Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Hehe, så bra han ringte da! ;)

Jeg tror jeg tilgir deg for å være dårlig dagboksnoker i det siste. Er det sjæl ass. Men man kan ikke baare tenke på andre heller! :engel: hehe.. :)

Veldig bra og se at du er i en opp-periode nå da!!

:hug: masse klemmer, og ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at K ringte! Avstandsforhold er slitsomme, så jeg gleder meg med deg over kjærestetur. :tommelopp: for at du virkelig klarte å dra deg selv opp etter håret. Det er ikke bare å si "ta deg sammen" til en som sliter med angst, men supert at du selv kan gjøre det når det er noe du ønsker deg intenst. Det er jo noe å bygge på, ikke sant! Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det slutt mellom meg og K.. over tlf. Han var råtten mot meg og sa at han aldri hadde hatt følelser for meg, han ble bare sammen med meg av ren sympati.

jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte eller bare synke ned i et svart hull i jorda..

Jeg skulle egentlig til han i helgen. Kjøpt togbilletter for 640 føkkings spenn. nå vet jeg ikke hva jeg skal. han sier han vil jeg skal komme som en venn.. LOL @ venn. jeg vil ikke være hans venn, jeg vil at han skal råtne sakte.

Jeg er skikkelig sint. Og jeg vil bare på fylla. og jeg vil møte de gamle kompisene mine, E og P, de er drittsekker og innrømmer det.

jeg er sånn en taper. serr..

det er aldri noen som kan få ekte følelser for meg. jeg er og blir et knulleobjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei Envy :klem: For en utrolig drittsekk :kjefte: Ikke bare gjør han det slutt, men han sier at han bare ble sammen med deg for sympati.

Venn liksom. Det går ikke an å være venner med sånne folk vel. :kjefte:

Jeg skjønner så veldig godt at du er sint Envy, og vet egentlig ikke noe annet å si enn at jeg tenker på deg. Hadde så inderlig håpet at du hadde funnet ekte kjærlighet nå.

Men Envy: Han som er ekte og god, og som er ment for deg, han er der ute en plass. Dumt å si nå kanskje, men jeg tror fullt og fast på det.

Mange varme :klem: til deg Envy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei Envy, dette var trist å høre :tristbla:

Men for en drittsekk da, slå opp på denne måten å si at dere fortsatt kan være venner :kjefte:

Nei, denne mannen er ikke verdt å samle på Envy, selv om det sikkert ikke føles slikt ut akkurat nå :kose:

Og som Ulva tror jeg at det finnes en der ute som kommer til å elske deg og som vil sette pris på at du er den du er.

Tenker på deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest missLady

Ååååh Envy, nå ble jeg trist!! :tristbla:

For en utrolig drittsekk!! IKKE dra i helgen iallefall, kutt han ut av livet ditt!! Shit fyr :frustrert:

Pass på deg selv du nå Envy...

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

DUMME DUMME MANNFOLK!

og du!!

Dette er en ting ingen tror på, men det er faktisk sant, en dag finner du en fyr som VIRKELIG elsker deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

:hakeslepp: SERIØST?? Fyy faen, noe så grusomt kvalmt og sjokkerende! Jeg hadde bedt fyren stikke til hælvete, og aldri - hører du, Envy - aldri snakk med han igjen! Slett alle spor fra han -mobil, facebook, msn, wow- alt! Det her var bare KVALMT! ÆSJ!

Når det gjelder den togbilletten, får du ikke refundert?

Og som missLady sier; du kommer til å møte den rette en eller annen gang. Men du er enda ung, så det er ikke noe hastverk! Bare slapp av, pust ut, og kos deg med deg selv og vennene dine! :opplyser: Som jeg sa til LekeHusmor her og; lev hver dag som om det er den siste! Man vet aldri når den kan komme. Og tenk: hvis dette hadde vært siste dagen din på denne jord, hva ville du sørget for? Å være lykkelig regner jeg med/håper jeg. Så glem han, og lev i nuet! Kommer det en fyr verdt din tid, så vil han jobbe for å få deg, han vil elske deg, og han vil respektere deg! Sympatien til K kan du klare deg uten! Du er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, det er ikke bare jeg som synes du er fantastisk! :) Du finner noen, og det er jo ikke noe stress, lev livet og kos deg :)

K har jeg sagt hva jeg syns om, gidder ikke ramse opp det her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens :) Takk for medfølelse! Godt å se at det er fler som syns han er en patetisk drittsekk som ikke fortjener en plass på denne jorden!

og Skorpio: Ja, jeg er litt borte for tiden, har litt for mye i hodet mitt, og sitter sjelden ved pcen :forvirret:

------------

err.. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg savner K, han behandlet meg jo som dritt :sur:

men jeg har fått sortert ett og annet da, og her er følgende konklusjoner: Jeg må begynne på bjørknes til høsten. jeg vil inn på markedsføring på BI, jeg må bort herifra og inn til store byen. jeg vil fokusere på meg selv og prøve å få økonomien på plass. jeg må jobbe masse og være mer pliktoppfyllende. jeg skal holde meg unna mannfolk.

Jeg er bare så såra.. og jeg klarer virkelig ikke å slutte å tenke på han.. *sukk* men jeg tror dette var bra for meg.. jeg har fokusert altfor lite på megselv og fremtiden min. jeg vil gjøre noe utav meg selv før jeg fokuserer på kjærligheten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå skvatt jeg fært da jeg åpna dagboka di og ble møtt av "HATE" ! Men da jeg leste siste side skjønte jeg jo litt mer!

Tenk at K kunne være så kjip, han må jo ha skjønt at du var skikkelig forelska i han. Nei, drittsekker skal man kvitte seg med og legge bak seg. :kjefte:

Du sier du savner han, men jeg tror du savner det å ha noen å være glad i, høre sammen med og som gjengjelder følelsene dine. Vi har vel alle vært der.... :hjerte: Akkurat nå forbinder du den gode følelsen av å være elsket med det du trodde på da dere var sammen. Men det var jo falskt, så klart du er forvirret og har delte følelser. Gjør som Skorpio og missLady sier: Kutt ut, se framover.

Tror du gjør klokt i å samle raseriet ditt til innsats for DEG SELV. Ta opp fag og stile mot BI høres som en god plan. Du er så sterk som bare det, du står oppreist midt i dette tiltross for angst og den skiten der. Fantastisk! :5:

Støtter deg, Envy! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tanker og gode klemmer jenter, det hjelper på i vintermørket :):klem:

------------------

Jeg skal snart på jobb. Jeg er flink å jobbe masse for tiden! :) Det føles herlig å være sånn på hugget igjen! I går jobbet jeg selv om jeg hadde fri XD troppet opp og fikk lov å jobbe selvom :fnise: i dag skal jeg jobbe sent, så skal man jobbe tidlig i morgen, før det blir ut i Oslo.. whew, jeg kommer til å være max trøtt når jeg kommer hjem fra byen :gjeiper:

I går skjedde det noe sært, jeg drømte at jeg og min gode venninna A, etter flere mnd med "ikke snakke sammen" skulle bli venner igjen.. oxo ble vi det, og jeg ble så glad, for den jenta er virkelig fantastisk :biggrin:

det er så deilig å ha klare mål! I sted ringte jeg privatskolen jeg skal begynne på til høsten, og fikk litt info, pluss fikk avtalt tid med rådgiver i februar, slik at vi kan finne ut hvilke fag jeg trenger, og hvor høye karakterer jeg trenger for å komme inn på markedsføring vidre! åååå,jeg gleder meg til å komme i gang med noe! :hoppe: I tillegg mener pappa at jeg burde snakke med psykologen og nav, for det er visst noe med at med den historien jeg har bak meg med angst og depresjoner har jeg kanskje rett til å få privatskolen dekket av nav! :bolledeig: Og det hadde virkelig vært bra, så kan jeg ta mindre lån etc :biggrin:

Ting går bra for tiden, og det deiligste er at gutter er seriøst nederst på prioriteringslisten! :jepp: Jeg bryr meg ikke en halv gang!! Jeg har det så bra med meg selv, planene mine, pengene mine og wow for tiden, at noe ekstra i livet mitt akkurat nå ville blitt overflødig.

åååå, tenk om jeg virkelig klarer å bli markedsfører!! shit, det hadde vært perfekt!! OG i tillegg så jeg på nyhetskanalen her en dag at de har kalkulert at den økonomiske krisen vil være over om 3-4 år, og det er jo akkurat da jeg er ferdig med å studere og skal ut i arbeid, mao kommer det sikkert til å være en del stillinger ledig igjen etc når markedet er stigende igjen! :happy:

og ja, jeg vet jeg er treig med å oppdatere og snoke her inne.. men denne uken har jeg jobbet kvelder og tidlig hele uken, så har ikke hatt mye tid utenom sove og jobb :gjeiper: Jeg kommer sterkere tilbake når jeg føler for det.. plutselig en dag :lur:

stor :hug: til alle dere søte kg-jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Envy

Så godt å høre at det går bedre med deg, og at du er ved godt mot og har planer for fremtiden :bolledeig:

Så bra. Flinke Envy :tommelopp:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: ble utrolig glad nå Envy :)

Det er så godt å høre at det går bra med deg og at du har satt deg mål.

Det er virkelig flott Envy, du er sterk nå det gjelder :tommelsmil:

Du skal være stolt av deg selv, stå på jente :nigo:

Ha en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Drit i KG! ;) Dette er dagboka di! Den skal du skrive i når du føler for det! Om du ikke skriver så mye i andres dagbøker gjør det ingenting, du skal ikke ha dårlig samvittighet for det. Koselig når du gjør det, men det er jo ikke sånn at det er en plikt akkurat :ler:

Er så herlig å se at du trives med livet for tiden! Det fortjener du! :klem:

Håper du koser deg i kveld, og jeg håper du ikke møter noen! ;) Nå trenger du å fokusere på planene dine :)

Sitter og skal kose meg med "Gullfisken" jeg nå.

Masse klemmer fra skorpio :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...