Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Petrina:

Rett under det hvite feltet du skriver i, er det et lyseblått felt der det står "Vedlegg". Klikk på den grå Browse-knappen og finn bildet du skal legge ut. Deretter klikker du på den grønne "Last opp"-knappen. Og så trykker du Svar på vanlig måte.. Forstålig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrina:

Rett under det hvite feltet du skriver i, er det et lyseblått felt der det står "Vedlegg". Klikk på den grå Browse-knappen og finn bildet du skal legge ut. Deretter klikker du på den grønne "Last opp"-knappen. Og så trykker du Svar på vanlig måte.. Forstålig??

Takk for hjelpen, Cypress! :jepp:

...og for alle nysgjerrige....

Her er altså Kjolen! :rødme:

post-21231-1218030902_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, Cypress! :jepp:

...og for alle nysgjerrige....

Her er altså Kjolen! :rødme:

post-21231-1218030902_thumb.jpg

ohhh, nydelig!

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

slenger meg på denne tråden hvis det er plass. Datoen er 27 juni 2009 :)

Ikke fått booket inn så mye enda, men lokale er på plass - Thorskogs slott i Sverige. Nå er vi på jakt etter prest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering herfra; Datoen er herved endelig satt! Så i stedet for 06.06.09. som var første utkast, har vi nå landet på 08.08.09. :love:

Endret av Mo9qa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin
Jeg har da en nordisk kropp...kremt...så jeg falt veldig for Agapes kjoler. Var på Hamar - de var så søte og hjelpsomme. Følte at jeg var den eneste kunden i hele butikken:)

Drømmekjolen min

Som jeg gleder meg til å vise meg for min tilkommende;)

Gratulerer sa myyye!Den var nydelig:) Jeg kjopte ogsa pa Hamar,men pa Kristins.De var ogsa helt fantastiske:) Betyr sa mye det.. Ikke bekymre deg for at dt var den eneste:) Jeg kjopte den 3. jeg provde na i mai,og vi gifter oss 4.juli neste sommer...jeg var litt bekymret for at det var sa lenge for;) Men jeg vet jeg har drommekjolen,som du sier-en bare vet det:) Sorry rart sprak,men er pa ferie:) Bor du pa Hamar? Send meg en melding eller noe da,sa kan vi dele tips:) Ha en deilig dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Takk for hjelpen, Cypress! :jepp:

...og for alle nysgjerrige....

Her er altså Kjolen! :rødme:

post-21231-1218030902_thumb.jpg

Nydelig kjole Petrina!!!

Ser forloveren din også skal få litt jobb med å passe på slepet..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole Petrina!!!

Ser forloveren din også skal få litt jobb med å passe på slepet..... :lur:

Takk takk! :rødme:

Hehe, forloveren min ja, stakkar.. Slepet er tilogmed der brettet inn, for jeg kommer til å kutte det med 1,5 meter! Hjelpes.... men, men - har man en dag man kan være litt prinsesse, så får det bare stå til! :fnise: Lurer litt på hvordan jeg skal få dansa i denne habitten, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Takk takk! :rødme:

Hehe, forloveren min ja, stakkar.. Slepet er tilogmed der brettet inn, for jeg kommer til å kutte det med 1,5 meter! Hjelpes.... men, men - har man en dag man kan være litt prinsesse, så får det bare stå til! :fnise: Lurer litt på hvordan jeg skal få dansa i denne habitten, da?

Jeg har også ganske mye slep, og underskjørt som bygger opp slepet litt. Leste et sted på en amerikansk nettside at sånt underskjørt og slep kan være litt lettvint utover kvelden når man begynner å bli sliten, da er det bare å stå i den fine kjolen og bevege hoftene litt, så ser det ut som man danser masse! :lur:

Jeg skal få sydd på en hempe på mitt, så jeg ihvertfall har mulighet til å få det med meg innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronstad hovedgård er veldig pent utenpå ihvertfall! Jeg har aldri vært inne der, men min kusine hadde bryllupsfesten sin der. Har ikke hørt noe vondt om det, verken fra mine foreldre (som var i det bryllupet) eller noen andre.

Det var en nydelig kjole Petrina! Det finnes det spesielle måter å brette slepet på slik at det blir lettere å få med seg og pent å danse med. Det går også an å få sydd inn en hemper, men pass på at de får en god plassering slik at ikke slepet blir hengende på vrangen. En venninne av meg hadde sånne dumme hemper på kjolen sin, det er så trist siden det gjerne blir tatt en del bilder under brudevalsen og slikt.

Og selv om slep er veldig pent, må jeg innrømme at jeg er ganske glad for at jeg ikke drømmer om kjole med langt slep på meg. Det gjør bryllupsdagen min litt mer "bevegelig". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sa myyye!Den var nydelig:) Jeg kjopte ogsa pa Hamar,men pa Kristins.De var ogsa helt fantastiske:) Betyr sa mye det.. Ikke bekymre deg for at dt var den eneste:) Jeg kjopte den 3. jeg provde na i mai,og vi gifter oss 4.juli neste sommer...jeg var litt bekymret for at det var sa lenge for;) Men jeg vet jeg har drommekjolen,som du sier-en bare vet det:) Sorry rart sprak,men er pa ferie:) Bor du pa Hamar? Send meg en melding eller noe da,sa kan vi dele tips:) Ha en deilig dag alle sammen!

Takk:) Jeg må ærlig innrømme at jeg ble utrolig pen i den- flaut å si, men sant;) Jeg og hadde planer om Kristins, mange flotte kjoler i vinduet der. Men det blir det ikke noe av nå:)

Har sendt deg en mld LindaKristin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig kjole Petrina! Det finnes det spesielle måter å brette slepet på slik at det blir lettere å få med seg og pent å danse med. Det går også an å få sydd inn en hemper, men pass på at de får en god plassering slik at ikke slepet blir hengende på vrangen. En venninne av meg hadde sånne dumme hemper på kjolen sin, det er så trist siden det gjerne blir tatt en del bilder under brudevalsen og slikt.

Og selv om slep er veldig pent, må jeg innrømme at jeg er ganske glad for at jeg ikke drømmer om kjole med langt slep på meg. Det gjør bryllupsdagen min litt mer "bevegelig". :fnise:

Trenger nok litt hemper her og der, ja. Takk for plasseringstips! :)

Det rare er jo at jeg virkelig ikke drømte om noen sånn kjole selv - den første jeg falt for var jo noe heeeeeelt annet.. Denne prøvde jeg faktisk bare for gøy!! Men så er det jo engang sånn at når tårer pipler fram og hele butikken er i ekstase, så føltes det riktig også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nok litt hemper her og der, ja. Takk for plasseringstips! :)

Det rare er jo at jeg virkelig ikke drømte om noen sånn kjole selv - den første jeg falt for var jo noe heeeeeelt annet.. Denne prøvde jeg faktisk bare for gøy!! Men så er det jo engang sånn at når tårer pipler fram og hele butikken er i ekstase, så føltes det riktig også. :)

Ååå... skjedde det da du kjøpte kjolen din?? :rødme: Sånn håper jeg at jeg også får det!! At med en gang jeg får den på, så bare VET jeg at det er den rette!! Haha... litt romatisk forhold til det der kjenner jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå... skjedde det da du kjøpte kjolen din?? :rødme: Sånn håper jeg at jeg også får det!! At med en gang jeg får den på, så bare VET jeg at det er den rette!! Haha... litt romatisk forhold til det der kjenner jeg... :sjenert:

Hihi, men romantiske har vi lov til å være da!! Jeg er jo frøken Romantiker in spe. :love:

Ja, jeg vet ikke om de bare var veldig gode selgere der jeg var jeg, :fnise:

men alle de fire som var på jobb kom nærmest løpende under prøvinga og var fulle av lovord og skryt om at jeg var så fin i den osv. "iiiiiiiingen som har vært sååååååååå fin i den kjolen!"

...ikke at jeg tror på alt dette, men det er jo litt deilig å høre uansett, og jeg håper iallefall ikke de hadde sagt det om kjolen satt STYGT på og ikke passet meg. :ler:

Det er jo prøvemodellen jeg har kjøpt, for den gikk ikke an å bestille & få tak i lenger, siden den er fra 2005/6. Det jeg uansett likte med den, var at den var litt spesiell og ikke helt som "alle andre" har. For all del, det er veldig mye fint i rene tubekjoler o.l. også, men likte det med det ekstra tyllstoffet som er "oppå", som jeg ikke har sett på noen andre kjoler.

yessyesss - nå er det bare å klare å la være å sjekke ut 2009-modellene som kommer nå da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy å se så mange som skal gifte seg i 2009- gratulerer til dere alle =)

jeg skal gifte meg 25. juli 2009, og har ganske mye klart, men stresser ikke..

vi har begge fått ja fra våre forlovere, lokalet er booket, gjestelisten er klar, har funnet brudekjole men ikke bestilt den enda, har satt opp et budsjett, ordnet med transport til lokalet for meg og min kjære, brudefølget er klart.

vi gleder oss veeeeldig mye.. har nå vært sammen i snart 5 år og bodd sammen like lenge (flyttet sammen etter 1.5 mnd) så vi ser veldig frem til å bli ektepar..

men vi sliter litt med å finne fine innbydelser,bordkort og program (vil ha sånne som matcher). har sett på bryllupsweb.no, men ikke funnet noen som vi elsker.. er det noen som har forslag til den slags? evt nettsider vi kan se på..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vi skal å i 2009:) datoen satt vi egentlig akkurat nesten,har informert nærmeste familie enda,men ikke helt bestemmt oss for forlovere enda,men jeg tror jeg hvet ,blir nok 2 for meg .

har egentlig ikke planlakt så mye vi enda da,datoen er 12.09.09.så jeg har vel god tid :jepp: vi tror vi hvet hvor vi vil ha det, å kirka har jeg booka i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lista oppdatert igjen :)

Velkommen til dere nye :-D

(...må innrømme at jeg ikke fokuserer så mye på bryllupet akkurat nå, den i magen tar opp det meste av energi, men jeg satser på å komme sterkere tilbake etterhvert... :sjenert:)

Vi er på samme sted vi da... Storken har tatt oppmerksomheten for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det evigheter siden jeg har vært innom.... Kanskje jeg skal oppdatere litt i tråden jeg laget for evigheter siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, Cypress! :jepp:

...og for alle nysgjerrige....

Her er altså Kjolen! :rødme:

post-21231-1218030902_thumb.jpg

Nyyyydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...