Gå til innhold

Taras Tarothjørne

Gjest Tara1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk skal du ha :)

Det var et spennende legg med så mye endringer. Jeg har fått litt å tenke på for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei tara.

kan du vær så snill å legge kort på meg igjen?denne gangen lurer jeg bare på kjærlighet?

jente løve født i 83.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
Hei Tara!

Ærlighet varer lengst! Du har lagt for meg for en tid tilbake (men da med et annet brukernavn). Og for å si det sånn; det du skrev da var "midt i blinken". Så derfor lurer jeg på om du værså snill vil legge for meg en gang til?

Kanskje litt frekt å be om flere legg men det du skrev vekket nyskjerrigheten i meg. Har prøvd å finne noen som kan legge for meg "face to face"- men hun ene som engang kunne var så ute av trening at hun ikke ville...

Hei Reveal.

Beklager at det har tatt litt tid, men her kommer legget ditt.

Vet ikke stjernetegnet ditt, så det blir bare et generelt legg på deg. :)

Fortid:

3 staver

Starten på et prosjekt har vært vellykket.

Du har lært mye, og fått mye erfaring, og dette har gitt deg styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet. Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere.

Nåtid:

4 mynter

Fire mynter tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett.

Men kortet kan også være en advarsel om problemer med kontroll, eiertrang og sjalusi, og at noen vil ha viljen sin.

Bruk talentene dine, del av kunnskapen din... Du må gi noe for å få noe.

Framtid:

3 sverd

Tre sverd står for hjertesorg. Du føler deg sviktet.

Det kan være en advarsel om at det foregår noe du ikke er klar over eller noe du lukker øynene for. Du må ta et valg Å velge noe vil ofte si å velge bort noe du også gjerne vil ha. Men kortet viser at det endelige resultatet likevel er vekst. Noe nytt og bedre er i emning.

Oppfølgingskort Verden.

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Du har funnet din plass. Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
hei tara.

kan du vær så snill å legge kort på meg igjen?denne gangen lurer jeg bare på kjærlighet?

jente løve født i 83.

Kjærlighet skal bli ;)

Fortid:

Stavenes konge.

Stavenes konge er den fødte leder. Det føles naturlig for ham å ha makt og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Hans gode humoristiske sans, gjør ham utmerket å være sammen med.

Det er sannsynlig at han er i et forhold, mulig du allerede er i et forhold med denne mannen.

Nåtid:

6 staver

Seks staver er et optimistisk kort som står for seier og triumf.

Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess, innsats vil bli belønnet.

Framtid:

2 beger

To begre betyr forelskelse. Det kan innebære et nytt romantisk forhold eller styrking av et eksisterende.

Kortet kan vise til alt som er lystbetont, som ferier, leker, sport, selskapsliv og gledelige begivenheter.

Kortet kan være en advarsel om at dette ikke er tiden for å skilles fra hverandre. Er du forelsket i noen, må dere ikke bli så opptatt av hverandre at dere ikke enser omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tara1
kommer jeg å gjøre noe dumt,fremover?kan du se det

Tja... om det er dumt er ikke opp til meg å avgjøre, men det ser ut til at du planlegger en handling som kan gi store konsekvenser for framtiden din...

Kanskje er dette en forandring som er nødvendig for å komme videre?

Det er noe bare du selv kan avgjøre. :)

Djevelen:

Djevelen representerer fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Du er antagelig fanget i en usunn, uproduktiv situasjon, kanskje er du besatt av en person eller en idé som ikke er bra for deg, og du er villig til å gjøre hva som helst for å få viljen din.

Kortet sier også at det ikke alltid er så ille å la seg friste, men du må være villig til å ta konsekvensene av fristelsen. Husk at feil og tabber alltid er lærerike hvis du vet sannheten, og vet hva som skulle ha vært gjort på en annen måte.

Oppfølgingskort Tårnet:

Kortet representerer en plutselig forandring, avsløring eller åpenbaring. Det kan være ytre hendelser, som branner, konflikter, krangel, men det kan også være falske verdier og irrelevante tenkemåter som ødelegges.

Dette er en mulighet til å bli kvitt gammelt rask og bygge noe nytt på restene.

9 mynter

Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket

alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk.

Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Endret: et avsnitt falt ut.

Endret av Tara1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... om det er dumt er ikke opp til meg å avgjøre, men det ser ut til at du planlegger en handling som kan gi store konsekvenser for framtiden din...

Kanskje er dette en forandring som er nødvendig for å komme videre?

Det er noe bare du selv kan avgjøre. :)

Djevelen:

Djevelen representerer fristelser, besettelser, instinkter, dyriske krefter og materialisme.

Du er antagelig fanget i en usunn, uproduktiv situasjon, kanskje er du besatt av en person eller en idé som ikke er bra for deg, og du er villig til å gjøre hva som helst for å få viljen din.

Kortet sier også at det ikke alltid er så ille å la seg friste, men du må være villig til å ta konsekvensene av fristelsen. Husk at feil og tabber alltid er lærerike hvis du vet sannheten, og vet hva som skulle ha vært gjort på en annen måte.

Oppfølgingskort Tårnet:

Kortet representerer en plutselig forandring, avsløring eller åpenbaring. Det kan være ytre hendelser, som branner, konflikter, krangel, men det kan også være falske verdier og irrelevante tenkemåter som ødelegges.

Dette er en mulighet til å bli kvitt gammelt rask og bygge noe nytt på restene.

9 mynter

Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket

alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk.

Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

Endret: et avsnitt falt ut.

Kan du se om det er familien eller venner det er snakk om????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
ok,tusen takk

Jeg kan utdype litt, så du skjønner bedre hva jeg mener.

Fristelsen er en indre prosess, som alle indre prosesser blir også prosessen påvirket av ytre faktorer, men fristelsen er i deg selv, det er DU som opplever fristelsen, og du er den som tar valget om å falle for fristelsen, eller å gå videre uten å ta sjansen.

Det samme gjelder mest sannsynlig også "avsløringen/oppvåkningen"... Dette kortet KAN varsle ytre hendelser, men det har jeg liten tro på i denne sammenhengen.

Jeg vil tro at den mest sannsynlige forklaringen her, er at DU vil "våkne" mentalt sett... at DU vil se hva som er viktig for deg, at du vil se ting som de er, og at DU vil se den virkelige verdien av ting rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet skal bli ;)

Fortid:

Stavenes konge.

Stavenes konge er den fødte leder. Det føles naturlig for ham å ha makt og være midtpunktet, og han er vant til å få det som han vil.

Hans gode humoristiske sans, gjør ham utmerket å være sammen med.

Det er sannsynlig at han er i et forhold, mulig du allerede er i et forhold med denne mannen.

Nåtid:

6 staver

Seks staver er et optimistisk kort som står for seier og triumf.

Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess, innsats vil bli belønnet.

Framtid:

2 beger

To begre betyr forelskelse. Det kan innebære et nytt romantisk forhold eller styrking av et eksisterende.

Kortet kan vise til alt som er lystbetont, som ferier, leker, sport, selskapsliv og gledelige begivenheter.

Kortet kan være en advarsel om at dette ikke er tiden for å skilles fra hverandre. Er du forelsket i noen, må dere ikke bli så opptatt av hverandre at dere ikke enser omgivelsene.

atter igjen tara imponerende.du er så flink..du kommer sikkert til å høre fra meg igjen..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Tara...

Jeg er veldig usikker på ting som skjer rundt meg, og lurte på om du kunne legge noen kort for meg??

født i 1990

jeg er jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
hei Tara...

Jeg er veldig usikker på ting som skjer rundt meg, og lurte på om du kunne legge noen kort for meg??

født i 1990

jeg er jente

Hei. Jeg skal gjøre så godt jeg kan.... :)

Jeg prøvde et nytt legg på deg her.

Det første står for hva du har, det andre kortet viser hva du trenger, og det tredje viser utfallet.

Hva du har:

9 staver

Kortet handler om styrke, og at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang, og du begynner å tvile på deg selv.

Men det er ikke lenge til du kan slappe av... Du vil snart føle at du er på rett sted til rett tid.

Du kan også oppleve irriterende forsinkelser, avbrytelser og utsettelser, men de er forbigående. Du vil nå dine ønsker og mål!

I mellomtiden må du passe på å ikke bli bitter og kynisk. Det vil ikke hjelpe deg!

Hva du trenger:

3 beger

Overflod. Du har behov for å se resultater av det du har jobbet mot.

Du har behov for å oppleve uanstrengt fremgang, og et behov for å føle deg trygg og lykkelig.

Du kan føle glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet.

Hva du får/utfall:

Begrenes ess, en ny begynnelse.

Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap, men det kan også stå for nært vennskap.

Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter. Gaver og positive sjanser kan dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
atter igjen tara imponerende.du er så flink..du kommer sikkert til å høre fra meg igjen..hehe

Hyggelig å høre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg kan utdype litt, så du skjønner bedre hva jeg mener.

Fristelsen er en indre prosess, som alle indre prosesser blir også prosessen påvirket av ytre faktorer, men fristelsen er i deg selv, det er DU som opplever fristelsen, og du er den som tar valget om å falle for fristelsen, eller å gå videre uten å ta sjansen.

Det samme gjelder mest sannsynlig også "avsløringen/oppvåkningen"... Dette kortet KAN varsle ytre hendelser, men det har jeg liten tro på i denne sammenhengen.

Jeg vil tro at den mest sannsynlige forklaringen her, er at DU vil "våkne" mentalt sett... at DU vil se hva som er viktig for deg, at du vil se ting som de er, og at DU vil se den virkelige verdien av ting rundt deg.

tusen takk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Tara!

Så snilt av deg å legge kort på folk! :)

Jeg er i en kinkig situasjon for tiden. Det er en vær født i 72 og en jomfru født i 74 involvert. Selv er jeg kreps født i 77.

Kunne du være så snill og se om det finnes retningslinjer for hva jeg bør gjøre?

Har forsøkt meg litt selv med kort på nett, men får forskjellig svar og tror jeg roter meg bort fordi jeg vet for lite om tolkningene av kortene.

Ble spådd for noen år tilbake, og jeg skrev da ned kortene/svarene. Jeg fikk skikkelig bakoversveis da jeg fant igjen notatene mine lenge etter. Spådommene stemte. Det gjaldt alvorlige forandringer i mitt liv...

Håper du kan hjelpe meg litt her. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tara1
Hei, Tara!

Så snilt av deg å legge kort på folk! :)

Jeg er i en kinkig situasjon for tiden. Det er en vær født i 72 og en jomfru født i 74 involvert. Selv er jeg kreps født i 77.

Kunne du være så snill og se om det finnes retningslinjer for hva jeg bør gjøre?

Har forsøkt meg litt selv med kort på nett, men får forskjellig svar og tror jeg roter meg bort fordi jeg vet for lite om tolkningene av kortene.

Ble spådd for noen år tilbake, og jeg skrev da ned kortene/svarene. Jeg fikk skikkelig bakoversveis da jeg fant igjen notatene mine lenge etter. Spådommene stemte. Det gjaldt alvorlige forandringer i mitt liv...

Håper du kan hjelpe meg litt her. :dagens-rose:

Hei, jeg skal prøve... :)

Kortene er litt forvirrende, mest sannsynlig fordi jeg ikke kjenner historien, men jeg kan fortelle deg hva jeg får fram, så kan du selv relatere det til deg og din situasjon.

Jeg får fram at du (i fortid) har tatt en sjanse (narren), muligens gitt noen tillit, og at noen har sviktet deg ved å ikke ta ansvar for handlingene sine (7 sverd) .

I denne situasjonen/perioden har du vist stor styrke gjennom kjærlighet/omsorg og tålmodighet (styrke).

I nåtid ser jeg at du sitter med en følelse av tap/nederlag (5 beger)...

Ikke ta det tapet så tungt, gå videre! Det finnes mange nye muligheter og håp.

Hva du bør gjøre framover?

Fortsett som du har gjort! Vis styrke gjennom tålmodighet og kjærlighet/omsorg, men pass på så du ikke blir overmodig og mister fokus!

Du vil få mulighet til å høste erfaring (få råd) fra en person, benytt deg av den muligheten.

Du vil oppleve noen stridigheter, men de er nødvendige for å få ryddet opp i fortiden, og du vil gå seirende ut av situasjonen.

Se nøye på situasjonen uten sensur, vær kritisk: Har du gjort noen feil/tabber, ta ansvar for det, lær av det og gå videre.

Når du har lagt fortidens feil bak deg, vil du få en ny start. Du har vokst i modenhet, og det er viktig å kunne slippe taket i det som har vært, og se framover.

Jeg vet ikke om du fikk noe fornuftig ut av dette, men spør gjerne igjen dersom det var litt uklart, så kan jeg prøve med et utvidet legg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tara.

Det med at jeg føler meg sviktet av en person jeg er oppriktig glad i, jomfruen, stemmer på en prikk. Jeg ville aldri trodd at jeg ville la det gå så langt som det har gjort, er egentlig ikke særlig tålmodig av meg. Fordi jeg er så glad i dette mennesket, har jeg vel tålt mer enn jeg ville gjort av andre. Jeg vet at personen bryr seg om meg, og mener vi tenker i samme retning, men jeg vet ikke om det er et ønske mer enn en sannhet, fra begges side. Vurderer faktisk å la vedkommende forsvinne ut av eller få en mindre rolle i livet mitt, selv om det gjør vondt.

Håper dette kan gjøre det litt klarere for deg:

I løpet av tiden dette har pågått, har jeg nok i håp om å få mer tid og oppmerksomhet fra jomfruen holdt væren litt på avstand. Skal jeg fokusere på væren og satse på felles prosjekter her? Væren har mange gode kvaliteter, men jeg har hatt et inntrykk av at h¤n mangler visjonene til jomfruen.

Får jeg det best med jomfruen i livet mitt, om enn i mindre grad, eller skal jeg glemme de planene? Kanskje det beste er å glemme det prosjektet og heller utvide/satse på det samarbeidet jeg har med væren? Væren er mer konservativ, og jeg føler muligens at det kan sperre for egen og felles kreativitet og utfoldelse.

Kjempetakknemlig om du kan ta deg tid til å belyse det litt nærmere!

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...