Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Skjedde ingenting med Torkel, det var ikke han som ble bært vekk.. Det var Amin som hadde drukket seg snydens!

Ah... Jeg syntes det lignet litt på Torkel jeg. :sjenert: Men da skjønner jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De snakket jo som om de var totalt avholdsfolk, Akkurat som om bare fordi han var drita, så var det det aller verste som kunne skje. Var jo ikke akkurat et ukesoppdrag eller noe sånt som sto på spill. Det gikk jo mest utover han selv!

Digg at Ingunn gikk ut, hun var så kjepphøy og trengte å bli jekket ned litt.

Spennende å se hva som skjer videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe mer enn det. Hvis ikke synes jeg de overreagerer veldig... Men han burde jo ha skjønt at det ikke er så alt for lurt å hive innpå masse rein sprit når man er utslitt og sulten. Da kan det fort si pang ;)

Man blir fort billig i drift da, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke det gjorde noe at ingunn stakk. Med den selvtilliten hun hadde, burde hun øvd litt på de grenene hun visste var med, før hun dro på farmen. Det eneste som var litt synd er at det ikke ble uavgjort så begge måtte dra ;)

Tipper enkelte blir småflau når de ser seg selv på TV, og ser at "utpsykingen" av Amin bare får dem til å fremstå som grinete stalkegjester ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Men HVIS Amin finner ut at han vil dra fra gården.. Da må vel en av de som har blitt slått ut komme inn igjen? Eller blir han erstattet av en ny person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVIS Amin finner ut at han vil dra fra gården.. Da må vel en av de som har blitt slått ut komme inn igjen? Eller blir han erstattet av en ny person?

Tidligere når noen har reist frivillig fra gården, har det vel ikke kommet noen erstatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sååååååååååå glad for at ingunn gikk ut :danser: hun var jo så kjepphøy,og viste nasse negative sider den siste uka,likte henne før det.

Som de tok av fordi Amin ble full....var vel ikke noe problem for noen andre enn han selv..skjønner ikke hva det var å hisse seg opp over. irriterer megover hun catarina og,blæh,som hun prata dritt om Amin.hvorfor skal han måtte dra hjem??er vel ikke alko forbud der.

er det ikke sånn at en av de som har dratt hjem kommer tilbake? tror det har skjedd før i andre reality program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de tok av fordi Amin ble full....var vel ikke noe problem for noen andre enn han selv..skjønner ikke hva det var å hisse seg opp over. irriterer megover hun catarina og,blæh,som hun prata dritt om Amin.hvorfor skal han måtte dra hjem??er vel ikke alko forbud der.

Men nå får jo ikke vi høre/se alt som blir sagt/gjort der... :sjenert:

Kanskje det er noe vi ikke vet (ennå)..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Helgi trakk seg, kom det vel ikke inn noe nye da?

Eller gjorde det det?

Synes det blir feil at siste mann kommer inn igjen.

På mandag kommer det vel 4 nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Spent på morgendagens episode. Vanskelig å si hvem som blir storbonde, men jeg tror det blir Hugo.

Jeg tror også det blir Hugo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå får jo ikke vi høre/se alt som blir sagt/gjort der... :sjenert:

Kanskje det er noe vi ikke vet (ennå)..??

ja,håper det for deres skydt,ellers blir det for dumt å reagere sånn!!!

tror og Hugo blir storbonde,eller Amin om han blir værende,de var jo og ganske close...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valg av storbonde sjokkerer alle ifølge tv2. derfor tror jeg det ikke er Hugo eller Amin. For begge de to er gode venner med Ingunn.

kanskje det er vigdis, silje eller geir ove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
valg av storbonde sjokkerer alle ifølge tv2. derfor tror jeg det ikke er Hugo eller Amin. For begge de to er gode venner med Ingunn.

kanskje det er vigdis, silje eller geir ove.

Å,spennende!!!! :popcorn: Gleder meg til å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge ser jeg på det Lene, Anne Kristin og Cathrine driver med overfor Amin som et forsøk på utpsyking. Dette sa de jo selv i samtale på jordet, for noen episoder siden, mens han var storbonde.

Men når Geir Ove også slenger seg med i hylekoret, må det ha skjedd noe annet enn at Amin slurvet med sine oppgaver. Hvis ikke han glemte å lukke grinda, så dyra rømte, eller unnlot å sette lokket på korntønna, så dyra har hatt matorgie, så er det bitching, og forsøk på å få folks fokus bort fra seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får vite det i dag hva som egentlig skjedde med Amin.. Synes de tar litt for mye på vei hvis det "bare" var at han ble full... Det gikk jo uansett ikke utover noen av de andre eller ukesoppdraget. Ellers håper jeg at Hugo blir storbonde. Synes han har jenket seg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...