Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Skal se om jeg får til dette....

Kjolen har jeg på bilde fra der den ble kjøpt. Fargene er speilvendte i forhold til bildet. Vi hadde lyst til å ha andre farger enn hvitt i og med at vi begge er jenter. Så litt forestillingsvirksomhet må til... :)

Bildet er slettet ihht reglene.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Skal se om jeg får til dette....

Kjolen har jeg på bilde fra der den ble kjøpt. Fargene er speilvendte i forhold til bildet. Vi hadde lyst til å ha andre farger enn hvitt i og med at vi begge er jenter. Så litt forestillingsvirksomhet må til... :)

Så da er kjolen rød og midten på slepet hvitt? Sikkert kjempefint det da!

Skal dere begge ha slike kjoler eller da? (litt nyskjerrig på slike ting :lur::) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så da er kjolen rød og midten på slepet hvitt? Sikkert kjempefint det da!

Skal dere begge ha slike kjoler eller da? (litt nyskjerrig på slike ting :lur::) )

Nei, det er bare jeg som skal ha den typen. Vi har helt forskjellige kroppstyper, så kan ikke ha like kjoler. Min forlovede skal ha en lilla kjole med trekvartarmer. Hennes har pynteperler i rødt og hvitt, så det blir jo noe samsvar ihvertfall. Du har forresten helt rett i at kjolen er rød og slepet elfenbenshvitt. Ble veldig fornøyd med den, den er sydd etter mål og sendt fra shanghai... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Nei, det er bare jeg som skal ha den typen. Vi har helt forskjellige kroppstyper, så kan ikke ha like kjoler. Min forlovede skal ha en lilla kjole med trekvartarmer. Hennes har pynteperler i rødt og hvitt, så det blir jo noe samsvar ihvertfall. Du har forresten helt rett i at kjolen er rød og slepet elfenbenshvitt. Ble veldig fornøyd med den, den er sydd etter mål og sendt fra shanghai... :)

Oki :) Da har jeg fått det med meg :fnise:

Så bra at du ble fornøyd med kjolen da, har faktisk vært inne å sett på kjoler fra samme selger som du har kjøpt fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Da har jeg fått det med meg :fnise:

Så bra at du ble fornøyd med kjolen da, har faktisk vært inne å sett på kjoler fra samme selger som du har kjøpt fra :)

??? Hvordan klarte du å skjønne hvilken selger hun hadde kjøpt fra??? :klø:

Og forresten: :velkommen: bryllupsTwisted!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
??? Hvordan klarte du å skjønne hvilken selger hun hadde kjøpt fra??? :klø:

Og forresten: :velkommen: bryllupsTwisted!!!

Tusen takk for velkomsthilsen! :)

For å oppklare, så er samlingen tall og bokstaver som står over bildet selgerens id på ebay. Så det skal litt til å vite det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomsthilsen! :)

For å oppklare, så er samlingen tall og bokstaver som står over bildet selgerens id på ebay. Så det skal litt til å vite det! :)

Ahaaa... da skjønner jeg! Er ikke så erfaren med ebay, som du kanskje skjønner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Jepp derfor skjønte jeg det. :jepp:

Har en kjole jeg skal få i september (den blir brukt i slutten av august) :fnise: Men i tilfelle det skjer noe med den, så har jeg vurdert en kjole fra denne selgeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Selgeren kan anbefales, det gikk ihvertfall veldig smertefritt for min del. Fikk endret farger og sånn etter ønske, og de syr etter mål. Kjolen kom ca en måned etter at den var bestilt, så det er ikke verst når den skal syes også!

Nå må jakten fortsette på sko og underskjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Er det forresten noen som har gode tips til steder å lete etter frisyre? Det jeg har sett til nå er ikke så veldig aktuelt, ute etter noe enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har gode tips til steder å lete etter frisyre? Det jeg har sett til nå er ikke så veldig aktuelt, ute etter noe enkelt!

Jeg fant flere frisyrer jeg likte på www.haircomesthebride.com. Kanskje du også finner noe der?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Jeg fant flere frisyrer jeg likte på www.haircomesthebride.com. Kanskje du også finner noe der?? :)

Takk cypress for tips! Skal nok finne noe hårfint etterhvert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenkte bare det var på tide å "presentere" seg :) Har vært inne og lest litt den siste uka, men får vel prøve å kaste meg inn i samtalene her!

Mandag for en uke siden fridde kjæresten min, så nå blir det bryllup her i gården også! :rødme: Dvs, neste sommer da... Hihi... Men etter hva jeg har sett her inne, så trenger man den tiden til planlegging... Har ikke satt noen dato enda, men går alt som vi håper, så blir det bryllup 06.06.09. :)

Vi er foreløpig veldig laid back - selv om han faktisk kom hjem i går og sa at han hadde gått og tenkt på talen til meg hele dagen... :fnise: Synes det var vel tidlig... ;)

Kommer sikkert til å ha tusen spørsmål etterhvert, men foreløpig får jeg plukke opp tips fra dere! :jepp:

Endret av Mo9qa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Mo9qa!!! Og gratulerer med det forestående :bryllup: !!! Hyggelig med enda en 2009-brud!!

Du får lage deg en dagbok etter hvert da vet du, så får vi fulgt med på planleggingen din også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Du får lage deg en dagbok etter hvert da vet du, så får vi fulgt med på planleggingen din også! :sjarmor:

Jeg trenger nok litt tid til å klare å navigere rundt her inne - er visst et uvant oppsett for meg! Men skal komme sterkere tilbake med dagbok og greier når jeg skjønner mer av hvordan ting funker her inne! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg inn her jeg også.

I dag fikk jeg "bestillt" bryllupsdato (29.08.09), så nå har jeg en spennende tid framfor meg.

Kjenner allerede at jeg blir litt småstressa med tanke på alt som man må tenke på. Men allermest gleder jeg meg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg inn her jeg også.

I dag fikk jeg "bestillt" bryllupsdato (29.08.09), så nå har jeg en spennende tid framfor meg.

Kjenner allerede at jeg blir litt småstressa med tanke på alt som man må tenke på. Men allermest gleder jeg meg da :D

:velkommen: til begge to!

...og heartbeats - for en FANTAAAASTISK bryllupsdato! hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...