sandra82 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #261 Skrevet 14. april 2008 var nesten som da jeg var på boyzone-konsert i spektrum for.. 9 år siden det da.. herregud, gammal altså. det var jo bare de fem som dassa litt rundt og sang liksom. har jo sett den samme konserten på dvd (eller var det VHS? hehe) fra england, og det var jo skikkelig show, med dansere og alt mulig. jaja.. artig lell? ooo.. nå er det "Hjelp, vi gifter oss! på TV2. må jo se hva for noe tragiske greier dem steller i stand i dag da.. har det begynt igjen?!?! det er jo så artig... og ikke minst galskap.. tenk og overlate alt til noen som egentlig ikke kjenner deg?!? nei tror ikke det du.. kan jo hende at skoa ikke matcher kjolen engang der da... får faktisk litt angst bare av å tenke på det! Leste i aftenposten at de fikk 5... ja ja, hvilken konsert var de på tenker nå jeg... men den var jo ikke dårlig.. men synes kanskje de kunne spandert på seg litt lys eller en danser el no...
DDuck Skrevet 14. april 2008 #262 Skrevet 14. april 2008 Hjelp vi giter oss er morsomt får mye fin inspirasjon der om hvordan man kan gjøre ting billigst mulig
MrsG Skrevet 15. april 2008 #263 Skrevet 15. april 2008 aner ikke om det er nye episoder eller reprise eller hva det var... i går (natt) var det "alice i eventyrland"-tema.. var jo litt.. kult da. eller.. spesielt hvertfall hehe.
Gjest Ballerina Skrevet 15. april 2008 #264 Skrevet 15. april 2008 var jo litt.. kult da. eller.. spesielt hvertfall hehe. Er ikke det programmet alltid litt spesielt da? :klø:
DDuck Skrevet 15. april 2008 #265 Skrevet 15. april 2008 hihi veldig spesielt jeg så et program hvor de hadde "italiensk mafia stil"... Det var kjempe stilig altså alt gikk i skikkelig dyp rødt så hadde de en stor italiensk buffet med masse forskjellige sorter pizza, lasagne og pasta og masse salater til Skikkelig bra
mia83 Skrevet 15. april 2008 #266 Skrevet 15. april 2008 Hehe.. jeg så et der temaet var rødt og rosa. Og de hadde tenkt å gi bruden en rosa kjole.. Men så ble ikke kjolen som de hadde tenkt, og de fikk ikke tilbake pengene, så da røk ganske mye av budsjettet på det... men så fant de en hvit en som var nydelig, og det var kanskje like greit.. Synes egentlig det ble litt VEL mye rødt og rosa jeg da men... Av og til hadde det kanskje vært greit å hatt bryllupsplanleggere, men da hadde jeg skullet bestemme selv åssen jeg ville hatt det altså!
sandra82 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #267 Skrevet 15. april 2008 jeg har sett så mange av de.. men godteri tema var det jeg synes var verst.. i dag har jeg jobbet mye med skolearbeid.. også så kjedelig a gitt!! men det er desverre det mine neste uker er preget av!! de som lager ringene våre ringte i går og lurte på åssen vi egentlig skulle ha dem... veldig fint, for jeg var litt redd for at dem skulle misforstå.. så vi skulle få dem innen to uker.. og det gleder jeg meg til!!!
mia83 Skrevet 16. april 2008 #268 Skrevet 16. april 2008 jeg har sett så mange av de.. men godteri tema var det jeg synes var verst.. i dag har jeg jobbet mye med skolearbeid.. også så kjedelig a gitt!! men det er desverre det mine neste uker er preget av!! de som lager ringene våre ringte i går og lurte på åssen vi egentlig skulle ha dem... veldig fint, for jeg var litt redd for at dem skulle misforstå.. så vi skulle få dem innen to uker.. og det gleder jeg meg til!!! Å så spennende med nye ringer!!! Regner med vi skal se på ringer i morgen eller fredag. Og i morgen skal vi til presten! Hva spurte han dere om? Spurte han om hva dere tenker om ekteskapet osv?
sandra82 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #270 Skrevet 16. april 2008 nå blir dere skuffet.. har ikke hatt samtale med presten.. skal ikke ha det før i juni... vi hadde bare sånn allmøte vi, med info om vielsen og musikk ect....
Irmelinn Skrevet 17. april 2008 #271 Skrevet 17. april 2008 Hei Sandra Lurte litt på... Jeg tenkte jeg skulle bestille skoene nå. Hvordan er de i str? Er de små eller store i str og har du smale eller brede? Jeg er redd for at de ikke skal passe...
sandra82 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #273 Skrevet 18. april 2008 Hei Sandra Lurte litt på... Jeg tenkte jeg skulle bestille skoene nå. Hvordan er de i str? Er de små eller store i str og har du smale eller brede? Jeg er redd for at de ikke skal passe... i forhold til størrelse er jeg usikker... bruker så mye forskjellig.. meeen jeg angrer på at jeg ikke bestilte brede... men nå har jeg store føtter da..
sandra82 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #274 Skrevet 20. april 2008 jeg er utslitt!!!!!!!! hadde utdrikkningslaget mitt i går.. det var veldig hyggelig!! Jeg ble vekket kvart på 8, og fikk ett kvarter på å kle på meg.. så kjørte vi inn til oslo mens jeg fikk frokost og sjampis i bilen.. når vi kom fram til huset vårt i oslo stod det ett par med rollerblades der.. mine gamle.. :rødme: jeg fikk en ledetråd og måtte gå på rollerblades til sinnataggen i frognerparken... tror de ble litt skuffa for jeg hadde teknikken inne ennå.. så dro vi tilbake til huset der jeg fikk en bøtte og spade og skulle finne ut av hvor jeg skulle... siden ei venninne av meg bor rett rundt hjørnet og gikk i park med meg var den ganske enkel... der fikk jeg en ny ledetråd.. jeg måtte dra på 7 eleven ved gamle skolen min og si sandra dee bride to be og få da en alpelue og en baguett... sånn måtte jeg da gå helt til bakeriet rundt kvartalet.. der befant det seg ennå en venninne... så dro vi til slottsparken og drakk litt mer sjampis.. neste ledetråd var en cappuccino, så da dro vi til gamle jobben min hvor det stod og ventet to til... og ennå mer sjampis.. så fikk jeg bind for øya og ble guidet halve byen rundt (føltes det som).. også endte vi opp på arcimboldo (jobba der før) og spiste lunsj og drakk vin... deretter ble jeg plukket av guttegjengen min fra skolen og vi skulle spille en omgang ekstrem boule i slottsparken mens vi drakk vodka,passoa og appelsinjuice.. vi boulet oss gjennom parken og dro så videre til soli bowling hvor de andre ventet iført "meg" antrekk og parykker fra vgs tiden... så spilte vi litt airhockey og bowlet... og spritet opp colaen med litt rom... videre dro vi ned til bussterminalen og tok bussen hjem til elverum.. der ble det ennå mer sjampis og øl.. også fikk jeg en pakke av alle som jeg skulle gjette hvem som eide og historien bak det. så dro vi til ett lite lokale hvor det var satt opp ett langbord, spiste pizza og drakk en hel del mer... der så vi på gamle bilder spilte buzz sang karaoke og ikke minst så hadde de sånne sumobryter drakter... tror jeg lo til jeg dæva... etter dette dro vi videre til "byen" hvor vi drakk ennå mer og var til det stengte.. fikk meg med en jakke som ikke noen av oss eier... hadde det veldig gøy.. men er sinnsykt sliten i dag.. og har bare lyst til å sove ennå mer... meeen skal jo oppp tidlig i morgen så det er nok ikke det beste!!
Gjest Ballerina Skrevet 20. april 2008 #275 Skrevet 20. april 2008 Å, det hørtes ut som et kjekt utdrikningslag! :juhu:
LilleEkorn Skrevet 20. april 2008 #276 Skrevet 20. april 2008 Det hørtes moro ut Skjønner godt at du er litt sliten idag..
Gjest *englefjes* Skrevet 20. april 2008 #277 Skrevet 20. april 2008 Høres ut som et gøy utdrikningslag :juhu: :juhu: :juhu:
MrsG Skrevet 20. april 2008 #278 Skrevet 20. april 2008 hørtes gøy ut ja dere møtte ikke tilfeldigvis på et mannlig utdrikningslag på turen rundt i oslo, vel? (jeg hadde også mitt lag igår.. historien kommer snart... hehe)
Lilywhite Skrevet 21. april 2008 #279 Skrevet 21. april 2008 Hehe... høres ut som du hadde det morsomt Skjønner du var litt sliten i går ja
DDuck Skrevet 21. april 2008 #280 Skrevet 21. april 2008 Så koselig å morsomt utdrikningslag :-D Det hørtes ut som en perfekt dag Men man blir sliten av sånne dager ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå