Gå til innhold

Har du barn?


Rapitap

Har du barn?  

  1. 1. Har du barn?

    • Ja
      50
    • Nei
      38


Anbefalte innlegg

Prøver igjen...jeg er temmelig nysgjerrig.....jeg tror flertallet av dere har barn....

(Endret av Chiquita (mod) Og en får bare "bære over med" at det ble så mange avstemningsalternativer - skal fikse det dersom jeg får det til senere. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At flertallet av deltakerne på et forum for barn og familie har barn er vel kanskje ikke en så fryktelig revolusjonerende tanke? :lol:

Og, ja, jeg har barn. Nærmere bestemt 7 til høsten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen barn og sånn skal det være en stund til. Men en vofse..DET vil jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ingen barn, og får nok også hund før jeg får barn om jeg noengang får barn.. Men vofse, ja det SKAL jeg ha før eller senere! (helst før..)

Mulig jeg er litt teit altså, men er Kvinneguiden ett forum for barn og familie? Jeg trodde det var ett forum rettet mot kvinner jeg? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er litt teit altså, men er Kvinneguiden ett forum for barn og familie? Jeg trodde det var ett forum rettet mot kvinner jeg? :forvirra:

Kvinneguiden er ikke et forum for barn og familie, men forumet "Barn og Familie" som denne tråden faktisk ligger på er som du kanskje skjønner av navnet, nettopp det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops:

tihi... det var DET du mente ja... :oops: :oops: :oops:

følger ikke helt med hvilken side jeg er på jeg skjønner du, jeg sjekker stort sett siste innleggene generellt bare, også går jeg inn der jeg har lyst uten å tenke over at det er Barn og familie eller annet....

Men da skjønte jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til 'Moderatoren' vår. Begynte å bli meget frustrert over at 'nettet' ikke fungerte slik jeg hadde håpet det skulle, men uansett, tusen takk.

Det er så kjekkt å se så mange POSITIVE svar. Og da mener jeg at dere alle virket fornøyde og happy med livet. Og godt er det. Jeg har det også godt, selv uten barn.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har ikke barn, men trives på denne delen av forumet likevel.

Ikke barn, ENDA, er det viktig å poengtere. Jeg er heller ikke gravid eller prøver, men vet at jeg skal ha barn etterhvert. 2 eller 3 er planen. (Jada, jeg vet at ikke alle kan få barn, men da adopterer vi.) Hund skal vi også ha ja, etter planen før barna.

Men svaret er nei, jeg har ikke barn. Enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...