Gå til innhold

sandra &magnus sitt bryllup..

sandra82

Anbefalte innlegg

Har du ikke fått kjolen enda da? :) sånn siden du ikke har prøvd den :)

nope... får den ikke før i slutten av mai.. men skal egentlig ringe til usa og prate med dem for å høre om jeg kan få den før liksom... men vegrer meg, sa må jeg prate engelsk... æsj...

jeg har jo en del andre ting jeg også må gjøre... ringe til konditoriet for å få vite om vi skal ha firkantet eller rund kake og få en pris.. meeen hun er ikke der før 5 hver dag og jeg pleier enten å spise eller lage middag klokken 5, så glemmer det hver dag!!

forloveren til sambo er innom hele tiden.. men tror du vi klarer å huske på at han skal skrive under?!?!neida...

vi må ringe til kirka for å få godkjent musikkvalget vårt... pluss en mengde andre ting... men glemmer jo alt for tiden..

Jeg har så sinnsykt mye å gjøre for tia.. sambo skal ha bursdag"selskap" på torsdag så jeg må drive å bake.. på lørdag skal jeg på backstreet boys konsert... (er kjempestolt av det altså!!) har en hjemmeeksamen og en innlevering... og sånn fortsetter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja bryllupsplanlegging er faktisk ganske tidkrevende! Kjipt med servitører og det da.. Har dere ingen bekjente i nærheten som dere kan spørre? kolleger e.l?

Angående det med folk som ikke svarer.. vi hadde S.U 1.april og fikk MASSE telefoner og SMS to dager før og dagen før. Men fortsatt er det altså 10 stk som ikke har svart.. Og 3 av dem er faktisk invitert til middag... Har bestilt så det blir nok mat hvis de kommer, men det er litt kjipt av dem å ikke svare. Og jeg er så sta så jeg ringer IKKE og spør om de kommer! :fnise:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har nok å gjøre om dagene! Lykke til med skolearbeidet :)

Irriterende med folk som ikke svarer... jeg er litt kontrollfrik selv da, så om noen av våre gjester ikke svarer så kommer jeg nok til å ringe dem å høre, hehe ;) Synes det er litt uhøflig å ikke svare da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja bryllupsplanlegging er faktisk ganske tidkrevende! Kjipt med servitører og det da.. Har dere ingen bekjente i nærheten som dere kan spørre? kolleger e.l?

Angående det med folk som ikke svarer.. vi hadde S.U 1.april og fikk MASSE telefoner og SMS to dager før og dagen før. Men fortsatt er det altså 10 stk som ikke har svart.. Og 3 av dem er faktisk invitert til middag... Har bestilt så det blir nok mat hvis de kommer, men det er litt kjipt av dem å ikke svare. Og jeg er så sta så jeg ringer IKKE og spør om de kommer! :fnise:

For å være helt ærlig så er det sånn at 4 av de inviterte godt kan bli hjemme for min del... :sjenert: to fordi de er litt syke og det kan bli vanskelig.. og dem to andre har jeg egentlig ikke no forhold til.. og dem har jeg selvsagt ikke fått svar av.. men jeg ringer om jeg ikke får det.. eller ber moren min gjøre det.. :fnise:

Servitører kan jo fint skaffes her... men de må jo betales en del mer enn vi måtte ha betalt om vi kunne få noen venner hit... sambo vil ikke spørre noen kompiser.. ( noe som egentlig er helt greit... tror dette er en jentejobb...) og de jeg vet har servitørerfaring (gamlejobb venner) ville nok blitt litt fornærmet om jeg ba dem jobbe og ikke i selve selskapet.. meeen det ordner seg nok for snille jenter.. og jeg er jo det også til tider, så vi håper på det beste!! :fnise: Jeg trenger ikke å bekrefte antall mennesker før i slutten av mai, så har egentlig ikke no stress der.. (her hopper vi fra ett tema til ett annet..) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har nok å gjøre om dagene! Lykke til med skolearbeidet :)

Irriterende med folk som ikke svarer... jeg er litt kontrollfrik selv da, så om noen av våre gjester ikke svarer så kommer jeg nok til å ringe dem å høre, hehe ;) Synes det er litt uhøflig å ikke svare da...

Kontrollfreak er mitt mellomnavn!! :fnise:

takk du.. trenger nok det.. jeg haaaater skolen, og jeg gleder meg til å bli ferdig.. er jo egentlig utdannet make.up artist og hadde tenkt til å gå videre på spesiell effekts.. men nå er det sånn at markedet for det i elverum ikke er noe å skryte av.. :fnise: så da har jeg tatt valget med å gå tilbake til ordentlig utdanning og hater det.. men ferdig det skal jeg bli.. har jo bare D'er men for meg er ikke det rent galt.. :fnise:

I dag skulle jeg egentlig vært på skolen kvart over 9... når klokka ringte halv 6 var jeg ikke helt klar for det... :fnise: har jo ikke klart å samle meg til å ta lappen ennå, :sjenert:, og må da levere dattra i barnehagen, for å så ta toget til skolen.. (30 min)... så må sinnsykt tidlig opp, og hater å legge meg tidlig!!

Men er nok like greit.. sittet med gruppeoppgava mi her hjemmer.. hjelp fra dem andre er det ikke mye å få! så skal jeg lage ferdig ostekaka, bake cookies og en sjokoladekake, kjøpe gave til sambo og vaske litt... og forhåpentligvis ha middag klar til 5... hmm... tror kanskje jeg må sette igang... :skratte:

kan jo bake hele kvelden da men.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Backstreet Boys :-D

Mine store helter før.. pleer enda å sette på en av platene avogtil for å høre på å mimre litt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontrollfreak er mitt mellomnavn!! :fnise:

takk du.. trenger nok det.. jeg haaaater skolen, og jeg gleder meg til å bli ferdig.. er jo egentlig utdannet make.up artist og hadde tenkt til å gå videre på spesiell effekts.. men nå er det sånn at markedet for det i elverum ikke er noe å skryte av.. :fnise: så da har jeg tatt valget med å gå tilbake til ordentlig utdanning og hater det.. men ferdig det skal jeg bli.. har jo bare D'er men for meg er ikke det rent galt.. :fnise:

I dag skulle jeg egentlig vært på skolen kvart over 9... når klokka ringte halv 6 var jeg ikke helt klar for det... :fnise: har jo ikke klart å samle meg til å ta lappen ennå, :sjenert:, og må da levere dattra i barnehagen, for å så ta toget til skolen.. (30 min)... så må sinnsykt tidlig opp, og hater å legge meg tidlig!!

Men er nok like greit.. sittet med gruppeoppgava mi her hjemmer.. hjelp fra dem andre er det ikke mye å få! så skal jeg lage ferdig ostekaka, bake cookies og en sjokoladekake, kjøpe gave til sambo og vaske litt... og forhåpentligvis ha middag klar til 5... hmm... tror kanskje jeg må sette igang... :skratte:

kan jo bake hele kvelden da men.. :fnise:

Synd du ikke kan jobbe med det du egentlig vil da... hva studerer du nå da?

Kjenner meg igjen i at det er lett å ditche skolen hvis ikke det er obligatoriske timer... liker bedre å lese hjemme... hadde nok lest bedre på skolen, men sjelden jeg orker å dra inn til byn hvis jeg ikke har forelesning eller noe.... (er bare 10 min med buss, men stress nok det :P)

Høres travelt ut i dag også, håper du ble ferdig med alt du skulle rekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Backstreet Boys :-D

Mine store helter før.. pleer enda å sette på en av platene avogtil for å høre på å mimre litt :hjerter_rundt:

det er sjeldent jeg setter på cd'ene deres... blir nesten litt flau inni meg bare med å tenke på det.. :fnise: men konserten blir bra... fikk jo aldri dra når jeg var fab for over 10 årsiden liksom... så det skal jeg søren meg gjøre nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke kan jobbe med det du egentlig vil da... hva studerer du nå da?

Kjenner meg igjen i at det er lett å ditche skolen hvis ikke det er obligatoriske timer... liker bedre å lese hjemme... hadde nok lest bedre på skolen, men sjelden jeg orker å dra inn til byn hvis jeg ikke har forelesning eller noe.... (er bare 10 min med buss, men stress nok det :P)

Høres travelt ut i dag også, håper du ble ferdig med alt du skulle rekke :)

joda det gikk... nesten! :fnise: sambo vasket, synes egentlig det er rimelig greit, er jo hans familie som kommer... men så fikk jeg lagd ferdig ostekaka, og cockies, og bakt sjokoladekake.. men ikke lagt på glasur.. men herregud rekker da vel det på 2 timer etterpå...

jeg hadde bestemt meg for å kjøpe noen sko til sambo, som egentlig matcher med badebuksa og genseren jeg har kjøpt til ham... så jeg tokk sykelen min og tråkket for harde livet til den andre siden av gå gata... ikke langt, men ble sliten... :fnise: og vet du hva?!? butikken var under oppussing... er det mulig?!?! da stod jeg der og hmmm... hva gjør jeg nå.. så da surret jeg rundt og kjøpte ei linbukse, en nye joggebukse( den han har nå er hullete og snart grå til tross for at den originalt var mørkeblå..) også kjøpte jeg to sånne ordentlige boksere... hadde nemlig den diskusjonen dagen før.. at han likte sånne dyre boksere best, men han synes 200 kroner stykker var litt mye for en... men da fikk han to så kan han bruke dem til han blir pensjonert... :fnise:

så tråkket jeg som en gærning hjem igjen og lagde middag... og den åt vi kvart på 5...!! så det gikk, nesten... :fnise:

Ja er jo litt synd jeg ikke for drive med spesial effekts... men på en annen side så hater jeg sånn sminke.. og i norge generelt så er det mest teather sminke... har jo bodd ett år i london og vært på noen messer og sånt.. men der orker jeg faktisk ikke å bo...

så da går jeg på sport og event management... det er grise kjedelig... mye økonomi, som jeg hater og ikke forstår meg på... meeeen til neste år så begynner litt mer int. fag.. som er mer spesifike på det jeg tar.. og er det ikke sånn at det første året alltid er kjedelig?!?!

vet ikke helt hva jeg skal bruke utdannelsen min til.. for å være helt ærlg er det ingen som trodde jeg noensinne skulle begynne på en høyskole, ettersom jeg hater sånt.. men fant vel ut av at jeg må bli no... og i og med at det er en basic økonom ut. med adm. og ledelse så bør jeg kunne få en del bra jobber!! har jo tatt fordypning event og ledelse av lag og org.(styre ect..)

så vi får se hva verden bringer til lille meg!! (kanskje ikke så liten da... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sjeldent jeg setter på cd'ene deres... blir nesten litt flau inni meg bare med å tenke på det.. :fnise: men konserten blir bra... fikk jo aldri dra når jeg var fab for over 10 årsiden liksom... så det skal jeg søren meg gjøre nå!!!!

hihi :fnise: jeg blir litt flau inni meg jeg også, men det går bra for mannen bruker faktisk å synge høyt sammen med meg når vi setter dem på :fnise: han er morsom han :hoho:

Det blir sikkert kjempemorsomt :jepp: nesten så jeg egnetlig blir litt misunnelig her ;) er det i spektrum de skal spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du i Hamar eller? Ettersom d er 30 min med tog? Håper sambo blir fornøyd med gaven da!! Det bør han bli!! Nå fikk jeg lyst på ostekake.. :fnise:

God helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise: jeg blir litt flau inni meg jeg også, men det går bra for mannen bruker faktisk å synge høyt sammen med meg når vi setter dem på :fnise: han er morsom han :hoho:

Det blir sikkert kjempemorsomt :jepp: nesten så jeg egnetlig blir litt misunnelig her ;) er det i spektrum de skal spille?

de skal spille i spektrum ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber du i Hamar eller? Ettersom d er 30 min med tog? Håper sambo blir fornøyd med gaven da!! Det bør han bli!! Nå fikk jeg lyst på ostekake.. :fnise:

God helg!! :klemmer:

spist ostekake i dag og jeg da... er student jeg vet du... men desverre så er det andre veien.. til rena, verdens navle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spist ostekake i dag og jeg da... er student jeg vet du... men desverre så er det andre veien.. til rena, verdens navle!!

Oi du jobber på Rena ja.. Det fins jobber der også altså... :fnise: Joda de har da sentrum der også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du jobber på Rena ja.. Det fins jobber der også altså... :fnise: Joda de har da sentrum der også. :)

mia da... nå må du lese ordentlig... :fnise: .. jeg er STUDENT!!! tror at det er svært få jobber på rena altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg hadde bestemt meg for å kjøpe noen sko til sambo, som egentlig matcher med badebuksa og genseren jeg har kjøpt til ham

:fnise:

Unnskyld at jeg ler litt, men det var bare så utrolig morsomt presentert. Du har virkelig øye for detaljer du! :lur::fnise:

Håper du har en fin helg! :danser: litt for skolefri jeg da.

Endret av Anea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja jeg stussa litt på det der, jeg også når jeg leste det første gangen.. :fnise:

syns jeg ser han.. spaserer rundt i matchende sko, genser OG badebukse! :hoho:

hihi...

og du: forlanger fullt referat fra backstreet boys-konserten altsa! hadde litt lyst til å dra jeg også... men ingen som ville være med meg.. sniff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. altså... den badebuksen var jo ikke helt lik buksa.. men i forhold til farge og stil liksom... :fnise: men ja!! jeg er desverre en av de som ikke klarer å gå med noe som ikke matcher... eller ha en plante på en side... må ha noe form for symetri, eller balanse... :fnise:

i går var jeg i oslo og dro på konsert... det var litt skuffende..

for det første var oppvarmingen helt på trynet... nevøen til kevin bacon el no... dårlig, suppete.. og ikke noe oppvarming for å si det sånn... etter det var det en 3 kvarter med ikke no.. trodde jeg skulle sovne.. så kom dem på scenen...

var jo veldig gøy med alle de gamle sangene... men de er desverre blitt litt gamle.. :fnise: når jeg har sett klipp fra andre konserter så har de hatt ett ordentig sceneshow... nå var det bittelitt dansing og bare tull... så ut som om dem gjorde det dem følte for der og da...

nick var blitt litt lubben med åra og de andre litt "gamle"... ikke mye liv i dem for å si det sånn...

på en måte var det greit for det virka som om dem rett og slett bare hadde det gøy og ikke tok seg selv så høytydelig lengre... men på en annen side fikk jeg litt sånn...vi begynner å bli fattige og har konsert på budsjett... :fnise:

meeen var jo ikke så kjipt som det høres ut, hadde bare forventet litt mer liv!!!

nå skal jeg ete peppes... nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har sett klipp fra andre konserter så har de hatt ett ordentig sceneshow... nå var det bittelitt dansing og bare tull... så ut som om dem gjorde det dem følte for der og da...

nick var blitt litt lubben med åra og de andre litt "gamle"... ikke mye liv i dem for å si det sånn...

var nesten som da jeg var på boyzone-konsert i spektrum for.. 9 år siden det da.. :fnise: herregud, gammal altså.

det var jo bare de fem som dassa litt rundt og sang liksom. har jo sett den samme konserten på dvd (eller var det VHS? hehe) fra england, og det var jo skikkelig show, med dansere og alt mulig.

jaja.. artig lell? ;)

ooo.. nå er det "Hjelp, vi gifter oss! på TV2. må jo se hva for noe tragiske greier dem steller i stand i dag da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...