Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Godt med ferie å glede seg til. Tar ferie fredags ettermiddag, gleder meg noe enormt. Så nå sitter jeg på jobb og skriver innlegg på KG, er jo ingen andre her jo... Og arbeidslysten glimrer med sitt fravær. Ikke en spesielt god ide og ha en jobbuke mellom ferieukene. Sprudler ikke over av entusiasme og arbeidslyst nei!

Spennende med kjøretimer, husker godt følelsen da den første kjøreturen helt alene var gjort, verdt alle timene til blodpris det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med ferie å glede seg til. Tar ferie fredags ettermiddag, gleder meg noe enormt. Så nå sitter jeg på jobb og skriver innlegg på KG, er jo ingen andre her jo... Og arbeidslysten glimrer med sitt fravær. Ikke en spesielt god ide og ha en jobbuke mellom ferieukene. Sprudler ikke over av entusiasme og arbeidslyst nei!

Spennende med kjøretimer, husker godt følelsen da den første kjøreturen helt alene var gjort, verdt alle timene til blodpris det ja!

Jah! Kjenner kroppen er i feriemodus!!! Så lysten til å gå te jobb er svært liten! :fnise: Sku gjerne slappet av og kost meg!! Spess sammen me min kjære :rødme: før jeg reiser liksom... Men.. Vi har tid før jeg ska på jobb da og etter.. Synd jeg bare neten jobber kvelder frem te jeg reiser.. Men gjett om fridagen te mandag ska brukes på han!! :lur:

Kjøretimer jah! Det er spennende! Hihi.. Klarer meg ganske godt au synes jeg! :fnise: Iallfall te å aldir ha kjørt no særlig da jeg begynte på kjøreskolen liksom.. Men jah! Det er DYRT!! :sukk: Men men.. det er garantert verd penga! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf!!!

Jeg vil å bli gravid!!! ÅÅååhh.. Dette går rett te haue på meg ass!!!

Fatter ikke hvordan jeg ska klare å bli glad på mine venners vegne når de kommer å sider de er gravide..... :sjenert:

Andre som har det som meg?

Må komme over på andre tanker nuh ass....

Gaaaghh!! Jeg vil SÅ på Bjørn Eidsvåg konsert 27 juli!!! Men kanke :( Også jeg som kunne gå gratis på den!!! 3. året jeg IKKE får det me meg her i Kr.Sand!! Blæh... Han har bare SÅ fiiiin musikk!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf!!!

Jeg vil å bli gravid!!! ÅÅååhh.. Dette går rett te haue på meg ass!!!

Fatter ikke hvordan jeg ska klare å bli glad på mine venners vegne når de kommer å sider de er gravide..... :sjenert:

Andre som har det som meg?

Må komme over på andre tanker nuh ass....

Gaaaghh!! Jeg vil SÅ på Bjørn Eidsvåg konsert 27 juli!!! Men kanke :( Også jeg som kunne gå gratis på den!!! 3. året jeg IKKE får det me meg her i Kr.Sand!! Blæh... Han har bare SÅ fiiiin musikk!!! :jepp:

Huff, det blir DIN tur snart pus... :klemmer:

Husk: Jeg står klar med bjørkeriset! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått til hodet på meg også :klaske: omtrent bare baby tanker der.. Klarer nesten ikke å fokusere på jobb :fnise: Er i kjedlige etter EL perioden, den er :rope: såååååå laaaaaang

Digger Bjørn Eidsvåg jeg også :juhu:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Jeg skjønner hva du mener ja !!!!! Det er utrolig slitsomt å hele tiden tenke på det ! Jeg har liksom tatt ferie fra tenkingen da :dåne: HAHA.. Den va god ! Lurer meg selv vettu :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det blir DIN tur snart pus... :klemmer:

Husk: Jeg står klar med bjørkeriset! ;)

:skratte:

Det har gått til hodet på meg også :klaske: omtrent bare baby tanker der.. Klarer nesten ikke å fokusere på jobb :fnise: Er i kjedlige etter EL perioden, den er :rope: såååååå laaaaaang

Digger Bjørn Eidsvåg jeg også :juhu:

Hehe.. Jeg er sånn rett før EL.. Og jeg trur den nærmer seg.. Er spent nederst i magen, småømmepupper og livmortappen er langt "nede" nå! :jepp:

Så nå er det bare :sengekos:! :lur::fnise:

Bjørn Eidsvåg jah, han har råfin musikk! :)

:sukk: Jeg skjønner hva du mener ja !!!!! Det er utrolig slitsomt å hele tiden tenke på det ! Jeg har liksom tatt ferie fra tenkingen da :dåne: HAHA.. Den va god ! Lurer meg selv vettu :sukk:

Ferie fra tenkingen, huff, hadde jeg bare klart det så..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIiikkk.. Dette var tidlig gitt, te å være en lørdag!!!

6 dager igjen te jeg reiser :danse: Blir morro det! Hihi! Gleder meg masse!

Hmm.. I dag ska jeg på jobb gitt, kjenner den lysten ikke er så stor. Sku gjerne sovet nå jah!

Ohh.. EL nærmer seg me stormskritt! :sengekos: :sengekos:

Ha en toppers lørdag folkens!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på i morgen ;D

Når er du hjemme fra England ?

<3

Gjett om!! :)

:sengekos: :sengekos: :sengekos::lur:

Er hjemme igjen natt til mandag 4 aug :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Bare titter innom og sier lykke til med babyproduksjon i disse dager!!! Nå skal det gå!!!!!

:humpe: :humpe: :humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer å besøker deg når jeg har fått stipend, litt greit å ha noe å gå på ;D Da er det best dere har fått regnbuebanen <3 Hehe.

Og så venter jeg å høre en annen god nyhet ;)

Glad i deeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallaisen jenter!!!

Nå var det ei kort stund siden jeg har skreve her, så da er det vel kanskje på tide å trykke ned noen ord...

EL var nettopp.... :sengekos: Jupp, det ble det masse av :lur: Så får vi nå se om det nå finnes en leieboer der inne!!

LEIEBOER ØNSKES SNAREST!

:jepp::skratte:

Ellers, jeg reiser te fredag!!! Gleder meg MASSE!!!!

Men pokker heller da, 20 KG på fly?? Er de korka i huet el? Har jo mer enn det jeg vil ha med meg!!! :fnise:

Jeg håper å kunne oppdatere litt mens jeg er i England da, siden det er jo internettkafè der...

josefin88: Hihi, ser frem te du har peng jah!! Sku vært her på studiestartfestivalen og slått ann HELT ut :lur::jepp:

Åhh, jeg og typen var nettopp ute en tur. Rundt 21.30 tiden i ste kom vi på at vi ville ut å bade, så da pakka vi sekken og labba i ca 30 min inn te et badevann litt oppforbi her.. Utrolig digg.. Vannet var en smule kaldt, men det gikk jo bra! Deilig forfriskning! Hehe.. Trengs i denne varmen her :jepp:

Menne tar natta jeg! Sove godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg ferie herfra! Nå reiser jeg te England på speiderleir :banantroll:

Ha en toppers uke og nyt sola kjempe dere jenter!!! :sol: :sol:

Er det internett der nede, kommer jeg inn og oppdaterer dere litt :) IKM er ventet der nede!

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare lage litt lurveleven mens du er borte. :jepp:

Tenker meg du har det artig i England? Så må du bare ruge så godt du kan fram til neste mandag! Denne gangen kommer det en liten en ut av alt "arbeidet" :skratte:

TR "glemmer" du å sjekke inn når du reiser hjem fra England, ikke sant? Hun kan være der i en 9-10 mnd til..

Da er vi enige da? Håper virkelig på positiv oppdatering når du titter innom igjen, etter IKM regner jeg med..

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeey!

Da var jeg hjemme igjen og jeg har nesten ryddet ut alt jeg hadde med meg, hehe... Bare ikke fått alt på plass ennå...

Desverre kom TR 1 aug! :sur: :sur: Ikke noe å gjøre me det desverre!

Turen var knall! Masse pent vær, nye opplevelser og nye venner... Har klart å bli syk på turen da, så nå ligger jeg på sofaen me feber, tett nese, hoste, osv.. Ikke godt! MEn men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen heim at ;)

Dumt med :kosteskaft: men det er bare å stå på :jepp: Herlig med vellykket tur :juhu:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen heim at ;)

Dumt med :kosteskaft: men det er bare å stå på :jepp: Herlig med vellykket tur :juhu:

God bedring :klem:

Mange takk! Hehehe...

Jah, det var veldig dumt, håpte det klaffet denne mnd, men ikke noe å gjøre me det.. Får bare stå på! Hehe....

God bedring jah! Det trenger jeg.. Klarer ikke snakke i tlf før jeg hoster meg i hjel nesten! :O

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...