fuerza Skrevet 31. mars 2008 #941 Del Skrevet 31. mars 2008 Eller kanskje hun velger Catharina igjen? Fordi hun så Catharina var for sliten til å være storbonde? Det har jeg og tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. mars 2008 #942 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har tro på at Ida overassker oss i dag og ikke velger Vigdis som storbonde. Kom til å tenke på i dag at det nå bare er "par" igjen på Farmen, utenom Vigdis. Torkel og Unni, Ann Kristin og Geri Ove, Silje og Catharina. Tipper Vigdis føler seg litt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 31. mars 2008 #943 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tok feil, det ble Vigdis Hun er litt latterlig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #944 Del Skrevet 31. mars 2008 Noen som har fått med seg hvorfor de venta med å spise kjøttet til det ble fordervet når de akkurat hadde klaga over hvor dritt lei grøt de var...? skjønner ikke helt den, så regner med det er noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollmor77 Skrevet 31. mars 2008 #945 Del Skrevet 31. mars 2008 og hvorfor de ikke har spist mer grønnsaker. selv om det var ynkelig avvling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 31. mars 2008 #946 Del Skrevet 31. mars 2008 og hvorfor de ikke har spist mer grønnsaker. selv om det var ynkelig avvling. Unni sa det ikke var mer igjen, at de hadde tatt opp alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. mars 2008 #947 Del Skrevet 31. mars 2008 Geir-ove syns sikkert det var veldig godt når Unni slo han på rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 1. april 2008 #948 Del Skrevet 1. april 2008 Hvem av disse som er igjen nå har finalekniv? Unni har en, ikke sant? Men jeg husker ikke om Torkel fikk kniv? Hukommelsen er ikke hva den en gang var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #949 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som vet hvor mange som skal til finalen?? Er det ikke snart over nå, og det er hele syv personer igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 1. april 2008 #950 Del Skrevet 1. april 2008 Dette er siste uka med storbonde i hvertfall. Det sa de i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 1. april 2008 #951 Del Skrevet 1. april 2008 Det er vel seks stykker i finaleuka. Går vel ut en haug med folk på kort tid. har i alle fall vært sånn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 1. april 2008 #952 Del Skrevet 1. april 2008 Hvem av disse som er igjen nå har finalekniv? Unni har en, ikke sant? Men jeg husker ikke om Torkel fikk kniv? Hukommelsen er ikke hva den en gang var. Hmm.. mener å huske at han ikke fikk..!? Ellers da..? Ingen fler? Hadde for meg at Vigdis hadde vært storbonde en gang tidligere jeg (første uka eller noe?), men virket egentlig ikke som hun hadde vært det før på måten hun reagerte på når hun ble valgt nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #953 Del Skrevet 1. april 2008 Vigdis har aldri vært storbonde før nei. Hugo var første uka. Jeg TROR Torkel har kniv. Mener å huske at mentor var fornøyd med den smia, at det jernet ble glødende innen 3 eller 5 minutter eller hva det var, og at bygningen var tjæret inn godt nok. Selv om det var litt tynt lag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #954 Del Skrevet 2. april 2008 Huff nå begynner jeg å bli mektig lei av ho veslevoksne ann kristin, eller hva ho no heter ho veninda til geir ove. Ho har noe å si om alle, ho bare babler om ho tror at.. ditt og datt, ho kan ikke...., har noe dritt å si om alle. Ho er liksom så viktig at ho høres ut som ei gammel kjerring. Håpe at ho går ut snart. Vigdis er en artig kjerring som storbonde, mye prat.....men ho er jo litt søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #955 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem ble 1. kjempe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 2. april 2008 #956 Del Skrevet 2. april 2008 Geir Ove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #957 Del Skrevet 2. april 2008 Så det nå. Faen ta Vigdis! Han er en av de som mest fortjener å vinne. Synes han har vært blid og fordomsfri hele tiden, men Vigdis fikk det tidlig for seg at "Geir Ove tru' hain e nå", vet ikke hvor hun fikk det fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pål P Skrevet 2. april 2008 #958 Del Skrevet 2. april 2008 At det stort sett er gutta som blir valgt til 1. kjempe beviser jo at det tross alt er mannfolka som er de tøffeste konkurrentene når alt kommer til alt, og at en gutt har størst sjans til å vinne hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #959 Del Skrevet 3. april 2008 At det stort sett er gutta som blir valgt til 1. kjempe beviser jo at det tross alt er mannfolka som er de tøffeste konkurrentene når alt kommer til alt, og at en gutt har størst sjans til å vinne hele greia. Nåja. Dette har nok mest med mentalitet å gjøre. Gutta brisker seg mye og påvirker derfor jentene til å tro at de kan generelt mer. Hvilket ofte viser seg å være helt motsatt. Gutta har ikke større sjans til å vinne i en finale, da finalen ikke er fysisk basert. I 71 grader nord har det jo vært jenter som har vunnet de to siste sesongene. Så en generaliering om hvem av jenter og gutter som er de tøffeste konkurrentene er ikke mulig å foreta. Men om det hjelper på selvfølelsen din kan du selvsagt fortsette å si til deg selv at guttene er tøffest :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 3. april 2008 #960 Del Skrevet 3. april 2008 Nåja. Dette har nok mest med mentalitet å gjøre. Gutta brisker seg mye og påvirker derfor jentene til å tro at de kan generelt mer. Hvilket ofte viser seg å være helt motsatt. Gutta har ikke større sjans til å vinne i en finale, da finalen ikke er fysisk basert. I 71 grader nord har det jo vært jenter som har vunnet de to siste sesongene. Så en generaliering om hvem av jenter og gutter som er de tøffeste konkurrentene er ikke mulig å foreta. Men om det hjelper på selvfølelsen din kan du selvsagt fortsette å si til deg selv at guttene er tøffest :gjeiper: Bra sagt Geir O velger Torkel i hvert fall! Jeg mener at Geir O bør vinne den kampen der da! Jeg syns Vigdis er litt kårni og søt jeg da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå