Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes ut som en skikkelig artig dag! Var visst den store KG-utdrikningsdagen på lørdag. Jeg ble også drukket ut :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg skjønner at det var den store utdrikkningsdagen!!

jeg hadde det kjempegøy.. men er sliten ennå.. ble en veeeeeeeeeldig lang dag og føler nå jeg har en pekepinne på åssen det blir selve dagen.. la oss si det sånn... sambo for seg ikke no.. eller med mindre han krever ett våkent menneske da, og det er jo ikke sikkert... :fnise:

Skrevet

Åhh det hørtes ut som et morsomt utdrikningslag!! :) Man blir nok sliten av å drive på slik en hel dag ja.. hehe..

Skrevet

føler at hele bryllupsplanleggingen min har stoppet opp... har jo vært veldig flink tidligere og derfor ligger vi bra ann nå.. og i det siste har jeg hatt så mye å gjøre, og energi nivået mitt har nådd bunn...

på torsdag blir datteren min to år, så i helgen skal vi ha familieselskap... så i dag har jeg bakt gulerotkake og sjokolademuffins som jeg fryser og tiner natt til lørdag.. og legger på glasur da.. i morgen må jeg bake dobbel oppskrift av blåbærmuffins til barnehage bursdag på torsdag.. også må jeg begynne på ostekaken (tar 3 dager å lage.. :rødme: ) vi skal på dynga torsdag og bli kvitt hageavfall.. sambo skal til hamar på fredag og kjøpe reisesengehest til den store senga som hun får i gave av oss.. så fredag må jeg lage langpanne med sjokoladekake og boller... og sushi, pizzasaus!og ikke minst vaske og rydde.. ser jo ikke ut her..

lørdag må vi lage endel mat og kaker, sette opp senga til frøken snupp.. også må vi få hentet sand til den sandkassen hennes... håper på fint vær så hun og fetteren kan leke litt ute sammen..

treninga mi har gått rett til helvete!!!!!! har jo ikke tid, lyst eller energi... men i dag rakket jeg haggen i 2,5 time.. og det må vel telle litt? er fryktelig stiv i arma i alle fall.. :fnise:

ting jeg må få ordnet:

ringe kirka og få godkjent programmet.

finne trykkeri

ringe konditoriet

bytte tid på transporten

avtale prøvetime hos frisøren

nærmere møte med fotograf

lage bordkort

øve på vals&bestemme sang

kjøpe gjestebok

bestemme hvem som har ansvar for gaver

servitører

bestille musserende & dessertvin

skrive handleliste (såpe,dopapir må man vel ha, ect..)

bestille negletime

sikkert myyyyyyye mer.. men kommer jo ikke på noe nå...

Skrevet

blir helt sliten bare av å lese alt du skal ordne til helga jeg...

du er kjempeflink altså!

har dere fått papirene fra folkeregisteret forresten?

Skrevet
blir helt sliten bare av å lese alt du skal ordne til helga jeg...

du er kjempeflink altså!

har dere fått papirene fra folkeregisteret forresten?

i og med at de henger på kjøleskapet.. så nei... de må jo sendes først... så det skal jeg gjøre i morgen!!! takk for at du minnet meg på det.. litt krise og glemme noe sånt!!

Skrevet

dette er noe jeg har prata om før... KIRKEN!! jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for om vi skal pynte eller ikke... var jo mange som mente at vi ikke trengte... men så sier pappa av alle (jeg mener en mann med fryktelig enkel smak.. :rødme: og ikke minst en mann på over 55.. :fnise: ) at vi MÅÅÅÅ jo ha noe blomster i kirka...

Vi skal ha bjørkeriss?!? på trappa.. ( vet ikke hva det er engang jeg... :rødme: ) men det står heldigvis sambo for...

Det er ikke lov til å feste noe på "benkene" for de har sånne dører i gammalt tre med no greier på... :fnise: må jo le av meg selv... for det første så er evnen min til å forklare ting skriftlig (og muntlig) veeeldig dårlig, og i tillegg så er det sikkert veldig lett å se at jeg aldri er inni kirker og ikke eier en blomst... :fnise:

uansett så da faller benkene bort... og da kunne man ha noen roseblader liggende oppover... og man kunne ha to sånne oppsatser ved alteret.. og eventuelt en hekla duk? over den altertingen... :fnise: men for det første så eier ikke vi slikt... selv om det sikert hadde vært praktisk i forhold til at kjolen min er hvit og jeg skal knele der.. regner med at kirka ikke er møkkete, men skal ikke så mye til...

og når det gjelder oppstatser så må vi eventuelt finne noe å ha dem i som matcher og noe de kan stå på...

elverum kirke

Skrevet

kan jo bare bruke markblomster og evt. kvister av noe slag? (vær oppmerksom på at mange er allergiske mot bjørk..) går jo an å bruke tørre kvister også da.

hortensia er kjempefint å bruke! det skal vi ha! de gjør litt ut av seg, og de koster jo ikke allverden heller. vi skal bruke dem som potteplante, i litt høye potter, som ligner litt på vaser igrunn.. :fnise:

lettvint å ta med seg til lokalet etterpå også.

Skrevet

Bjørkekvister med norske flagg i? :)

Skrevet

ja da var det tydeligvis lenge siden det har skjedd noe her.. måtte helt ut på side to for å finne sia mi?!?!? :sjokk:

det har vært en laaaang helg! Vi feiret 2 års dagen til ulrikke på lørdag!! Og hun storkoste seg.. fikk masse pakker, lite leker heldigvis!! Vi har nemlig mer enn en barnehage( onkelen driver toys'rus), men hu fikk da en huske og en babyborn båt og no smått...

masse sommerklær og en berganssekk!!

De tingene hun ble mest glad for var barnetv hånkle!! matboks og trehjulssykkelen sin...

Uansett så har vi nå i helgen bestemt å invitere litt flere folk... :fnise: var så få fra før av... :fnise: men dette blir da kaffe gjester...

så da må vi jo invitere disse, og jeg gidder ikke å lage noen invitasjoner.. så tenker jeg tar turen til bokhandelen og kjøper noen helt vanlige bryllupsinvitasjoner og shipper dem av gårde!!

De det dreier seg om er min guttegjeng fra vgs... har invitert en av dem (toastmaster) men det er min bestevenn og man kan jo ikke invitere alle.. men når de dukket opp i utdrikkningslaget mitt så angret jeg litt.. så spurte om de ville komme til kaffen... også er det en magnus jobbet med før og en kompis av broren til magnus... han er alltid med dem når det er familieselskap og slikt... så er jo hyggelig det!! pluss en annen kompis av sambo som er kjempehyggelig!!!

så må vi finne en ny salme.. fordi når vi leste over den freidig når du går.. så ja.. det er en begravelses salme.. :sjenert: så jeg er åpen for forslag!!!

Skrevet

Bare 2 mnd igjen nå Sandra!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Hvordan kjennes det? Er du nervøs? :)

Skrevet
Hvordan kjennes det? Er du nervøs? :)

egentlig ikke... nå har jeg sinnsykt mye annet å drive med for tiden så kan jo hende det tar litt av spenningen.. også tror jeg egentlig ikke at det har gått opp for meg at jeg faktisk skal gifte meg...

hender jeg tar meg i å se for meg dagen og da får jeg en litt rar/god følelse i kroppen!!

men har jo slitt litt med sånn angst de siste mnd.. Foreldrene mine er ett eksempel på hvorfor man ikke gifter seg, og det har satt sitt preg.. så de siste månedene er det nesten som om jeg saboterer meg selv for å slippe unna... men nå vet heldigvis sambo om min historie så han tar livet med ro.. mens jeg går rundt og tenker nei nei...

Skrevet

Uff da... :kose:

Det er nok sikkert ikke noe serlig :tristbla:

Men det er bra at du har en som holder seg avslappet å kan roe deg ned da :)

Skrevet

:hoppe: :hoppe: 2 mnd ijenn :hoppe: :hoppe:

Å de komme te å bli kjempebra :Nikke: dåkke trenge e tje få de sånn så foreldrene dine vettu :troest: Men sjønne de skremme deg :kose:

:klemmer:

Skrevet

i går fikk jeg dratt innom bakeriet og ordnet det siste med kaken!!! tror den blir fin.. og ikke ble det så dyrt heller... 2255 kroner for å være helt nøyaktig! :fnise: har ikke noe bilde av den da ettersom det er noe jeg ser for meg i hodet...

Skrevet

:danser: for kake! Fy søren, så effektiv du er! :klappe:

Tror det er ganske vanlig å ha slike tanker som du har, spesielt for oss som har foreldre som har gått fra hverandre. Det er nok bare bryllupsnerver som ligger der under overflaten :troest:

Skrevet

takk jenter!! :klemmer:

I dag er jeg strålende blid og ganske så opplagt!!! Vi drar på hytta mi på hvaler så snart sambo er ferdig på jobb!! er jo meldt flott vær, og da har jeg lyst til å sitte ute på øya vår og blåse bort i solen med grillen ved siden av!! :fnise:

Bortsett fra at jeg har markedsførings eksamen på mandag og at hele helgen egentlig skal gå til lesing... :fnise: jeg skammer meg nesten jeg over hvor lite kustus jeg har på meg selv.. JEG HATER SKOLE.. og LESING!!! meeeeen står jeg er jeg fornøyd"" snakk om å ha høye mål for seg selv.. :fnise:

I går skrev vi invitasjoner til de som vi plutselig fikk lyst til å invitere... ble jo bare 6 stykk da.. så kan hende de føler seg litt sånn.. ja ja.. meeen det bryr ikke jeg meg noe om.. :fnise: og ikke gadd jeg å invitere kjærestene deres heller... :fnise:

Men da skrev vi at de fikk komme 8.. sleit lenge med om vi skulle skrive kaffe og kake, fest eller kaffe og fest.. ble det siste!!

så da blir vår da ca slik:

09.30: frisør

14.00: kirka

15.00: fotograf

15.15. gjestene ankommer lokalet

16.15: vi kommer dit

16. 45: vi setter oss

17.00: maten blir servert

20.00: de andre kommer...

så tenkte vi å valse etter maten... også spise kake, kaffe og cognac (drikke de siste da.. med mindre noen absolutt vil ha skje...)

også tar vi å setter på mer fest musikk etter detta og åpner baren!!

Så må jeg høre med pappaen min om han har lyst til å være slaven min ett par timer... :fnise: Han skal hente meg hos frisøren.. (ligger 300 meter fra kirka, men går ikke opp storgata her iført bryllupskjole og slikt...klokken 2 på en lørdag.. :fnise: )

etter kirken skal vi kjøre jaguar til dit vi tar bilde (har time 16 mai da vet vi hvor og slikt...) og da må ulrikke komme seg dit.. og forloverne våre... så da tenkte jeg at pappa kunne kjøre dem dit.. for ulrikke skal avbildes først.. så blir kjørt hjem til svigers hvor fetter og barnevakt venter... (er jeg kjip som sender henne hjem etter kirka?!?) og da tenkte jeg at pappaen min kunne levere henne der for å så kjøre opp til lokalet på egenhånd.. og hente bilen dagen derpå... forloverne sitter på med oss og jaguaren opp til lokalet...

Jeg vil ha ringene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de skulle ha vært her nå.. og jeg vil ha dem NÅ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...