Gå til innhold

Har du barn?


Rapitap

Har du barn?  

  1. 1. Har du barn?

    • Ja
      50
    • Nei
      38


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ei jente på 12 år, som jeg fikk tidlig. Forhåpentligvis blir hun en vakker dag en STOR storesøster til en attpåklatt eller to

Kanskje det egentlig er hun som er en "forhåndsklatt", når jeg tenker meg om - har levd livet i litt "feil" rekkefølge - men har det bra likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen barn og ønsker meg egentlig ikke barn heller... akkurat nå.

Men jeg har vofse da. Og det er barnet vårt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen barn...men så er jeg kun 23 og føler at jeg fremdeles har tid :)

Min kjære og jeg gifter oss til sommeren og håper at vi etterhvert blir en liten familie. Men ingen hast. Derimot har vi to skjønne pusekatter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier at jeg har 3 barn... jeg fikk to nydelige tvillings jenter for 3 år siden. de døde i magen min 3 uker før term. nå har jeg ei like nydelig jente på 20 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to sønner på henholdsvis 12 og 17 - så har jeg en skjønn fjernadoptivdatter på 3 år i Honduras. Så må jeg for all del ikke glemme siste tilskudd til stammen - verdens skjønneste vofse på 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har snart "voksne" jeg. Det er også deilig!

Vi begynte ganske tidlig (ikke veldig tidlig), og er fortsatt unge når podene forlater redet.

Det blir på en måte ei ny, men veldig annerledes ungdomstid. Og om noen lurer: Nei, vi gikk ikke glipp av noen verdens ting. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Mor til gutt på 6 år.

"Helgereservemamma" til en jente på 9 år og 2 gutter på 8 og 5 år.

Termin med min 2. i november.

Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutta fra Calcutta

Har ikke barn - kanskje om noen år ?

Er ei god leketante til venninners barn, jeg.

Tutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jo, altså, jeg svarte at jeg har ikke barn (enda) og det er sant. Men vi har ei "datter" på 5 1/2 da. Hun heter Stella og bor i Uganda. (Er altså fjernadoptert)

Det teller vel ikke. Men vi har henne. Har et bilde av henne på pulten min, og som skrivebordsbakgrunn på pc'n. Hvordan kunne jeg glemme å nevne henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så heldige å ha en god gutt på 5 år, samt at jeg har barn i magen som kommer til verden til jul... :hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...