Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke overraskende det i grunn. pleier å være slik.

og jeg skjønner ikke helt hvorfor de mener at amin skal reise hjem. greit nok han var jo ikke så veldig smart som drakk seg så full... men står det i reglene at det ikke er lov? i såfall ser jeg ikke grunnen.. at han har driti seg ut på riksdekkende tv er vel i såfall "straff" nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd ingrunn røk ut ja..

Begynner å få mer og mer sansen for Hugo, og mindre og mindre sans for jenta til Geir Ove.

Og la nå Amin få fred! skjønner ikke hvorfor de er så ute etter han der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer vel et eller annet i neste episode som gjør at de reagerer på Amin og mener han bør reise hjem. Jeg tipper at han sier et eller annet i "talen" sin som er avgjørende. Kanskje han bagatelliserer hele greia, eller kanskje han til og med lot som han var full av en eller annen merkelig grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja, det må jo være en annen grunn til at Geir Ove sier at han mener at Amin bare skal reise hjem. Katarina er virkelig merkelig "tenk at det er så fælt for oss at han drakk seg full". Skjønner ikke hva det gjør dem, synes det var merkelig usporty å henge seg sånn opp i at en mann drakk seg dritings. Jeg hadde bare flirt av det og syntes synd på han for at han dummet seg sånn ut. Om jeg hadde vært der så hadde jeg tatt han i forsvar. Er vel ikke noe å ta sånn på vei for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at det skjer noe mer i forhold til Amin. Kan jo ikke bare være at han ble full. Det må man vel kunne ta på en litt mer sporty måte. Må da gå an å le litt av det? Det var vel ikke akkurat med overlegg.. Nå har ikke jeg sansen for Amin, men jeg har ikke sansen for sutrete jenter heller. :fnise:

Blir spennende å se med de nye folkene i skogen neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg ble egentlig veldig glad når Lene vant over Ingunn.

Jeg likte Ingunn den første tiden, men nå på slutten fikk jeg henne mer og mer opp i vrangstrupen.

Håper Silje vinner. Blir spennende å se hva som skjer med de nye gjestene og hva som gjør at Amin bør trekke seg.

Venter spent på mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det som skjedde med Torkel? Fikk det ikke helt med meg.

Skjedde ingenting med Torkel, det var ikke han som ble bært vekk.. Det var Amin som hadde drukket seg snydens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror egentlig at det skjer noe mer i forhold til Amin. Kan jo ikke bare være at han ble full. Det må man vel kunne ta på en litt mer sporty måte. Må da gå an å le litt av det? Det var vel ikke akkurat med overlegg.. Nå har ikke jeg sansen for Amin, men jeg har ikke sansen for sutrete jenter heller. :fnise:

Blir spennende å se med de nye folkene i skogen neste gang!

Jeg håper at det skjer noe mer med Amin, ellers skjønner ikke jeg hva grunnen er til at de vil at han skal reise hjem. Det er da ikke noen krise at han drakk seg full? Mener å huske at han ikke er den første farmen-deltageren som har vært det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe mer enn det. Hvis ikke synes jeg de overreagerer veldig... Men han burde jo ha skjønt at det ikke er så alt for lurt å hive innpå masse rein sprit når man er utslitt og sulten. Da kan det fort si pang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...