Gå til innhold

Taras Tarothjørne


Gjest Tara1

Anbefalte innlegg

Gjest Tara1
Tusen takk, Tara.

Det med at jeg føler meg sviktet av en person jeg er oppriktig glad i, jomfruen, stemmer på en prikk. Jeg ville aldri trodd at jeg ville la det gå så langt som det har gjort, er egentlig ikke særlig tålmodig av meg. Fordi jeg er så glad i dette mennesket, har jeg vel tålt mer enn jeg ville gjort av andre. Jeg vet at personen bryr seg om meg, og mener vi tenker i samme retning, men jeg vet ikke om det er et ønske mer enn en sannhet, fra begges side. Vurderer faktisk å la vedkommende forsvinne ut av eller få en mindre rolle i livet mitt, selv om det gjør vondt.

Håper dette kan gjøre det litt klarere for deg:

I løpet av tiden dette har pågått, har jeg nok i håp om å få mer tid og oppmerksomhet fra jomfruen holdt væren litt på avstand. Skal jeg fokusere på væren og satse på felles prosjekter her? Væren har mange gode kvaliteter, men jeg har hatt et inntrykk av at h¤n mangler visjonene til jomfruen.

Får jeg det best med jomfruen i livet mitt, om enn i mindre grad, eller skal jeg glemme de planene? Kanskje det beste er å glemme det prosjektet og heller utvide/satse på det samarbeidet jeg har med væren? Væren er mer konservativ, og jeg føler muligens at det kan sperre for egen og felles kreativitet og utfoldelse.

Kjempetakknemlig om du kan ta deg tid til å belyse det litt nærmere!

:smilyblomst:

Da skjønner jeg litt mer ja...

Jeg håper du forstår at jeg ikke kan fortelle deg hva du skal eller bør gjøre, men kanskje jeg kan gjøre valget litt klarere for deg. ;)

Jeg prøvde meg på et legg for å få fram hva de væren og jomfruen kan tilføre deg og livet ditt...

Slik jeg ser det kan du få det godt sammen med de begge, men på to ulike måter.

Selv om du har skrevet kjønnsnøytralt, er det personer av hankjønn jeg får opp i legget mitt... du får sette inn det som passer. ;)

Jomfruen:

Jeg får fram en romantisk person (begrenes ridder).

Ung til sinns, kreativ, full av ideer og drømmer, men som også kan være overfølsom, temperamentsfull og innadvendt.

Forholdet mellom dere to kan til tider være turbulent, og dere kan i perioder oppleve stridigheter som kan oppleves som ødeleggende, men du vil lære mye om deg selv sammen med denne personen! (tårnet)

Når dere har lært hverandre å kjenne på godt og vond vil stridighetene dabbe av, og ikke bli så hyppige lengre. Da ligger det an til en framtid, kanskje ikke av det roligste slaget, med uansett en god framtid full av glede. (seks staver)

Væren:

Jeg får fram en mann med mange sider.

Han er moden, "voksen", autoritær mann, som kan framstå som en farsskikkelse. Han kan være din venn, og gi deg stabilitet og beskyttelse, men han kan også kreve veldig mye av deg. (Keiseren)

I tillegg kan han også være spontan, lidenskapelig, uforutsigbar og spennende. (stavenes ridder)

Hvis du velger væren kan du kanskje komme til å føle at du savner noe, at noe mangler... kanskje vil du miste noen drømmer og illusjoner sammen med denne personen? (5 beger)

Livet vil nok ikke bli så spennende sammen med væren, men jeg tror det vil bli rolig, stabilt og trygt.

Håper det gjorde ting litt klarere for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk igjen, Tara! :)

Jeg forstår godt at du ikke kan gi meg konkrete svar ;)

Joda, det er to menn det gjelder. Ikke lett dette. Føler jomfruen ikke har nok fokus på planene våre til at jeg kan tørre å satse på å gjennomføre. Samtidig er han en aktiv og opptatt fyr, og noe av grunnen til at jeg føler meg tilsidesatt er mangel på tid. Når han først vier meg/planene våre tid, er han veldig tilstede. Men jeg tør altså ikke stole på at han virkelig mener noe med dette.

Disse mennene kan begge ha stor innvirkning på karrieren min, i tillegg til å være viktige i privatlivet mitt. Ikke fordi jeg er avhengig av dem for å lykkes, men fordi de representerer trygghet/stabilitet kontra nyskaping/utvikling.

Velger jeg væren, ville han nok ikke bifalle planer om arbeide i utlandet eller å ta sjanser ihht. forretningene mine.

Beskrivelsen av dem passer forøvrig. Jeg får ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Jeg får ta et valg og stå for det!

Takk igjen, ønsker deg en god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
kan du se om jeg mister noen jeg er glad i fremtiden?familie eller venner

Jeg vet ikke om du tenker på å miste noen som i dødsfall, eller miste noen som i brudd av kontakt, men det kommer egentlig ut på det samme...

Ønsker du svar på det spørsmålet må jeg dessverre be deg om å henvende deg til noen andre, for det er et spørsmål jeg ikke kan eller vil svare på...

Beklager, men jeg ber deg respektere at jeg har grenser jeg ikke ønsker å bryte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tara!

Kom tilfeldigvis over tråden din, kjempespennende!

Har du mulighet å lese kortene for meg, jente vekt 84?

Er interessert i karriere (tenker på å skifte jobb) samt kjærligheten (har en vær som jeg er kjempeforelsket i men enser ikke håp fra hans side)

Blir deg evig takknemmlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om du tenker på å miste noen som i dødsfall, eller miste noen som i brudd av kontakt, men det kommer egentlig ut på det samme...

Ønsker du svar på det spørsmålet må jeg dessverre be deg om å henvende deg til noen andre, for det er et spørsmål jeg ikke kan eller vil svare på...

Beklager, men jeg ber deg respektere at jeg har grenser jeg ikke ønsker å bryte. :sjenert:

jeg mener å miste kontakt med venner eller familiemedlemer

Endret av Lund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
Hei Tara!

Kom tilfeldigvis over tråden din, kjempespennende!

Har du mulighet å lese kortene for meg, jente vekt 84?

Er interessert i karriere (tenker på å skifte jobb) samt kjærligheten (har en vær som jeg er kjempeforelsket i men enser ikke håp fra hans side)

Blir deg evig takknemmlig! :)

Skal ta det etter påske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tara1

Jeg må bare beklage, men jeg klarer ikke å legge flere legg for øyeblikket. :trist:

Jeg vet det er to stykker som venter, og jeg har prøvd å legge på dere flere ganger, men jeg får det bare ikke til... jeg må bryte løftet jeg har gitt dere, jeg har ikke sjans til å klare å gjennomføre et noenlunde ok legg.

Beklager! :sjenert:

Nå må jeg ta en lengre pause for å se om det kommer tilbake til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Hei

Ser du har pause nå... Jeg synes tarot er moro, og har fått lagt kort før også. Mye stemmer, men enkelte ting blir veldig generelle... Men er det så viktig hvor ting kommer fra om det endrer holdninger til en person i en positiv retning?

Hadde vært moro å få lagt et legg når du eventuelt greier :)

Jeg er fisk (med måne i fisk og ascedant i fisk, så jeg er en fiskefiskefisk ;)), 35 år allerede... Har funnet meg en flott vær (han er 41), og føler meg mer hjemme enn hva jeg noen gang har gjort tidligere i livet. Vet at vi egentlig ikke skal passe sammen når man ser på et vanlig horoskop, men jeg er nysgjerrig på hva du ser i kortene...

Håper du har en flott kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...