Gjest Gjest_Tullemor_* Skrevet 29. juli 2008 #581 Del Skrevet 29. juli 2008 Da har jeg fått tak i både fotograf og frisør som kan 1 mai :-) Mangler musikk da, men det må vel kunne ordnes...lurer på om jeg skulle sett på kjole snart,jeg....gleder meg litt til det. Hvem pleier å være med da? Forlover? Mor? Eller svigermor om man ikke har noen mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonlady Skrevet 29. juli 2008 #582 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg skal bare ha med meg forlover... Blir stress hvis det skal være så mange med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. juli 2008 #583 Del Skrevet 29. juli 2008 dragonlady lapp på døra, eller kanskje i postkassa, var en god ide ellers tenker jeg meg opp dit for å kikke nærmere på om det står noe på døra, et skilt eller noe. Noen sier det er LHL som eier det, noen sier det er borettslaget det ligger i. Jeg finner ikke ut noenting på nett, hvertfall. Men skal spørre morfar når de kommer hjem fra hytta, kanskje han vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 30. juli 2008 #584 Del Skrevet 30. juli 2008 dragonlady lapp på døra, eller kanskje i postkassa, var en god ide ellers tenker jeg meg opp dit for å kikke nærmere på om det står noe på døra, et skilt eller noe. Noen sier det er LHL som eier det, noen sier det er borettslaget det ligger i. Jeg finner ikke ut noenting på nett, hvertfall. Men skal spørre morfar når de kommer hjem fra hytta, kanskje han vet. Du kan prøve å ringe servicetorget i kommunen. De har ofte oversikt over hvem som leier ut lokaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. juli 2008 #585 Del Skrevet 30. juli 2008 Hmmm vet ikke om kommunen har noe slikt, men kan hvertfall ringe sentralbordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tullemora Skrevet 30. juli 2008 #586 Del Skrevet 30. juli 2008 Hmm, nå begynner svigermor og div tanter å bekymre seg for håret, er jo ingen frisører åpent 1 mai... noen som vet om det går an å gjøre avtaler evt med en frisør om å ha åpent litt denne dagen? Bestemmer de dette selv, eller er det ikke lov å ha åpent da? Kan da ikke være første gangen noen gifter seg på 1 mai...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonlady Skrevet 30. juli 2008 #587 Del Skrevet 30. juli 2008 Det skader ikke å høre i alle fall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. juli 2008 #588 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, det må vel gå an å få til en privat avtale om dette. Sikkert noen som er interessert i å tjene litt ekstra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 31. juli 2008 #589 Del Skrevet 31. juli 2008 Tullemora verdt å gå etter de salongene som ikke er en del av en kjede da, isåfall! Frisøren min driver egen salong, og har egentlig sommerstengt når vi gifter oss, men hun er barndomsvenninne av mamma og nektet meg å gå til noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tullemora Skrevet 31. juli 2008 #590 Del Skrevet 31. juli 2008 Har jo fått tak i frisør til meg, så håper det finnes flere som kan tenke seg å ha åpent den dagen, svigermor og svigerinnen min er iallefall i full gang med å spørre alle de kjenner, både frisører og tidligere frisører....;-) Skal ta en runde i morgen tenker jeg, høre litt....satser på at det ordner seg,jeg! :-) Sikkert lurt å høre der det ikke er kjeder,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 31. juli 2008 #591 Del Skrevet 31. juli 2008 6 juni :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteline Skrevet 31. juli 2008 #592 Del Skrevet 31. juli 2008 I dag har jeg kjøpt drømmekjolen min :rødme: Den første kjolen jeg prøvde (det syns jeg var litt skummelt), men den var "min", den fikk tårene frem hos søsteren og meg - og de andre i salongen nikket bifallende. Så man skal vel følge magefølelsen?! Er helt salig nå! Og etter å ha lest om dårlig service i brudesalonger grudde jeg meg noe til å prøve, men de var så hjelpsomme og hyggelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 31. juli 2008 #593 Del Skrevet 31. juli 2008 I dag har jeg kjøpt drømmekjolen min :rødme: Den første kjolen jeg prøvde (det syns jeg var litt skummelt), men den var "min", den fikk tårene frem hos søsteren og meg - og de andre i salongen nikket bifallende. Så man skal vel følge magefølelsen?! Er helt salig nå! Og etter å ha lest om dårlig service i brudesalonger grudde jeg meg noe til å prøve, men de var så hjelpsomme og hyggelige. Og vi andre vil gjerne se bilde :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. august 2008 #594 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Å jaaaaa... Bilde!!! Gratulerer med kjøpet, Meteline!! Kan jeg spørre hvor du var og kjøpte den?? Endret 1. august 2008 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trimjenta Skrevet 1. august 2008 #595 Del Skrevet 1. august 2008 Vil også se kjole :) :rødme: Er det noen av dere andre 2009-brudene som skal ha bryllupet på Østmarkseteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteline Skrevet 1. august 2008 #596 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har da en nordisk kropp...kremt...så jeg falt veldig for Agapes kjoler. Var på Hamar - de var så søte og hjelpsomme. Følte at jeg var den eneste kunden i hele butikken:) Drømmekjolen min Som jeg gleder meg til å vise meg for min tilkommende;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. august 2008 #597 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har da en nordisk kropp...kremt...så jeg falt veldig for Agapes kjoler. Var på Hamar - de var så søte og hjelpsomme. Følte at jeg var den eneste kunden i hele butikken:) Drømmekjolen min Som jeg gleder meg til å vise meg for min tilkommende;) Nydelig kjole!! Helt sikker på at din kjære vil bli fornøyd også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. august 2008 #598 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, den kjolen er kjempefin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 2. august 2008 #599 Del Skrevet 2. august 2008 NYDELIG kjole:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettepett Skrevet 2. august 2008 #600 Del Skrevet 2. august 2008 Kjempe fin kjole! Nydelig var den Du kommer helt sikker til å bli kjempe fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå