Gå til innhold

Envy's dager

Envy

Anbefalte innlegg

Oooh! det med voksen har jeg også vært borti en gang, det var ikke noe særlig gøy! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hello! Long time no see ;) Håper du har hatt en superbra helg! Ihvertfall vært knallvær!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle som har vært innom meg :)

og nei, voksen er der fremdeles, ETTER dusj :lol: Nå har jeg lekre flekker på beina fordi ting fra buksa har satt set fast i voksen! Yummy XD

----------

Inwe har vært hos meg :)

Nå bør jeg legge meg snart..men ting tar tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Ikke skjønner jeg hvordan du klarer å vokse deg selv. Det er jævlig nok å få gjort det av en pro, om man ikke skal sitte og styre selv. Prøvde selv én gang, dette var meg halvveis: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! :hoho: Jeg sleit også skikkelig med å få den bort og satt også igjen med sånne ting fra buksa i voksen! Det endte med at jeg måtte pille det bort, noe som tok ganske lang tid... men da lærte jeg jo leksa mi! Aldri mer voks, bare shaving og epilator her i gården :gjeiper:

Håper du får en flott dag Envy! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skjønner jeg hvordan du klarer å vokse deg selv. Det er jævlig nok å få gjort det av en pro, om man ikke skal sitte og styre selv. Prøvde selv én gang, dette var meg halvveis: :grine:

mihihihi, jeg er i følge de fleste en skikkelig sadobitch, kanskje det er derfor :lur: men altså, man gjør mye for skjønnheten vettu :)

Innom med en mandags :klem:

Klem tilbake på deg Ulva! :klem1:

Ha ha! :hoho: Jeg sleit også skikkelig med å få den bort og satt også igjen med sånne ting fra buksa i voksen! Det endte med at jeg måtte pille det bort, noe som tok ganske lang tid... men da lærte jeg jo leksa mi! Aldri mer voks, bare shaving og epilator her i gården :gjeiper:

Håper du får en flott dag Envy! :klemmer:

haha, lol! Jeg har brukt voks hjemme i flere år jeg nå, og det går som regel greit :) Men i de pakkene med voks følger det jo med våtservietter som fjerner det som måtte være igjen av voks på huden, men jeg hadde ikke fler våtservietter igjen :sjenert: Shaving på legga? Jeg får så innmari tørre legger av det jeg, så her går det i hårfjerningskrem eller voks! :jepp:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tilbake, Lille Ballerina! :)

-------------

Det er så ubeskrivelig varmt, jeg som ikke liker is har spist 2 is og en smoothie i dag, og kun 1 brødskive :hoho:

Var på shopping på et kaldt kjøpesenter med M da, hun er så koselig, glad i den jenta altså :) Jeg gikk litt amok med kortet mitt, jeg som egentlig ikke har råd til mat engang for tiden :sjenert:

Kjøpte en litt.. ehm.. sexy kjole kan man vel si, den skal på når man skal ut på fredag :-D hihi, den er mye finere i virkeligheten da, dårlig mobilbilde!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dem kan ha det så godt med disse damene sine, for nå har jeg gitt opp! Jeg har skaffet meg masse nye venner osv osv, kan fint ha det gøy uten de forbaskede idiotene!!

Det er jo mest gøy å være singel, da! I hvert fall når du er 19 - 20 + og har ben slik kjole som den røde på bildet! : :overrasket::hakeslepp::klappe:

:klem: til hu fandenivoldske i den røde kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, takk folkens! :klem:

Jeg er virkelig fornøyd med kjøpet altså! :Hehe: Skal få låne sko som kommer til å se helt perfekt ut til av M, så da er alt i boks.. Så var det bare å få den treige uka til å snegle seg avgårde mot helg igjen.. Heldigvis har jeg masse hyggelige planer alle dagene denne uka så den blir nok bra, med det fine været i tillegg da! :jepp::sol:

I dag har jeg endelig rydda rommet mitt!! :juhu: :juhu: :juhu:

Det var jammen på tide altså, nå kan jeg jo faktisk puste og bevege meg her inne! :-D

Dagens lille glede; I dag er det ikke bare en glede som har utmerket seg egentlig, fordi dagen har vært full av masse fine gleder! :klem1:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket ditt høres bra ut! Blir lady in red på byen i helgen altså, godt jeg skal i bryllup! :hoho:

(Nå fikk du mitt 500'ede innlegg ;) )

Så bra at du tenker positivt! Hjelper nok litt med det fantastiske været også! Virker som om alle KG jentene har det litt bedre nå egentlig :)

:klemmer:

Edit: Skriveleif

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW, Sexy mama!

Nå vet vi hvem som kommer til å være sikleobjekt for gutta i helga ja! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, Sexy mama!

Nå vet vi hvem som kommer til å være sikleobjekt for gutta i helga ja! :gjeiper:

mihihi, tviler, men takk for oppmuntringen ;)

----------------

Seriøst, skjer med å bestemme seg her i verden? Nå har han vært så hyggelig i hele dag, tatt masse kontakt, greid å si hade før han stikker av osv osv.. så skjedde det no kinky.. og rett etterpå kommer han med denne "tror ikke jeg kan komme til helgen likevel pga været, du får håpe på dårlig vær" OK liksom!! JEG får håpe på? fint at ting er gjensidig.. FUCK it.. trodde faktisk han var annerledes, ting har vært fint i flere dager nå.. han kunne ikke valgt et dårligere tidspunkt eller?

Herregud, nå har jeg seriøst resignert.. skal ut på byen på fredag, og skal knulle faen meg hver jævel som prøver seg på no.. sa til han at jeg overlever uten han, og det skal jeg da fint greie......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You go girl!

(lage sånn kul knipsemønster i lufta)

Ut på byen og kose seg ihvertfall ;) Ikke la tullete gutter ødelegge! De skulle hatt sin egen by de egentlig, så visste man liksom at de var sånn, fordi de sa "Hei, jeg heter Ola og kommer fra Tullebyen", da kunne alle jentene bare "Eeeeh, jeg tror bestemoren min vil ha besøk jeg, så jeg må gå" :P

Gutter prøver jo ofte å spille litt kule da? Kanskje han ikke vil at du skal tro han er interessert? Spille litt hard to get ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ødelegge skal han ikke få lov til! Heldigvis føler jeg meg ikke såra, bare sint fordi han kommer med sånne ting, og hvertfall på sånn tidspunkt.. :sur:

Nja.. jeg tror faktisk det var fakta at han ikke kan komme pga no greier, god grunn lix.. men det var bare tidspunktet han valgte som var så idiotisk..

Hehe ja.. byen ja. huff egentlig litt lei byen og hele opplegget. burde sitti hjemme å drikki alene, det er tingen :gjeiper:

Jeg som tilogmed hadde rydda rommet til han sku komme å alt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...