Gå til innhold

Mann kjøpte hus sammen med både kona og kjæresten


Meaty

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Sov godt da :kys_2: Håper du deler puten med kun deg selv eller kun et menneske til :fnise:

:kys_2: :rodme:

Enn så lenge gjør jeg det ;)

(Skal litt til for å finne noen som holder ut både meg og samboeren :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøsses....så det er fler der ute i ett forhold som det er mer enn 2 i.

Jaja....tror ikke det hadde passet meg helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jøsses....så det er fler der ute i ett forhold som det er mer enn 2 i.

Jaja....tror ikke det hadde passet meg helt :fnise:

Det er visst flere enn jeg og hadde trodd :)

Fant en blogg her, som ser interesant ut når jeg får tid. Kanskje andre her og vil ha interesse av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nyheten om cognac-kongen er jo gammelt nytt.

Må legge til, han e jo nordlænning og litt mere ja, frigjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tvill

Enig i at det er litt ekkelt at han/de har tatt en 19-åring inn i hus. Og hva skjer når noen av dem får barn? For de har vel ikke barn? Jeg tror ikke dette kan vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Føler at mannen og hu unge dama ler bak ryggen til førstekona som egentlig bare bidrar økonomisk!

Håper hu førstekona tar til fornuft og forstår at hun bare er en kjepp i hjulet, men bidrar økonomisk + andre simple ting dem ikke kan eller gidder selv!

Hva med ferier? Hvem drar med hvem hvor osv...?

Drar de alle 3 sammen eller mest bare han og førstekona eller mest bare han og andre kona - hu på 20 år......

:roll:

UFORSTÅELIG

Fælt hvor mange problemer du klarte å overføre på disse menneskene uten å kjenne dem?

Hva med sexen? Har dem det sammen eller hver for seg og hvem har evt. mest sex med mannen! Om dem har det alle tre sammen så kanskje det er derfor førstekona godtar det fordi hun egentlig er forelsket i andrekona(hu på 20) Kanskje hun EGENTLIG er bifil.....-?

Tror det står i artikkelen at han sover annen hver natt hos hver av dem. Ellers har jeg lest det et annet sted.

Det MÅ ikke være vanskelig, selv om det blir uforståelig og uakseptabelt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

En merkelig sak....men så lenge de alle er voksne,så får de gjøre som de vil. Det artikkelen forresten ikke nevner, er at de to damene er kusiner. :)

Kusiner i tilegg. Crazy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Petter Falch Rasmussen
Første kona må da være utrolig naiv! Hun godtar at mannen forelsker seg i hennes venninne bak hennes rygg og skjønner at dette er noe vakkert som bare må få utvikle seg!

Han elsker sikker førstekona, men finner den unge sikkert mer atraktiv osv. hvorfor ellers skulle han falt for henne om han i utgangspunktet hadde det bra med første kona?

De fleste går ikke gjennom et helt liv med en person uten å falle for andre på en eller annen måte, men den dagen det går til noe mere enn bare avstandsbegjær - da er det en slutt! Da bør det være slutt!!!

Da er det enten eller sier nå jeg!

Føler at mannen og hu unge dama ler bak ryggen til førstekona som egentlig bare bidrar økonomisk!

Håper hu førstekona tar til fornuft og forstår at hun bare er en kjepp i hjulet, men bidrar økonomisk + andre simple ting dem ikke kan eller gidder selv!

Hva med ferier? Hvem drar med hvem hvor osv...?

Drar de alle 3 sammen eller mest bare han og førstekona eller mest bare han og andre kona - hu på 20 år......

:roll:

UFORSTÅELIG

De forelsket seg ikke BAK ryggen på førstekona.

Hvorfor faller man for folk? Jo, fordi de er fantastiske. Det forandres ikke av at man har en partner fra før. Jeg synes det er en litt melankolsk tanke når jeg tenker på at en person som har en livspartner, hva om den hadde en annen, når den møtte den nuværende, og dermed ikke kunne etablere med den den er sammen med.

Bør det virkelig bli slutt så fort det er noe mer en avstandsbegjær? Det føler jeg blir litt flykting ved første motstand, om det i det hele tatt er motstand. Jeg synes kjærlighet er fint, og synes ikke folk skal gjøre det slutt av en slik filleting. Om forholdet er bra, så bør det fortsette, selv om man tiltrekkes av andre, om det andre kan bli et bra forhold, så bør det utforskes, selv om man allerede er i et forhold.

Når du føler at de ler bak ryggen til den ene kona, så tror jeg du føler litt feil. Men det er ikke så rart, da. Vårt samfunn har jo lagt opp til at dette skal være forkastelig, og det skal faktisk en del til for å forstå at det egentlig ikke er det.

Hvordan ferier blir er vel litt avhengig av hva de involverte vil. De bestemmer jo. De som vil være med får vel bli med, tenker jeg, og de som ønsker å være hjemme kan bli hjemme.

Nu har familien barn, der begge konene er biologiske mødre.

Det er fullt lovlig i Norge for søskenbarn å gifte seg. For de som reagerte på at konene var søskenbarn. De har visstnok ikke et seksualromantisk forhold til hverandre, uansett, så SÅ ekkelt kan det umulig være sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Nyheten om cognac-kongen er jo gammelt nytt.

Må legge til, han e jo nordlænning og litt mere ja, frigjort :)

Er nordlending jeg også men ikke mer frigjort en en søring. Vi har våre moralske normer vi også slik som dere har. Og også sør på finnes det forhold med mer en 2 personer i. Utroskap, skillsmisser og fandenskap. Hvor mange drap er det sør fra helgelandsskysten contra hele Nord Norge????

En annen ting er at denne tråden er halvannet år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sænjaværing
Enig i at det er litt ekkelt at han/de har tatt en 19-åring inn i hus. Og hva skjer når noen av dem får barn? For de har vel ikke barn? Jeg tror ikke dette kan vare.

Jo dæm har onge, so what? Slutt å slarve førr h****e.

:kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...