Gå til innhold

Nettdating... har møtt en, alt virker bra unntatt..


Gjest Bergensjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Bergensjenta

Har møtte en kar på nettet, alt virker kjempe bra! Har utvekslet bilder og skrevet en del.

I kveld utvekslet vi igjen flere bilde, han sendte meg et bilde kun fra hoften og ned (m boxer på). Jeg syns det var litt rart å sende et slikt bilde. Jeg kunne aldri sendt et sånnt bilde.. meg i trusa liksom!! Ble litt lei meg, for jeg tenker med en gang at han er en type som sender slike bilder og mer intime bilder rundt til damer på nett. Jeg sa jeg reagerte og syns det var negativt.. at intrykket av han med en gang ble dårligere. Han ble lei seg og sa han ikke mente noe med det, at det ikke var ment ekkelt.

Er dere enig i min reaksjon at dette var en merkelig ting å¨gjøre?? Vi har bare skrevet uskyldig og hyggelig.. så jeg syns de var upassende å sende et slikt bilde. Alt annet har vært så bra, vi har masse til felles og tenker likt om det meste. Dette var virkelig en kar jeg kunne tenkt meg å møtt i real life, men nå ble jeg fort usikker..

Håper dere syns jeg overreagerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Av bare bokseren og beina?? Forstår ikke poenget med bildet, men du må gi fyren en sjanse til da. Kan være at han hadde en tanke bak som ikke var så lumsk, men som kanskje virket litt merkelig akkurat der og da. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensjenta
Hmmm... Av bare bokseren og beina?? Forstår ikke poenget med bildet, men du må gi fyren en sjanse til da. Kan være at han hadde en tanke bak som ikke var så lumsk, men som kanskje virket litt merkelig akkurat der og da. :popcorn:

Ja, bare av bokseren og beina.. Fra siden. hehe. .merkelig ja! Skvatt litt, kan man si. Han sa han ville sende et bilde og jeg sa så klart ja.. Så kom det. Han hadde fine lår osv.. men syns det var litt rart. Han sa selv han ikke mente det ekkelt, men håpet jeg ville like det jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er eks`en min du har kontakt med.....hihi.....

Han sendte meg sånne bilder helt i begynnelsen som vi hadde kontakt. Han mente det slett ikke på noen seksuell måte, men var veldig opptatt av kropp, trening og muskler, og ville vise seg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt meget skeptisk. Hva kan hensikten være med å sende et slikt bilde, vise frem tissen? Ih.

Lurer på hvordan han tok bildet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest My2cents
Jeg ville blitt meget skeptisk. Hva kan hensikten være med å sende et slikt bilde, vise frem tissen? Ih.

Lurer på hvordan han tok bildet? ;)

Denne signerer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig bilde ja. Jeg ville også stusset hvis jeg hadde fått noe slikt. Samtidig blir det jo feil å ekskludere ham bare pga et tullete bilde hvis alt ellers virker OK. Gi ham en sjanse til du, men "vær på vakt" så får du heller revurdere hvis det dukker opp flere sære ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du lurer på om fyren har ærlige hensikter, jeg ville også reagert, og syns at fyren burde vente med denslags. Det setter ham i et litt dårlig lys, men som flere her har sagt, gi ham en sjanse til, men vær litt på vakt og lytt til din sunne fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg virker merkelig, og vitner kanskje litt om mangel på sosiale antenner. Med mindre det var en spøk da.... For dette var det første bildet han noensinne sendte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensjenta
Dette synes jeg virker merkelig, og vitner kanskje litt om mangel på sosiale antenner. Med mindre det var en spøk da.... For dette var det første bildet han noensinne sendte deg?

Nei, det var ikke det første bilde han sendte meg. Men, uansett så reagerte jeg på det... siden vi ikke har vært inne på "den slags samtaler" hehe.. Vet han trener mye, og tror litt på at han heller ville vise seg.. Jeg syns det også ser litt rart.. er han sååå opptatt av kropp, så er han ikke min type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg at dette er blitt veldig vanlig! Jeg har flere venninner som nett-dater, eller møter folk via sms-match-tjenester. De sender hverandre slike bilder i fleng, og det som mye, mye verre er (i videoklipp-format).

Men mitt inntrykk er at denne slags kontakter er for sex, og ikke har som mål å danne romantiske forhold.

Jeg har to teorier:

1 - fyren det gjelder her vil ha litt fortgang i sakene, og håper du er med på leken om å møtes for et intimt forhold (med eller uten romantikk, det er vanskelig å vite)

2 - (og på hans reaksjoner og oppførsel virker dette nesten mest sannsynlig i mine ører:) Han har hørt av kamerater at man pleier å sende hverandre slike bilder. Og tror kanskje du forventer det, eller at det er dette man skal gjøre. Han er i allefall litt usikker på hvordan slik kommunikasjon skal foregå. Og er kjempeflau nå, fordi han skjønte det ikke var helt vellykket :)

Jeg ville gitt ham en sjanse til, kanskje dette er noe dere kommer til å le av om noen år! Men ikke la det gå for lang tid før du møter ham, da, finn ut hvordan han er i Real Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Kanskje han er litt usikker og/eller vant til at jenter er opptatt av kropp og utseende, og ville forsikre deg om at han var slank/veltrent eller noe?

Ja, rart, men jeg ville sett det i sammenheng med hvordan han virker ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange utveksler slike bilder.

Jeg ville lagt vekt på at han beklaget da du reagerte. Han kunne i stedet mast på tilsvarende tilbake, antydet at du var prippen ol. Men han tok innover seg at bildet ikke var ønsket, og vil justere seg etter deg. Bare skriv det på tabbekvoten og ha det morsomt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest Julie

Da ligger det vel i kortene at han kun er ute etter sex og dette er den beste måpten han kan få sagt det på, og/eller at han faktisk kanskje ikke ser så kjekk ut i ansiktet, og at han derfor må reklamere for boxershortspartiet først slik at han selger seg på utstyret til alle damene han sender dette til.

Du forstår vel kanskje at dette ikke kan være verdens mest seriøse mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Jeg syns ikke du overreagerer. Jeg hadde kuttet han tvert. Noe så tragisk.

Hvorfor skal man behøve å sende bilder av nedre del av kroppen kun iført boxer?

Ikke mente noe med det? Tror han testet reaksjonen din, men hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han testet reaksjonen din, men hva vet jeg?

Hm, ja, du gir ham en del kred her. Jeg tipper han ikke tenkte så langt fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...