Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #901 Del Skrevet 29. mars 2008 Ida hadde nok manus. Annet er umulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line777 Skrevet 29. mars 2008 #902 Del Skrevet 29. mars 2008 Så trist at Ida er ute!!! Hun er en kjempejente, driver bare og kødder og lyver for å skape drama på tv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 30. mars 2008 #903 Del Skrevet 30. mars 2008 Men hvorfor i all verden har de drevet og "spart" på kjøttet? Ingen medfølelse for det ensidige kostholdet fra meg lenger nå. Jeg trodde de måtte spise grøt og lapper fordi de ikke hadde noe annet. Men å la kjøttet bare ligge der... til pass for dem at de ble dårlige av å spise det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2008 #904 Del Skrevet 30. mars 2008 Det jeg heller ikke skjønner er, hvis Catharina var så redd for å ligge alene i storbondehuset, hvorfor valgte hun da å bare ta med seg en hjelper? Hun visste jo at hjelperen (Silje) kunne bli valgt til tvekamp og at hun da eventuelt måtte sove alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 30. mars 2008 #905 Del Skrevet 30. mars 2008 Det jeg heller ikke skjønner er, hvis Catharina var så redd for å ligge alene i storbondehuset, hvorfor valgte hun da å bare ta med seg en hjelper? Hun visste jo at hjelperen (Silje) kunne bli valgt til tvekamp og at hun da eventuelt måtte sove alene. og hva gjør hun når hun skal ut i kamp? da må hun jo ut på øya. alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 30. mars 2008 #906 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Gidder noen gi et lite referat fra i går? Hva ble det konkurrert i? Hva var regelbruddet og hva ble straffen? Endret 30. mars 2008 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2008 #907 Del Skrevet 30. mars 2008 kunnskap. silje vant med et poeng. regelbruddet var at catahrina ikke ville sove alene og sov sammens de andre, og da tok de hønene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #908 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.kjendis.no/2008/03/30/530984.html Catharina har vært på kjempe øya alene og sov svært lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 30. mars 2008 #909 Del Skrevet 30. mars 2008 Det jeg heller ikke skjønner er, hvis Catharina var så redd for å ligge alene i storbondehuset, hvorfor valgte hun da å bare ta med seg en hjelper? Hun visste jo at hjelperen (Silje) kunne bli valgt til tvekamp og at hun da eventuelt måtte sove alene. Tenkte sikkerrt at det var små sjanser for at akkurat hun skulle bli valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 30. mars 2008 #910 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Tenkte sikkerrt at det var små sjanser for at akkurat hun skulle bli valgt? Ida hadde jo nærmest lovt at hun skulle ta Ann Kristin som andrekjempe.. Endret 30. mars 2008 av Anemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2008 #911 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ida hadde jo nærmest lovt at hun skulle ta Ann Kristin som andrekjempe.. Ja, og "alle" vet at Idas favoritthobby er å lyve. Endret 30. mars 2008 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2008 #912 Del Skrevet 30. mars 2008 Tenkte sikkerrt at det var små sjanser for at akkurat hun skulle bli valgt? Ja, det må hun jo ha tenkt. Men hun visste at det var en sannsynlighet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 30. mars 2008 #913 Del Skrevet 30. mars 2008 Kanskje hun ikke visste at hun ville synes det var skummelt å sove i storbonde huset før hun kom der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #914 Del Skrevet 30. mars 2008 kunnskap. silje vant med et poeng. Silje vant fordi det ene spørsmålet var et veterinærspørsmål. Silje er jo veterinær. Veldig urettferdig å la den ene deltakeren få en slik fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2008 #915 Del Skrevet 30. mars 2008 Silje vant fordi det ene spørsmålet var et veterinærspørsmål. Silje er jo veterinær. Veldig urettferdig å la den ene deltakeren få en slik fordel. På samme måte som at det var urettferdig at Eren kunne velge bryting? At deltakerne hadde evner og kunnskaper før de kom til Farmen er helt naturlig og kan ikke tas hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2008 #916 Del Skrevet 30. mars 2008 jeg fikk ikke med meg det smp..bare at de svarte på det.. men det var vel noe med hvor lenge et dyr går drektig? og det synes jeg da ikke er så vetrinær preget jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 30. mars 2008 #917 Del Skrevet 30. mars 2008 http://www.kjendis.no/2008/03/30/530984.html Catharina har vært på kjempe øya alene og sov svært lite. En etter en ble deltakerne dårlige, og storbonde Catharina måtte til slutt heise det røde Blir Catharina storbonde ei veke til? Vi har vel ikkje sett dette enda? Eg var sikker på at det var Vigdis som ville bli storbonde no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2008 #918 Del Skrevet 30. mars 2008 spørs jo når de heiste flagget da.. heiste de det samme kveld etter tvekampen var jo hun fremdeles storbonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #919 Del Skrevet 30. mars 2008 Silje vant fordi det ene spørsmålet var et veterinærspørsmål. Silje er jo veterinær. Veldig urettferdig å la den ene deltakeren få en slik fordel. denne er jeg uenig i.. alle vet vel at griser går drektige i 3 mnd. 3 uker og 3 dager ... eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mars 2008 #920 Del Skrevet 30. mars 2008 tja... med svar alt. og litt logikk så hadde det nok ikke vært så vansklig å svare på.. Lite dyr-kort tid gravid.. stort dyr..lang tid gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå