Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

sandra82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk jenter...

jeg har da endelig kommet hjem.. vært i arendal i helgen.. vi brukte usannsynlig lang tid ned på fredag.. dro halv 4 og var fremme halv 1 på natta... lørdag var det navnedag.. ulrikke var skikkelig febersyk.. men det hele gikk greit.. jeg er kjempesliten og tror senga kaller på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banantroll: :banantroll: :banantroll: ringene våre har kommet!!! endelig altså!! får ikke henta i morgen før sambo er ferdig på jobb da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gledet meg som en gris til å hente ringene i dag.. prøve dem.. bortsett fra at vi hadde helt glemt at sambo har sagt ja til å jobbe overtid, og den rekommanderte lappen kom i hans navn.. så jeg må vente heeeeeeelt til i morgen... :kjefte:

mannen og jeg har jo hatt veldig lyst på barn.. og jeg synes liksom alle rundt meg skal ha nå.. er jo ikke sånn, men når man har lyst selv så virker det bare sånn..

så vi har diskutert litt og blitt enige om at vi prøver.. skulle man bli gravid før bryllupet så gjør ikke det noe.. det er viktigere for meg å få barn i den perioden jeg vil.. enn å for eksempel måtte gå høygravid i varmen..( det takler jeg dårlig)!!

Men på den andre siden kunne jeg ikke drukket i bryllupet.. men alt i alt synes jeg ikke det er så viktig!!

så forrige måned så prøvde vi... og i dag tok jeg en test.. og vet dere hva... jeg er :gravid: !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææææææ???? :-D :-D

Jeg fikk frysninger jeg!! ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ MORRO!!!!

Dette må feires skikkelig!!!!

Gratulerer med lille spireeeeeeeeeen!!!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk jenter!!! er skikkelig glad altså.... men er jo tidlig ennå så ting kan jo gå galt!! Så skal ikke fortelle det til noen før jeg har vært hos legen.. og det er så vanskelig!!!!!

Men jeg har ikk drukket på 3 uker.. forrige helg var jeg md familien til magnus.. og på lørdag skal vi til foreldrene hans.. og da kan jeg jo ikke drikke.. men jeg er ikke vond å be så jeg håper ingen legger merke til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant.. her kan jeg skrike ut... til tross for at det er veldig lett for kjente å finne siden min.. søstra mi gjorde det .. hu skulle vise noen kjolen min, og søkte opp navnet på den.. så kom hun inn på siden min så navnet og tenkte .. hm... det må jo være sandra... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk pysepus!!!

Ja i går fikk jeg da en mail.. fra min forlover.. Hun skulle kommer opp torsdagen før bryllupet, for vi skal lage desserten selv, blandt annet.

Men nå har det seg sånn at hun skulle trekke en visdomstann på onsdag.. så hun kunne ikke komme opp før lørdag?!?!? Synes det er litt upassende jeg..

Hun bor i danmark, så når jeg spurte henne om hun ville være forlover sa jeg også at hun måtte tenke på at hun kunne bidra med ting.. For eksempel da dagen før.. Det er jo en av de viktigste tingene synes jeg.. men det var ikke noe problem.

så nå skal jeg liksom sove her helt alene natt til bryllupet, uten hjelp?!? også kommer hun lørdag, når da liksom? halv to da el? for jeg skal til frisøren 9, og det er jo meningen at hun skal være med da... Merker jeg ble skikkelig irritert, men er jo ikke noe jeg kan gjøre ved det så gidder ikke å skjefte på henne heller....

Så over til neste problem... denne :gravid: .... Jeg har ikke noe lyst til å fortelle det til noen før jeg vet at ting er som det skal være.. lærte det fint sist.. Fortalte det på jobben med en gang (jobbet som servitør) og hadde ikke sånn kjempelyst til å bære tunge bruskasser opp og ned trappene der... Men sa også strengt ifra at dette ikke skulle sies videre for jeg ventet til jeg hadde vært hos legen og slikt med å si til familien.. så en dag ringer bestemoren min.. (hun er det man kan kalle en kjendis, men sier ikke hvem.) uansett så ringer hun meg og lurer på hvorfor her&nå ringte for å gratulere henne med at hun skulle bli oldemor?!?!? Jeg fikk smått hetta da ja... så slik fant familien min ut av det sist. Denne gangen har jeg lært, og INGEN får vite det.. ikke engang søstra mi, og det blir vanskelig!!

Så til poenget... Man kan ikke høre hjertet før rundt uke 12... da er jeg allerede gift... Men andre ord så tror jeg kanskje folk skjønner det om jeg ikke drikker i midt eget bryllup...

Men jeg tenkte jeg skulle ringe til legen og få time fredag før el no... altså 27 juni... og spørre om de kan prøve å høre etter hjertet, selv om man ikke har noen garanti...

Også kan alle få vite det selve dagen... men da får jo ALLE vite også da men.. :fnise:

Nå skal jeg snart på jobbintervju... :fnise: Skulle egentlig ikke jobbe i sommer, men sendte inn cv'en min her et sted (servitør) og skrev at jeg kunne tenke meg å jobbe noen helger, og noen dager her og der... (for skal jo så mye i sommer..) Og hadde egentlig ikke regnet med å høre fra dem. Er jo slik at sommerjobber stort sett er forbeholdt de som kan jobbe hele sommeren liksom...

Men dama skrøt cv'en min opp i skyene.. med slik erfaring trengte jeg hvertfall ikke å ta md noen papirer, hun måtte bare se hva slags person jeg var... :fnise:

Men jeg vet ikke helt om jeg håper på å få jobb.. gjør jo ikke noe med litt penger liksom.. men vi klarer oss uten.. får jo igjen en del på skatten... men samtidig er det godt å ha noe å gjøre i sommer.. ikke bare gå hjemme og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke trekke den tanna etter bryllupet liksom??? Når hun klarer å vente så lenge må hun vel klare å vente en uke til?? Makan altså :kjefte:

Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvem bestemoren din er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun ikke trekke den tanna etter bryllupet liksom??? Når hun klarer å vente så lenge må hun vel klare å vente en uke til?? Makan altså :kjefte:

Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvem bestemoren din er :fnise:

ja ikke sant?!?! Det er jo bare en tann.. :fnise: tror ikke den gnager så mye heller.. men men... jeg får finne noen andre som har lyst til å henge med meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!! :klemmer: Så artig at du er gravid! :juhu: Synes det er dårlig av forloveren din å ikke trekke tannen før, eller etter. Som tidligere nevnt, når hun klarer å vente så lenge, så må hun da klare å vente en uke til!!

Har dere fått hentet ringene deres eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :klemmer: Så artig at du er gravid! :juhu: Synes det er dårlig av forloveren din å ikke trekke tannen før, eller etter. Som tidligere nevnt, når hun klarer å vente så lenge, så må hun da klare å vente en uke til!!

Har dere fått hentet ringene deres eller? :sjenert:

takk!! ja synes jo godt hun kunne utsatt det noen dager.. men men.. nå har jeg pratet med en annen venninne og hun kommer på torsdag kveld.. og søsteren min kommer fredag.. så det ordner seg jo!!

fikk henta ringene i dag... KJEMPEPFINE!!!! satt som ett skudd... men kan godt hovne litt opp i fingrene også!! ikke mye men litt.. også var den mye mer diskret enn jeg trodde, noe som funket bra... har litt lyst til å ta dne på hele tiden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk!! jeg har prøvd ringen min maaaaange ganger og den blir bare finere for hver gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...