Gå til innhold

Fant denne boligannonsen på finn


Gjest gjesp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, mine favoritter var stolene i taket og den kofferten som jeg først trodde var en panelovn.

Var det forresten en dusj hvor alle veggene besto av speil..?

Det ville nok vært lettere å selge det huset hvis den stod umøblert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Hehe, mine favoritter var stolene i taket og den kofferten som jeg først trodde var en panelovn.

Var det forresten en dusj hvor alle veggene besto av speil..?

Det ville nok vært lettere å selge det huset hvis den stod umøblert..

Hehe:) Min favoritt må nok også være stolene i taket, og hemsen over badet, der det ligger sovepose++

Mangler det sluk i gulvet ved dusjen? Ja, det er visst speil overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai ai, det der er hva jeg kaller kreativ innredning, hehe...

Jeg tror også det ville vært lettere å selge uten møbler ja.....

Hva tenkte megleren da h*n kom inn der tro? Jeg ville gitt opp med en gang jeg. Men det er kaskje noen som er litt sprø i smaken som liker det da? Hvem vet.....

Badet var kaos! Kjøkkenet og... Vanskelig å definere rommene når det er sånn virrvarr overalt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Min favoritt må nok også være stolene i taket, og hemsen over badet, der det ligger sovepose++

Mangler det sluk i gulvet ved dusjen? Ja, det er visst speil overalt!

Jeg tror sluken ligger under plankene..

Nå ser jeg at boligen bare er 52 kvm med ett soverom. Det kan jo forklare noe av den kreative innredningen :)

Hadde jeg vært megler hadde jeg ymtet frem om bruk av "oppusningsobjekt" i annonsen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk ;) Det står jo faktisk i annonsen: "Det trengs generelt inn- og utvendig vedlikehold/oppgradering." ...pen måte å si ting på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var ganske kult, jeg, men enig i at det sikkert hadde vært lurt å rydde bort endel løsøre og sånt; det er vanskelig å få et inntrykk av hva som er hva, og hvordan rommene egentlig er. Badet skjønte jeg f eks ingenting av. Ellers blir det vel sånn når mye er hjemmesnekrede løsninger at man klør litt i fingrene etter å endre ting om man skulle overta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foruten stoler som henger i taket og et litt merkelig bad så syns jeg boligen var sjarmerende, absolutt ikke avskrekkende i det hele tatt. Men så er ikke jeg tilhenger av de mest standard-minimalistiske boligene heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Når man ser bort fra møbleringen, som fremstår som litt kaotisk, så synes jeg absolutt boligen har potensiale. Jeg likte spesielt det liggende panelet på soverommet, og jeg hadde ikke malt det!

Ellers hadde jeg nok gjort noe med det litt rotete inntrykket jeg fikk av bad og kjøkken, men jeg likte godt materialene som var brukt, bortsett fra speildusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yoghurt

Syns den har mer enn bra nok av potensiale, en bolig skal jo uansett ikke være som forrige eier hadde den, man setter jo sitt eget personlige preg. Herlig å se sånt for engangsskyld, så lei av at alle leiligheter ser like ut. Dog stolene i taket vet jeg nok ikke om jeg hadde beholdt XD Soeil i dusjen derimot :sjarmor:

...eller ikke.

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en boligannonse. Megleren må jo være helt rar som har lagt ut denne og tror at det skal bli lett og få den solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en boligannonse. Megleren må jo være helt rar som har lagt ut denne og tror at det skal bli lett og få den solgt.

Hvordan vet du at megleren tror at det skal bli lett å få solgt den?

Og hvorfor må megleren være rar?

Om selger ønsker å selge boligen sin, så må vedkommende nødvendigvis få hjelp av megler om h*n ønsker det.

For å få solgt så må eiendommen nødvendigvis annonseres på en eller annen måte slik at potensielle interessenter får vite om at boligen er til salg. Selv om en del av oss syntes boligen så mildt sagt spesiell ut, så synes også en del av oss at den har potensiale til å bli en fin bolig. Noen er villige til å gjøre mer med en bolig enn andre, og man kan til og med få solgt hus uten tak, så hvorfor skulle denne være værre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det eneste jeg synes er rart er at det ikke er ryddet bort en del krimskrams (stoler i taket - da tenker jeg at her er det så trangt at en må være superkreativ). Ellers tror jeg boligen har stort potensiale (høyt under taket f.eks. - plass til å henge stoler :)). Nå er ikke trepaneler min favoritt, men det er jo enkelt å gjøre noe her.

Men et noe "kaotisk" inntrykk kunne vært dempet før fotografering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...