa seg veldig i de siste episodene..) Hvor har hun gjort det? Jeg har sett profilen hennes på facebook og den eneste Farmengruppa hun er med i der er sin egen fangruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #994 Del Skrevet 6. april 2008 Hvor har hun gjort det? Jeg har sett profilen hennes på facebook og den eneste Farmengruppa hun er med i der er sin egen fangruppe. melde hun seg ikke ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 6. april 2008 Forfatter #995 Del Skrevet 6. april 2008 Hvor har hun gjort det? Jeg har sett profilen hennes på facebook og den eneste Farmengruppa hun er med i der er sin egen fangruppe. det var ei hatgruppe av catharina på facebook. og hun hadde meldt seg inn i den og var faktisk stolt av det ( stod det på nette) vet ikke om hun har meldt seg ut igjen.. men jeg håper hun har så pass vett at hun har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2008 #996 Del Skrevet 6. april 2008 det var ei hatgruppe av catharina på facebook. og hun hadde meldt seg inn i den og var faktisk stolt av det ( stod det på nette) vet ikke om hun har meldt seg ut igjen.. men jeg håper hun har så pass vett at hun har gjort det Hun er ikke med i noen sånn gruppe nå i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #997 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=514281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2008 #998 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.facebook.com/profile.php?id=661647275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 7. april 2008 #999 Del Skrevet 7. april 2008 Hun var med i denne gruppa for de som hater Catharina mer enn mygg, men meldte seg ut igjen etter Se og Hør-oppslaget. Og beklaget det visstnok til Catharina etterpå. Det var iallefall det Vigdis selv sa på en av disse nettpratene på TV2 sin farmenside. Vigdis svarer på spørsmål. Forøvrig underholdende lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2008 #1000 Del Skrevet 7. april 2008 Hun var med i denne gruppa for de som hater Catharina mer enn mygg, men meldte seg ut igjen etter Se og Hør-oppslaget. Og beklaget det visstnok til Catharina etterpå. Det var iallefall det Vigdis selv sa på en av disse nettpratene på TV2 sin farmenside. Vigdis svarer på spørsmål. Forøvrig underholdende lesning. Ja, hun har vel gjort det. Tåpelig, ja. Nå synes jeg det er tåpelig med hatgrupper på facebook, nettby etc uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå