Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2009


Concertina

Anbefalte innlegg

Gjest LindaKristin
JEg er i London nå, og igårgjorde jeg den mest spennende shoppingen sålangt... Undertøyet! :D Hihi, men kjære kommer til å gå i bakken.

ooooo,nice!! Vet du om noen gode butikker,på nett eller i London? Sliter med å finnenoe jeg synes er knall.... Jeg vil ha en superlekker hvit stroppeløs med fin truse til:) Kjolen har veldig til et korsett,så jegtror jeg vil holde det enkelt under :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg kjøpt kjole! :D Var på Kristins i Lillestrøm og fikk fantastisk service, valget falt på denne nydelige Lilly Kjolen http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO58 Kjøpte også hårskruer med perler Resten får vente til vi skal tilbake og prøve den når den kommer :D Ble nesten litt rørt av å se meg selv med kjole, slør og (jukseblomst)bukett :fnise:

Endret av LilleSiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt kjole! :D Var på Kristins i Lillestrøm og fikk fantastisk service, valget falt på denne nydelige Lilly Kjolen http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO58 Kjøpte også hårskruer med perler Resten får vente til vi skal tilbake og prøve den når den kommer :D Ble nesten litt rørt av å se meg selv med kjole, slør og (jukseblomst)bukett :fnise:

Åååå... ja det skjønner jeg du ble rørt av! Så gøy!!! Og kjolen var veldig fin!!!! Gratulerer med kjøpet! Da kan du krysse av det i listen over alt som skal gjøres, det er vel deilig!?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har endret datoen vår - ny & endelig dato er 29.8.09.

...da fikk vi den kirken vi ville ha, sammen med lokalet og også antakelig fotograf. Jippi! :bryllup:

I tillegg til at vi da fikk alle de praktiske tingene på plass, så er det jo billigere å reise i september, og heller ikke så varmt overalt, hvis vi velger en storby f.eks. Jeg drømmer selvfølgelig om safari i Afrika & Zanzibar, men det kan vel hende at pengene ikke strekker helt dit, gitt... :sjenert:

Og så - til dagens høydepunkt: JEG HAR FUNNET KJOLEN MIN!!!!!!!!!!!! :danser:

Den ble selvfølgelig en HELT annen type en den jeg egentlig trodde jeg ville ha (som var den aller første jeg prøvde..) Men tror jeg har bestemt meg allerede nå for at jeg ender opp med denne i stedet. Har jo tenkt at jeg har GOOD tid og kan kikke rundt leeenge, men så dukket altså denne opp i dag, satt som et skudd, og er selvfølgelig da siste kjole som er igjen - kan ikke bestilles opp. Ergo må jeg bestemme meg FORT for om jeg vil ha den eller ikke. Det er en Modeca-modell nr 4092 fra 2006 tror jeg - som jeg ikke klarer finne noe bilde av på nett. (buhu, til alle dere nysgjerrige med-bruder...) Men.. åhh.. følte meg så fiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!

Hipp hurra for bryllup og hipp hurra for alle de søte medbrudene her!!

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har endret datoen vår - ny & endelig dato er 29.8.09.

...da fikk vi den kirken vi ville ha, sammen med lokalet og også antakelig fotograf. Jippi! :bryllup:

I tillegg til at vi da fikk alle de praktiske tingene på plass, så er det jo billigere å reise i september, og heller ikke så varmt overalt, hvis vi velger en storby f.eks. Jeg drømmer selvfølgelig om safari i Afrika & Zanzibar, men det kan vel hende at pengene ikke strekker helt dit, gitt... :sjenert:

Og så - til dagens høydepunkt: JEG HAR FUNNET KJOLEN MIN!!!!!!!!!!!! :danser:

Den ble selvfølgelig en HELT annen type en den jeg egentlig trodde jeg ville ha (som var den aller første jeg prøvde..) Men tror jeg har bestemt meg allerede nå for at jeg ender opp med denne i stedet. Har jo tenkt at jeg har GOOD tid og kan kikke rundt leeenge, men så dukket altså denne opp i dag, satt som et skudd, og er selvfølgelig da siste kjole som er igjen - kan ikke bestilles opp. Ergo må jeg bestemme meg FORT for om jeg vil ha den eller ikke. Det er en Modeca-modell nr 4092 fra 2006 tror jeg - som jeg ikke klarer finne noe bilde av på nett. (buhu, til alle dere nysgjerrige med-bruder...) Men.. åhh.. følte meg så fiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!

Hipp hurra for bryllup og hipp hurra for alle de søte medbrudene her!!

:kghjerte:

Masse gratulasjoner til deg!!! :) Både med å finne kjole, og ha satt endelig dato! :klappe::klappe:

Tiden går fort, snart er det :bryllup: Hurraaa! :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt kjole! :D Var på Kristins i Lillestrøm og fikk fantastisk service, valget falt på denne nydelige Lilly Kjolen http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&amp...;VariantID=VO58 Kjøpte også hårskruer med perler Resten får vente til vi skal tilbake og prøve den når den kommer :D Ble nesten litt rørt av å se meg selv med kjole, slør og (jukseblomst)bukett :fnise:

Denne prøvde jeg på lørdag, LilleSiri! En helt NYDELIG kjole - grattis grattis!!! :danse: Er det ikke helt heeeerlig? Jeg danser på skyer og gleder meg så til å få tilpasset den & få den i hus. (ikke mitt hus da, for da prøver jeg vel den fort på hver gang jeg er hjemme alene.. hihi)

Og cypress - takk takk for søte ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifter oss 6. Juni, 2009

Har bestillt kirke og lokale opp i Norefjell. Vi er fra Island begge to men bor her i Norge og vil ha et "norskt" bryllup opp til fjells. Hotellet (Sole hotell) der selskapet blir ligger like ved Krøderen og har fine grønne omgivelser.

Eg har begynt å lage invitasjoner siden det er en del å lage, plus må vi sende disse tidlig ut til de som kommer i fra utlandet. Skal få sydd kjole av en venninne som er designer. Ringer bestillte vi nu siden vi skal til USA å besøke familie som kan ta i mot de. Koster mye mer her til lands.

så vi har kommet godt i gang, tidlig ute, men da får vi det som vi ønsker!

Lykke til til alle der ute

:love:

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Icechick!!

Hyggelig med nok en 2009-brud! Høres ut som litt av et drømmebryllyp dere planlegger!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har akkurat kommet hjem fra to-ukers ferie og håper jeg nå har klart å få med meg alle som ønsker å legge seg til på lista, hvis ikke - send meg en pm - det er enklere å plukke opp enn enkeltinnlegg i tråden :)

Dårlig med bryllupsplanlegging for tiden, er så mye som skal skje før vi kommer så langt, men dette er i hvertfall ferdig:

- bestilt kirke og lokale

- bestilt fotograf

- skrevet gjesteliste

- bestemt farger (hvittoner og mosegrønt)

- bestemt design på invitasjoner OG begynt å lage de

- kjøpt sko

- kjøpt smykke

- delvis bestemt meny (må finne en kokk før den endelige avgjørelsen tas)

- delvis bestemt vin

- delvis bestemt dekorasjon av bord, og begynt å handle inn deler (må testes dog)

- muligens funnet Kjolen, men må ut og prøve forskjellige på nyåret før jeg bestemmer meg (dersom det blir "den" kjolen må jeg kontakte designer/skredder siden den ikke selges i Norge OG den koster en hånd og en fot i UK).

- begynt på design av gifteringene (min bror er gullsmed og skal lage de)

...masse som gjenstår, men det kommer etterhvert - det viktigste er at vi blir gift og at det blir en god fest - og det skal man få til ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår til med å være den uvanlige bruden igjen, jeg har kjøpt dette:

http://www.fairygothmother.co.uk/newimages...argaswhitel.jpg

pluss en lekker blondetruse :D

rålekkert :Nikke:

jeg skal ikke ha så masse undertøy under kjolen jeg.. kommer ann på kjolen... hvis jeg går for den første jeg fant, så trenger jeg ikke annet enn truse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

YES!!! Sambo har endelig rota seg till å bestille fotograf og den ble den jeg ønsket meg mest :danse:

Begynte å bli bekymret for å ha gitt han ansvar for blomster og foto, men nå ser det ut til å gå seg til det også :gjeiper:

Concertina -den kjolen var veldig lekker altså!! Veldig fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne prøvde jeg på lørdag, LilleSiri! En helt NYDELIG kjole - grattis grattis!!! :danse: Er det ikke helt heeeerlig? Jeg danser på skyer og gleder meg så til å få tilpasset den & få den i hus. (ikke mitt hus da, for da prøver jeg vel den fort på hver gang jeg er hjemme alene.. hihi)

Ja, den er verdens fineste :D Kan ikke vente til jeg får den i hus :)

drømmer om bryllup hver natt jeg nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Takk for fine kommentarer jenter! Fairygothmother har MYE lekkert, for ikke å nevne noen av de beste korsettene i verden. Jeg svevde på skyer når jeg endelig fikk besøke butikken deres. Nydelig! Har kjøpt et sett til med undertøy derfra også, og et sett fra Agent Provocatur (?) slik at jeg har mer enn nok å velge mellom. Jeg kan heldigvis rettferdiggjøre å kjøpe mye slikt, med burlesk-interessen jeg har! Sambo klager ikke heller, akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei!

Ny her i dag, kan jeg bli lagt til på lista for 04.07.2009?

Spennende å lese hva som skjer hos dere andre 2009-bruder, det er mye som skal planlegges! Selv fikk jeg kjolen min i går, er helt overveldet over hvor fin den er. Det eneste jeg ikke helt forstår er hvordan jeg skal klare å være så "fin" en hel dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...