Yngste Skrevet 22. februar 2008 #201 Del Skrevet 22. februar 2008 HVORFOR skriver du det her da din snøsokk Sorry, men.. Så fantastisk uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #202 Del Skrevet 22. februar 2008 Amin gnåler jo verre enn Unni. Han har den mest irriterende måten å snakke på. Litt sånn nasalt slepende liksom-tøft. Klynegr seg til Hugo gjør han også, typisk sånne sleskinger å tro at de er av samme kaliber som den de mener er sterkest i gruppa. Ingunn virker forøvrig mentalt ustabil. Unni mente Silje ikke dugte for sønnen hennes da Torkel er glad i mat mens Silje ikke er flink til å lage mat. Vel, Unni. Torkel kan ikke lage sin egen mat altså? Pussig hvordan Unni ble fornærmet når Ingunn ville overta litt av matlagingen. Hun klaget på at hun ble forsøkt fjerna fra sin posisjon på gården. Tydeligvis viktig for kona å være på kjøkkenet. Heia Silje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2008 #203 Del Skrevet 22. februar 2008 Pussig hvordan Unni ble fornærmet når Ingunn ville overta litt av matlagingen. Hun klaget på at hun ble forsøkt fjerna fra sin posisjon på gården. Tydeligvis viktig for kona å være på kjøkkenet. Jeg synes også det var litt pussig at Unni ble så grådig fornærmet. Hun sa selv at hun ble umyndiggjort på kjøkkenet, og det var nå å ta veldig hardt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 22. februar 2008 #204 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes også det var litt pussig at Unni ble så grådig fornærmet. Hun sa selv at hun ble umyndiggjort på kjøkkenet, og det var nå å ta veldig hardt i. Hun var vel redd for næringstilgangen til den dølle sønnen sin hvis ikke hun var der å kokkelerte til lillegutt Æsj, for noen raringer de der to :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. februar 2008 #205 Del Skrevet 22. februar 2008 Hun var vel redd for næringstilgangen til den dølle sønnen sin hvis ikke hun var der å kokkelerte til lillegutt Æsj, for noen raringer de der to :gjeiper: Ja, de er noen skikkelig raringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #206 Del Skrevet 22. februar 2008 HVORFOR skriver du det her da din snøsokk Fordi det er SANT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 22. februar 2008 #207 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Fordi det er SANT!!!! Men dette er ingen spoilertråd, så vennligst ikke avslør noe mer enn det som har skjedd på tv hittil. Lag heller en egen spoilertråd og del din kunnskap der. Endret 22. februar 2008 av Yngste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #208 Del Skrevet 22. februar 2008 Men dette er ingen spoilertråd, så vennligst ikke avslør noe mer enn det som har skjedd på tv hittil. Lag heller en egen spoilertråd og del din kunnskap der. Jeg skrev bare det som stod på nettprat. Det som folk spurte om her inne. Godt jeg skrev som gjest og ikke som innlogget bruker. Har fått nok pepper av mange av deltakerne her inne. Det har ikke gått på avsløring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #209 Del Skrevet 22. februar 2008 Spoiler er hva vi tror kommer til å skje. Jeg skrev det som har skjedd eller kommer til å skje i morgen. Hvis det er riktig at vinneren er den jeg har lest om her inne, er jeg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. februar 2008 #210 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Min rangering, enn så lenge: 1. Silje - Virker streit, arbeidsom kunnskapsrik, og sosial 2. Hugo - Ærlig, fair, Tok ansvar fra dag en - men misforstått av "overtolkere". Behandlet alle fair som storbonde. 3. ingunn - Sank etter karvefjaset (ikke saboteringen men tyt, fakter og dårlig skuespill) Arbeidssom og viser vilje til å ta ansvar, også for seg selv (saboteringen.) Viste seg som den fødte inkluderende leder. 4. Amin - Arbeidssom, sosial, humørfylt men tar ikke driten fra Unni med lukket kjeft. Greide seg bra som storbonde til å være tjue år. 5. Cathrine - Ser vi lite til. Tror hun er bedre enn sitt rykte, men ryker ned tre hakk, hvis hun ikke slutter å bitche Amin, for det er hun faenmeg ikke god til. Hun tar kritikk bedre enn forventet. 6. Geir Ove - Arbeidssom, flyr under radaren. 7. Lene - Flink med griser, men flyr under radaren. Vil se mer av hva hun har av evner og lyter. 8. Vigdis - Tuuut tuuut! 9. Torkel - Hehehehehehehehe! 10. Ann Kristin - Klenger seg på Geir O som en dvask akkar. Har sålangt kun briljert med kunnskapsmanko, og evne til å bitche mot Amin, og spre misnøye. 11. Unni - Gud jeg er glad for at jeg ikke er klient eller ansatt ved det NAV-kontoret hun er sjef. Håper ikke hun behandler dem like giftig som Amin, Hugo og Ingunn (som begikk dødssynden å bli valgt til storbønder, mens hun som er sjef, aldri ble spurt ). Hun viser seg uverdig som storbonde ved sin forskjellsbehandling. Men dere altså! Vet dere? På de forrige fire sidene har jeg flirt mer enn på hele farmen. Spesielt når enkelte som hadde Torkel på topp for ei uke siden, nå hater trynet på dutten, hehehe. Virker nesten som om det er de som viser seg minst på skjermen som vinner manges hjerter... Vi må ikke glemme at dette er et spill som de alle deltar i, og den deltakeren som kjører dønn ærlig, redelig og beskjedent, er også en som er garantert å tape. Det er en konkuranse som er lagt opp til at man skal manipulere, lure, lyve og konspirere. Vi kan egentlig ikke klage på at de gjør nettopp det. Men Unni, den kjærlige moder, drepte sin sønn denne uka. He he he! Hun trodde hun satte sønnen inn i den lederrollen han var født til, slik at alle får se hvor flink sønnen hennes er. Men, den forsinkede ammetåka fikk alle viss om hvor sammensveiset de to er. Og viser hvilken trussel de utgjør, om de teamer opp med "det andre paret". Når han kladder på akterspeilet til Silje, kan det bli fem... Jeg greier ikke å se for meg Silje i en slik junta. Men, de andre på farmen tror nok rumpegnukkinga er tegn på mer enn en patetisk mammagutts våte drøm, om barføtt kjøkkensilje med bugnende gryter og fat? Han MÅ bli førstekjempe. For da vil de kunne mose ham fysisk, og hindre ham i å velge "kunnskap". En av dere nevnte at Torkel kunne ha skjulte kraftreserver. Det trodde jeg også, før jeg så hvor utslitt og støl han var den morgenen de sov så lenge, etter første dag som sagsjef. Det er fysisk arbeid, men de andre på saga sliter mer. Untatt eksplosivt elskverdige dampvigdis, hehehe. Gleder meg til lørdag. Da skal jeg innom her å lese Endret 23. februar 2008 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #211 Del Skrevet 23. februar 2008 :søvn: ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #212 Del Skrevet 23. februar 2008 Her kan dere lese hvem Ingunn velger som andrekjempe i kveld: http://www.side2.no/tv/article1625635.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 23. februar 2008 #213 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare en time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. februar 2008 #214 Del Skrevet 23. februar 2008 endelig lørdag,hihi *gledeseg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 23. februar 2008 #215 Del Skrevet 23. februar 2008 Gleder meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #216 Del Skrevet 23. februar 2008 Her kan dere lese hvem Ingunn velger som andrekjempe i kveld: http://www.side2.no/tv/article1625635.ece Og tv2 har klart å krysse over taperen på tv2 sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. februar 2008 #217 Del Skrevet 23. februar 2008 Dette blir gøy. Fått sett reprisen i dag også, så nå er jeg klar for mer action Må nå si at jeg liker når Amin og Ingunn sitter og prøver å finne på noe faenskap, sier litt om hvor lite de har å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #218 Del Skrevet 23. februar 2008 Og tv2 har klart å krysse over taperen på tv2 sine sider. Jeg måtte inn å se. Dersom det der stemmer, da blir jeg veldig glad. For jeg ville ikke at hun skulle vinne Farmen 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. februar 2008 #219 Del Skrevet 23. februar 2008 Her kan dere lese hvem Ingunn velger som andrekjempe i kveld: http://www.side2.no/tv/article1625635.ece Ikke noe kjekt når slike ting blir avslørt. Håper Andre kjempen klarer seg. Ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. februar 2008 #220 Del Skrevet 23. februar 2008 hjembrent er vist en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå