Rapitap Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Prøver igjen...jeg er temmelig nysgjerrig.....jeg tror flertallet av dere har barn.... (Endret av Chiquita (mod) Og en får bare "bære over med" at det ble så mange avstemningsalternativer - skal fikse det dersom jeg får det til senere. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har to gutter født juli 98 og september 01. Ingen planer om flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. april 2003 #3 Del Skrevet 25. april 2003 At flertallet av deltakerne på et forum for barn og familie har barn er vel kanskje ikke en så fryktelig revolusjonerende tanke? Og, ja, jeg har barn. Nærmere bestemt 7 til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 25. april 2003 #4 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har to :D Ei jente født februar-99, og en gutt født i juni-01. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Nope, ingen barn og sånn skal det være en stund til. Men en vofse..DET vil jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. april 2003 #6 Del Skrevet 25. april 2003 Heller ingen barn, og får nok også hund før jeg får barn om jeg noengang får barn.. Men vofse, ja det SKAL jeg ha før eller senere! (helst før..) Mulig jeg er litt teit altså, men er Kvinneguiden ett forum for barn og familie? Jeg trodde det var ett forum rettet mot kvinner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. april 2003 #7 Del Skrevet 25. april 2003 Mulig jeg er litt teit altså, men er Kvinneguiden ett forum for barn og familie? Jeg trodde det var ett forum rettet mot kvinner jeg? Kvinneguiden er ikke et forum for barn og familie, men forumet "Barn og Familie" som denne tråden faktisk ligger på er som du kanskje skjønner av navnet, nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 25. april 2003 #8 Del Skrevet 25. april 2003 Ja har verdens beste unge. Slik som alle mødre har! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. april 2003 #9 Del Skrevet 25. april 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: tihi... det var DET du mente ja... :oops: :oops: :oops: følger ikke helt med hvilken side jeg er på jeg skjønner du, jeg sjekker stort sett siste innleggene generellt bare, også går jeg inn der jeg har lyst uten å tenke over at det er Barn og familie eller annet.... Men da skjønte jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. april 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 25. april 2003 Tusen takk til 'Moderatoren' vår. Begynte å bli meget frustrert over at 'nettet' ikke fungerte slik jeg hadde håpet det skulle, men uansett, tusen takk. Det er så kjekkt å se så mange POSITIVE svar. Og da mener jeg at dere alle virket fornøyde og happy med livet. Og godt er det. Jeg har det også godt, selv uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #11 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har ikke barn, men trives på denne delen av forumet likevel. Ikke barn, ENDA, er det viktig å poengtere. Jeg er heller ikke gravid eller prøver, men vet at jeg skal ha barn etterhvert. 2 eller 3 er planen. (Jada, jeg vet at ikke alle kan få barn, men da adopterer vi.) Hund skal vi også ha ja, etter planen før barna. Men svaret er nei, jeg har ikke barn. Enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. april 2003 #12 Del Skrevet 25. april 2003 Har jente - 12 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 25. april 2003 #13 Del Skrevet 25. april 2003 Jente på 15 og gutt på 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. april 2003 #14 Del Skrevet 25. april 2003 Ikke barn enda... men en er på vei. Termin på nyttårsaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~nette Skrevet 25. april 2003 #15 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg, eller vi da, har 3 skjønne jenter. Litt stritt er det, men veldig veldig koselig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 25. april 2003 #16 Del Skrevet 25. april 2003 Har to flotte gutter som blir henholdsvis 4 og 1 år til sommeren. Full rulle med andre ord !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 25. april 2003 #17 Del Skrevet 25. april 2003 rødhode eller lesehode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #18 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har en gutt på 5 år og en jente på 1 år. Til sensommeren kommer nr 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 25. april 2003 #19 Del Skrevet 25. april 2003 En jente, 7 år, og to gutter, 3 år og 20 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. april 2003 #20 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har en gutt på 3 1/2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå