sommerglede Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #861 Del Skrevet 26. mars 2008 hurra.. håper virkelig at ida ryker.... selv er jeg ganske så sikker på at hun velger ann kristin.... og håper ann kristin banker henne i greina som blir valgt... :slåss: ut med ida... ut med ida.... og i tilegg så synest jeg det er så IDIOTISK når de bare MÅ ødelegge et ukesoppdrag... blir så irritert av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #862 Del Skrevet 26. mars 2008 Regelbrudd? Noen som har peilingen på hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 26. mars 2008 #863 Del Skrevet 26. mars 2008 Regelbrudd? Noen som har peilingen på hva det kan være? Hva da? Ble det nevnt noe om regelbrudd, det fikk jeg ikke med meg!Hva ble sagt? Ida er motbydelig og frekk! Ut med det kvinnfolket hun har bare vært brysom hele tiden-det vi har sett i hvertfall! Kan ei jente velge gutt som annenkjempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. mars 2008 #864 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei Ida må velge ei jente som andrekjempe. Blir spennende å høre hvilke regler de har brutt i neste episode. Håper også at Ida ryker ut denne gangen, hun er så frekk!! Blir spennende å se hvem hun velger som andrekjempe. Ellers ble jeg overrasket over Katharina i dag, hun virket så blid til en forandring.. . Kjekt å se at det er humør i jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 26. mars 2008 #865 Del Skrevet 26. mars 2008 Håper det er saboteringen til Ida og Vigdis som er regelbruddet og at begge to blir tuppa på ræva ut av Farmen. Det vil være drittkjærringene vel unt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #866 Del Skrevet 26. mars 2008 Håper det er saboteringen til Ida og Vigdis som er regelbruddet og at begge to blir tuppa på ræva ut av Farmen. Det vil være drittkjærringene vel unt. Ingvild saboterte et ukesoppdrag tidligere i Farmen, men det ble ikke noe konsekvenser ut av det. Det heter undt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 27. mars 2008 #867 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei Ida må velge ei jente som andrekjempe. Blir spennende å høre hvilke regler de har brutt i neste episode. Håper også at Ida ryker ut denne gangen, hun er så frekk!! Blir spennende å se hvem hun velger som andrekjempe. Ellers ble jeg overrasket over Katharina i dag, hun virket så blid til en forandring.. . Kjekt å se at det er humør i jenta. OK, da tror jeg Ida velger Ann Kristin! Kan jo være at Catharina egentlig har hatt disse blide sidene hele tiden, men at TV2 prod. har klippet det vekk!De som ikke er med i farmen lenger har jo uttalt seg at hun ble fremstilt veldig feil da.... Håper det er saboteringen til Ida og Vigdis som er regelbruddet og at begge to blir tuppa på ræva ut av Farmen. Det vil være drittkjærringene vel unt. Njajo, men sabotering har ikke ført til regelbrudd tidligere så det er nok ikke det! Ingvild saboterte et ukesoppdrag tidligere i Farmen, men det ble ikke noe konsekvenser ut av det. Det heter undt. Mulig det heter undt som du retter på til Kjetil, men hvem er Ingvild? Da retter jeg deg til å si at det er Ingunn hun het og ikke Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. mars 2008 #868 Del Skrevet 27. mars 2008 At Catharinas blide sider kommer frem er vel ikke heeelt riktig. Når de fikk brev fra familiene sine ble alle glade, fornøyde - og rørte.. mens Catharina, som den solen hun er, ble sur fordi moren ikke hadde arrangert brev fra venner, og skulle derfor gjerne hatt en mobil for å ringe og kjefte på henne. Jeg trodde først at den setningen "Nå skulle jeg gjerne hatt en mobiltelefon...." skulle ende med "for å ringe og snakke med mamma..". Et eller annet med at hun savnet henne og var glad i henne, men nei, for å kjefte. Skikkelig blid og positiv jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #869 Del Skrevet 27. mars 2008 Da retter jeg deg til å si at det er Ingunn hun het og ikke Ingvild Vet du ikke at hennes hele og fulle navn er Ingunn Mjelde da? Du som er så opptatt av etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars 2008 #870 Del Skrevet 27. mars 2008 Håper Ida ryker på hue og rævva ut. Klarer ikke henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #871 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan jo være at de ser mer alvorlig på denne sabotasjen enn den til Ingunn MJELDE. Når det blir snakk om regelbrudd, så er det Catharina PEDERSEN vi ser i bilde og hun rister litt oppgitt på hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #872 Del Skrevet 27. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spadamen Skrevet 27. mars 2008 #873 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg trodde først at den setningen "Nå skulle jeg gjerne hatt en mobiltelefon...." skulle ende med "for å ringe og snakke med mamma..". Et eller annet med at hun savnet henne og var glad i henne, men nei, for å kjefte. Skikkelig blid og positiv jente. Det må då ha vore tatt ut av sammenheng ellerno :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #874 Del Skrevet 27. mars 2008 Det må då ha vore tatt ut av sammenheng ellerno :klø: Hun sa hun skulle "kjefte" på moren fordi moren ikke hadde ordnet det slik at venninnene hennes fikk lagt ved brev sammen med brevet som kom fra moren. Kanskje hun og venninnene hadde en avtale før Catharina reiste inn på Farmen om at hvis pårørende fikk mulighet til å skrive brev til deltagerne, så skulle venninnene få beskjed fordi de sikkert ville sende henne en hilsen. Men TV2 er TV2, de klipper og limer slik at de få en bestemt vinkling ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyQueen Skrevet 27. mars 2008 #875 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg håper også Ida går ut , hun er jo helt teit. Men hvem tror dere hun velger som andrekjempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 27. mars 2008 #876 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan jo være at de ser mer alvorlig på denne sabotasjen enn den til Ingunn MJELDE. Når det blir snakk om regelbrudd, så er det Catharina PEDERSEN vi ser i bilde og hun rister litt oppgitt på hode. Tror regelbruddet er at de heiste det røde flagget for en bagatell jeg, dvs fordi Catharina ikke skjønte ukesoppdraget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mars 2008 #877 Del Skrevet 27. mars 2008 Det tror jeg også Leela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 27. mars 2008 #878 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Vet du ikke at hennes hele og fulle navn er Ingunn Mjelde da? Du som er så opptatt av etternavn Æsj, det var jo det jeg skulle ha skrevet Jeg håper også Ida går ut , hun er jo helt teit. Men hvem tror dere hun velger som andrekjempe? Jeg tror Ida Holmen velger Ann Kristin Loraas - håper det! Deretter håper jeg at Ida Holmen ryker rett ut Tror regelbruddet er at de heiste det røde flagget for en bagatell jeg, dvs fordi Catharina ikke skjønte ukesoppdraget... Det kan det jo være! Mentor sa at han kom dit for å høre et "tullespørsmål" - hvilket det var også! Heising av flagg skal ikke gjøres i utide, men kun dersom det er snakk om sykdom på mennesker og dyr eller slakt.... av dyr selvsagt Endret 27. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 27. mars 2008 #879 Del Skrevet 27. mars 2008 Det kan hende dere har rett at det er flaggheisingen som var regelbruddet. Blir spennende å se på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mars 2008 #880 Del Skrevet 28. mars 2008 Tror regelbruddet er at de heiste det røde flagget for en bagatell jeg, dvs fordi Catharina ikke skjønte ukesoppdraget... Ja, det kan godt hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå