Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Geir ove vinner kampen på lørdag. Så klipp i dag at Ann Kristin jubler.

Det gjorde Torkel også.. og det er ikke sikkert det har noe med kampen å gjøre i det hele tatt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det gjorde Torkel også.. og det er ikke sikkert det har noe med kampen å gjøre i det hele tatt.... ;)

ikke så mye som Geir Ove. Jeg tror Geir Ove vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Vanskelig å si hvem som vinner på lørdag. På meg virket det som om Geir Ove var mer glad en Torkel. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusse

Jeg forstår ikke hvorfor i all verden hun Catharina er med i det hele tatt. Hvorfor melde seg på når en klager fra første ukesoppdrag til siste.

Hørte i et intervju at hun synes TV2 hadde klippet sammen og fått henne til og virke negativ, MEN det stråler ikke akkurat mye glede og positivitet av den frøkna spør du meg.

Og hvert år blir folk overasket om de plutselig ikke kan stole på hverandre likevel... DET ER ET SPILL FOR FAEN OG DET ER DA ALLE JÆVELIG KLAR OVER!!

Jeg hadde sikkert ikke likt og være der selv, men så ha jeg da heller ikke meldt meg på.

Nei, heia Geir Ove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *smak*

Synes egentlig at både Geir O. og Torkel fortjener å vinne. Begge har arbeidet hardt på hvert ukesoppdrag og ikke jukset noen av dem heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de som er igjen nå fortjener å vinne alle sammen, kanskje unntatt Vigdis. Hun jobber jo når hun selv er storbonde, det skal hun ha. Men hun holdt med Ida, og jeg synes Ida oppførte seg som en drittsekk på farmen.

Om Geir O eller Silje vinner blir jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir O velger Torkel i hvert fall!

Jeg mener at Geir O bør vinne den kampen der da!

:fnise: Jeg syns Vigdis er litt kårni og søt jeg da......

Geir Ove har vel ikke noen andre å velge?

Heia Vigdis!! :)

..men jeg er visst den eneste som holder en knapp på henne. Event. Unni... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingen av de som er igjen fortjener å vinne synes jeg, bare klagefanter og saboterer oppdrag på oppdrag, skal det bli en vinner så for guds skyld la det blir GeirO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Mener å ha lest at om det er to gutter igjen og den en blir førstkjempe så kan han velge en jente, men da må de konkurere i kunnskap, siden det er den eneste grenen som er kjønnsnøytral..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det bare når det er en mann igjen at han kan velge ei dame og det blir da kunnskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hvis det var en gutt igjen, så måtte han velge jente. Han var ikke sikret finaleplass, selv om han var det eneste kjønnet.

Så lenge det er to gutter igjen, så blir det guttekamp.

Jeg håper Torkel vinner denne og at Silje vinner Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Vigdisk er helt utrolig tragisk. Hun klarer ikke engang å si Aslakstrøm, hun sa Akslakstrøm gang på gang. Hun klarer ikke engang ikke si Torkel, hun sa Torkil flere ganger under førstekjempevalgmøtet. Nå har de vært sammen i ganske mange uker, hun burde ha oppdaget at han heter Torkel.

Geiro er den eneste som har fortjent å vinne, han har vært ærlig og redelig og jobbet på hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*

Silje er den eneste verdige vinneren av Farmen 2008.

1. Hun har jobbet hardt. Men hun benytter ikke enhver anledning til å skryte av det.

2. Hun har ikke jukset eller snakket dritt om de andre deltagerne.

3. Hun er sannsynligvis den mest oppegående og kunnskapsrike av de alle sammen.

4. Hun er real, f.eks. behandler hun Catharina med respekt selv om hun innrømmer at det kan bli litt mye av Catharina til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vigdisk er helt utrolig tragisk. Hun klarer ikke engang å si Aslakstrøm, hun sa Akslakstrøm gang på gang. Hun klarer ikke engang ikke si Torkel, hun sa Torkil flere ganger under førstekjempevalgmøtet. Nå har de vært sammen i ganske mange uker, hun burde ha oppdaget at han heter Torkel.

Geiro er den eneste som har fortjent å vinne, han har vært ærlig og redelig og jobbet på hele tiden.

Usikker på hvem som er mest tragisk ut fra ditt eget resonnement...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...