Gå til innhold

Taras Tarothjørne


Gjest Tara1

Anbefalte innlegg

Hei Tarot.

Håper du har tid å legge kortene for meg også :) Jeg er kvinnelig fisk født i 1978. Jeg lurer ført og fremst på kjærligheten. Blir jeg og kjæresten (mann, steinbukk født i 1976) å holde ilag? Får vi barn?

Ønsker deg ei riktig fin førjulstid :) Det er veldig snilt av deg å legge kortene dine for så mange her inne!

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Fortid:

Jeg tror du har vært i en periode hvor du har vært nødt til å vise tålmodighet... kanskje du har vært generøs, men føler at du har fått litt lite tilbake?

6 mynter viser at dette var tiden for generøsitet. Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe,

tiden har vært inne for å gi av deg selv uten tanke på hva du får tilbake.

Nåtid:

Åtte mynter står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Av og til kan det være nyttig å være detaljorientert og petimeter.

Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess.

Framtid:

Solen

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Endret av Tara1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hadde vært kjempe spennende å bli spådd i Tarot.

Jeg er en kvinne født i vannmannens tegn 1985. Mannen er også født i vannmannes tegn 1978.

Vi giftet oss i år og lurer derfor på framtiden for oss. Karriere, kjærligheten og barn :)

Takk på forhånd!

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

Begrenes ess

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon. Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap.

Nåtid:

Stavenes ridder

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

Kortet kan være et råd om å tenke seg godt om og ikke foreta forhastede avgjørelser og handlinger. Ikke start prosjekter som du ikke kommer til å fullføre.

Framtid:

Stavenes dronning

Kortet viser til fysisk og psykisk fruktbarhet, og følelser som omsettes i dramatisk handling. Det kan også stå for landsens gleder, lojalitet, kreative talenter og økonomisk suksess.

Oppfølgingskort:

Måtehold.

Kortet står for kompromiss og samarbeid.

Måtehold viser til en lykkelig utgang på en vanskelig situasjon. Hvis sitasjonen takles riktig kan man oppnå god helse, gode lederegenskaper og heldige partnerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk!

Har vært, og er, inne i en periode hvor jeg starter helt på nytt, rett og slett for å velge retning etter hjertet mitt. Så dette stemte veldig godt på meg. :)

Så flott!

Det ligger veldig mye positivt i framtiden din dersom du følger hjertet! :)

Ha en riktig fin dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tarot er utrolig spennende. Utad vil jeg liksom ikke tro på slikt, men det tiltrekker meg og jeg må innrømme at jeg innerst inne tror på tarot... :sjenert: Kanskje jeg kan lære meg det en dag.

Vil du legge noen kort for meg?

Jente, 27, løve. Mannen min: 32, tvilling.

Tusen takk. :blomst:

Hei Claire

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Fortid:

Jeg ser familielykke... det ligger i 10 beger som kom fram...

Du har muligens hatt litt økonomiske problemer, eller hatt problemer med helsen. Det ser også ut til at du har vendt ryggen til noe gammelt. Gitt avkall på gamle tankemønstre kanskje? Fått et nytt syn på noe? Eller kanskje fått livet inn på nytt spor?

Nåtid:

9 beger kalles også ønskekortet.

Lykken gjelder spesielt for materielle og økonomiske saker. Kortet er spesielt heldig hvis du har et fysisk hardt yrke. God helse og helbredelse av sykdom vises også i dette kortet.

Framtid:

2 mynter...

Du sjonglerer, hådterer mange ting på en gang. Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som stilles deg.

Kortet kan være en advarsel om at du ikke må misbruke eller overse sjanser. Overstimulering er heller ikke bra.

Utdypningskort:

Eneboeren

Eneboeren viser seg når tiden er inne til ettertanke. Det er tid for selvransakelse, ikke handling.

Eneboeren kan også være en klok person som vil gi deg den veiledningen og hjelpen du trenger. Sannsynligvis en noe eldre eller gammel person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du legge noen kort på meg også?

Jente, født 84, tyr.

Jobb og kjærlighet.

Takk :)

Som en kvinne av jorden er du en ekte livsnyter.

Du er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Du får alle til å føle seg vel i din nærhet. Du er kanskje litt materialistisk og forfengelig, og du elsker luksus og komfort

Fortid:

To mynter dreier seg om en eller annen form for sjonglering. Det har vært en tid for bevegelse, forandring og eksperimentering.

Du er svært fleksibel, og synes det er morsomt og utfordrende med alle kravene som har vært stilt til deg.

Mulig du har startet opp med et nytt kreativt prosjekt som har krevd litt økt innsats i perioder? Enten jobb eller hobby?

Nåtid:

Sverdenes pasje

Du føler deg nysgjerrig og utålmodig. Men nå bør du bruke hodet og vurdere ting nøye før bestemmelsen tas. Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig.

Oppfølgingskort: Djevelen. Djevelen står for fristelser, besettelse, materialisme. I denne sammenhengen sier kortet at det er ikke alltid så ille å la seg friste... ta sjansen på noe som du egentlig ikke tør. Det kan frigjøre mye positiv energi og bringe større innsikt. Om om du tråkker feil: Husk at feil og tabber alltid er lærerike.

Framtid:

Verden

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi deg selv til den, ikke hold tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har du lyst til å legge for meg også?

Kvinne, 28 år, tvilling født 30.05.79.

På forhånd tusen takk!

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

4 beger

Dette kortet viser at du kanskje har følt stagnasjon...hverdagen har blitt preget av rutine og vaner. Du vet at du har alt du trenger, men har kanskje følt deg litt utilfreds og ønsket deg noe mer.

Nåtid:

Myntenes ridder

Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting. Du er på jakt etter å erobre nye markeder, og har en egen evne til å få gjennomført ting.

Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft. Kanskje sløser du, gir opp for lett eller slurver i arbeidet.

Framtid:

Stavenes ess:

Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Utdypningskort:

Verden.

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi deg selv til den, ikke hold tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har tid etterhvert til en til vil jeg gjerne.

Kvinne, -tvillingens tegn, 1974

gift med mann, kreps. 1973

Kan du se litt hvordan det går med ekteskapet vårt?

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

Nåtid:

Seks begre viser seg ofte når noe fra fortiden dukker opp. Det kan være minner fra barndommen som vender tilbake. Svaret på spørsmålet ligger i fortiden, forsøk å huske hva det var som gjorde deg lykkelig før og hva du interesserte deg for. Det kan også handle om en fremtidig situasjon med lykke og fremgang etter strev.

Kortet kan også være en advarsel om at du har en tendens til å idealisere eller leve i fortiden, uten tanke for nåtiden eller fremtidige prosjekter.

Framtid:

Rettferdighet

Rettferdighet kan kalles "Karma-kortet". Kortet viser at resultatet av dine tidligere handlinger returneres deg. Ordtak som ", "Som du sår skal du høste" er beskrivende for situasjonen. Hør på samvittigheten din, aksepter ansvar, og gjør opp for dine feil. Det er behov for å veie ting nøye og rasjonelt for å finne gode, avbalanserte og upartiske løsninger.

Hva som opptar tankene dine:

7 staver

Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger... Du føler kanskje at du møter begrensninger og hindringer over alt.

Andres holdninger:

Styrke

I andres øyne kan det hende at du viser for mot, indre styrke og selvkontroll, selv om du føler begrensningene i deg selv.

Andre mener kanskje at du må tørre å se prøblemet i øynene og stole på deg selv. Du må lære av dine egne feil, og ta ansvaret for ditt eget liv.

Ikke fortvil eller gi opp, men hold ut og seire.

Hindringer som må overvinnes:

Seks sverd står for reiser. Reisen kan være både på det ytre og det indre plan. Det kan være en ferie, flytting eller reiser til fremmede land. Eller det kan være meditasjon og studier som gjør at du beveger deg inn i nye områder som åpner bevisstheten.

Du har følt deg fortvilet og bekymret. Nå er du i ferd med å legge dette bak deg, og er på bedringens vei. Du er på vei mot et nytt sted, bort fra vanskelighetene til mer harmoniske omgivelser.

Utfall:

3 beger

Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Trodde jeg sendte deg en ps for en god stund siden- men prøver igjen.

Jeg er vannmann, født i 78 kvinne.

Generelt nyskjerrig jeg da

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

Du har kanskje følt deg bundet og at du møter begrensninger.

Tre mynter viser til at du har måttet samarbeide med andre for å få jobben gjort. Du har vært gjennom en "læretid", og den første fasen i et prosjekt har vært vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås.

Nåtid:

8 staver

8 Staver står for full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg

Framtid:

10 beger

Familielykke!

Ti begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Negative følelser er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen.

Du har lagt grunnlaget for lykken, og nå er tiden inne for å nyte fruktene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har fått lagt på alle som ventet, og som har ventet i evigheter...

Huff, godt at dette ikke er dagjobben min, da hadde jeg fått mange klager og erstatningssøksmål fordi jeg ikke overholder tidsfrister. :fnise:

Ønsker alle en riktig god helg!

Ta vare på dere selv og hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for å spørre om du vil legge for meg også... Men hvis du har tid og lyst?

Kvinne, 30 år, kreps.

Jeg er mest interessert i hvordan det går med økonomi og hus/hjem framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Fortid:

Jeg tror du har vært i en periode hvor du har vært nødt til å vise tålmodighet... kanskje du har vært generøs, men føler at du har fått litt lite tilbake?

6 mynter viser at dette var tiden for generøsitet. Seks mynter er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe,

tiden har vært inne for å gi av deg selv uten tanke på hva du får tilbake.

Nåtid:

Åtte mynter står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Av og til kan det være nyttig å være detaljorientert og petimeter.

Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess.

Framtid:

Solen

Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Hei igjen :)

Tusen hjertelig takk for at du la kortene på meg! D var mye i fortid som stemte, og fremtiden så jo veldig positiv ut. Du skrev ingenting om barn, har ikke planer om å få barn enda, men håper inderlig jeg blir mamma en gang.

Håper barnet ditt er frisk og rask igjen, og at dere får en super helg!

KLem fra Lillelille :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for å spørre om du vil legge for meg også... Men hvis du har tid og lyst?

Kvinne, 30 år, kreps.

Jeg er mest interessert i hvordan det går med økonomi og hus/hjem framover.

Hei.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å spørre vet du. :)

Jeg kan legge på deg også, men du må dessverre vente noen dager, for jeg får ikke tid i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg lurer på hvordan det går med kjærlighet og helse?

Jente født 1984, skytten.

Setter veldig pris på om du kan legge kort for meg :)

Mvh Honey21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig spennende lesning og jeg kjenner at jeg også gjerne skulle hatt svar på endel spørsmål - men bare hvis du orker/har tid og lyst?

42 årig kvinne vekt

gift med en fisk som snart er 48

opptatt av vår kjærlighet, vår fremtid ...........sammen?

Sitter i en lederstilling og kunne vært fint å vite litt om hva som skjer der også :)

Blir veldig glad hvis jeg får svar, da jeg er sliten nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg nesten litt dårlig samvittighet for å spørre om du vil legge for meg også... Men hvis du har tid og lyst?

Kvinne, 30 år, kreps.

Jeg er mest interessert i hvordan det går med økonomi og hus/hjem framover.

Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig.

Fortid:

10 staver

Du har vært sliten... ikke noe alvorlig, men mest sannsynlig har du drevet deg selv litt for hardt, kanskje vært overarbeidet. Kanskje har du følt at ting har vokst deg over hodet?

Du har kanskje hatt littt vanskeligheter med å delegere ansvar, og tatt på deg alt selv?

Nåtid:

3 begre

Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager

Framtid:

Tre staver

Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har fått viktig kunnskap og erfaring, og dette gir deg styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og vise lederskap.

Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre.

Oppfølgingskort: Solen

Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke.

Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg lurer på hvordan det går med kjærlighet og helse?

Jente født 1984, skytten.

Setter veldig pris på om du kan legge kort for meg :)

Mvh Honey21

Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne.

Fortid:

3 staver

Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har fått viktig kunnskap og erfaring, og dette gir deg styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og vise lederskap.

Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre.

Nåtid:

8 begre

Åtte begre viser at tiden er inne til å bryte opp og vende ryggen til det gamle. Nå innser du at fortiden er over, og at det er på tide å gå videre. Gamle metoder fungerer ikke lenger, du har vokst fra det.

Det kan hende du slutter i jobben, flytter eller avslutter et kjærlighetsforhold. Nå starter jakten på noe nytt som er viktigere og dypere. Du vil søke etter mening, lykke og tilfredshet.

Framtid:

3 begre

Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager

oppfølgingskort: Den hengte mannen

Den hengte mann indikerer behovet for å gjøre et offer. Du må gi noe for å få noe, og det å gi noe er også en belønning i seg selv.

Det skal foretas valg og avgjørelser om hva som er viktig og hva du kan klare deg uten. Det er viktig å huske på at valget er frivillig, og det lønner seg ikke å være grådig og egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig spennende lesning og jeg kjenner at jeg også gjerne skulle hatt svar på endel spørsmål - men bare hvis du orker/har tid og lyst?

42 årig kvinne vekt

gift med en fisk som snart er 48

opptatt av vår kjærlighet, vår fremtid ...........sammen?

Sitter i en lederstilling og kunne vært fint å vite litt om hva som skjer der også :)

Blir veldig glad hvis jeg får svar, da jeg er sliten nå.....

En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er.

Fortid:

Myntenes ridder

Kortet kan være en advarsel om at du har arbeidet for hardt, har vært for perfeksjonistisk eller ikke lyttet til fornuft.

Du har opplevd noen stridigeter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg. Kortet sier at man ikke kommer lettvint ut av denne situasjonen.

For å komme videre må du ta tak

Nåtid:

Stavenes ess

Du vil få gode muligheter innen karrieren.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Framtid:

Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede.

Utdypningskort: De elskende

De elskende viser at du står ovenfor et valg, vanligvis i forbindelse med kjærlighet, men ikke nødvendigvis.

Situasjonen innebærer ofte et tøft moralsk valg, som krever modenhet og selvstendighet. Du bør holde alle muligheter åpne, og bruke tillit og intuisjon framfor intellekt og logikk.

De elskende representerer to enheter som tiltrekker hverandre, og en lengsel etter å gjenopprette helheten. Kortet står også for kjærlighet og seksuell tiltrekning generelt, både på godt eller vondt.

Jeg ser ingenting om et brudd mellom deg og mannen din... heller tvert i mot, jeg ser at du ønsker å opprettholde/gjenopprette samhørigheten mellom dere.

At du er så sliten nå, setter jeg i forbindelse med jobben din, at du har arbeidet for hardt, og stilt for store krav til deg selv.

Jeg skal legge et ekstra kort på jobben din og et ekstra kort for kjærligheten for å se hva som kommer fram...

Jobb:¨

7 sverd

Dette er et rastløst kort. Du flykter fra forpliktelser, ansvar, hardt arbeid. Du liker nok jobben, men føler at den til tider kan kreve for mye av deg.

Kjærlighet:

7 mynter

Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

Kanskje står du ved et veiskille og føler at du trenger å skifte kurs?

Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

Oppfølgingskort:

Begrenes ess

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på en ny gledelig fase i livet. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til informasjon

Ønsker dere å bli "spådd" av en profesjonell, erfaren "spådame", er jeg IKKE personen dere skal spørre.

Ønsker dere en profesjonell lesing må dere oppsøke en profesjonell...

Jeg er fremdeles en nybegynner på det å legge tarot for andre, og det fremhever jeg på det sterkeste!

Grunnen til at jeg skriver dette, og poengterer det så sterkt, er at jeg akkurat har fått tilbakemeldinger på at noen jeg har lagt legg for (jeg vet ikke hvem eller hvor mange det dreier seg om) har vært svært så kritiske til svarene de har fått fra meg...

Jeg har også fått tilbakemeldinger om at en (eller flere) bruker(e) har "testet" meg ved å bevisst gi meg feil informasjon, og dermed fått "bevis" på at tarot ikke er noe annet enn humbug og juks.

Jeg har et ønske om at dere som har "testet" meg ikke bruker erfaringene dere har fra min lesing til inntekt for eget syn på noe som helst. Hvorvidt jeg treffer eller bommer på mine lesinger sier ingenting om andres evne til å legge tarot.

Jeg har gjort så godt jeg kan, jeg har gitt av meg selv, min tid, min energi uten å forvente noe tilbake. Selvsagt er det hyggelig når jeg får tilbakemeldinger, det blir jeg kjempeglad for, men jeg har ikke forventet det.

Derfor synes jeg det er ekstra leit å få slik kritikk, spesielt via omveier!

Jeg må bare klargjøre... det er ikke kritikk i seg selv jeg blir lei meg for, men å få vite via omveier at noen legger inn spørsmål med falsk informasjon for å sette meg på prøve synes jeg er veldig leit, og ikke minst respektløst.

Jeg har lagt noe over 70 legg i løpet av disse ukene, og de fleste regner jeg med har spurt fordi de har vært interessert i å få svar på sine spørsmål.

Disse har måttet vente fordi jeg har brukt tid på å svare på falske spørsmål til mennesker som egentlig ikke bryr seg, og som bare vil få bekreftet sitt syn på at dette bare er tull.

Om de mente at dette bare var tull, burde de vist de som er oppriktig interessert eller bare nysgjerrige såpass respekt at de holdt seg unna.

Vennlig hilsen Tara

Endret av Tara1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...