brunorange Skrevet 24. januar 2008 #61 Del Skrevet 24. januar 2008 Som en kvinne av vannet er du en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinne. Du er kjærlig, følsom og romantisk, har alltid et godt ord til alle, og er aldri sint eller utålmodig. Fortid: 10 staver Du har vært sliten... ikke noe alvorlig, men mest sannsynlig har du drevet deg selv litt for hardt, kanskje vært overarbeidet. Kanskje har du følt at ting har vokst deg over hodet? Du har kanskje hatt littt vanskeligheter med å delegere ansvar, og tatt på deg alt selv? Nåtid: 3 begre Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager Framtid: Tre staver Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har fått viktig kunnskap og erfaring, og dette gir deg styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og vise lederskap. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. Oppfølgingskort: Solen Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke. Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap. Tusen takk! Dette høres jo veldig bra ut! Jeg tror du har rett i at det er noe bra på gang, det kjennes sånn! Jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gjøre dette for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 24. januar 2008 #62 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei.. er litt nyskjerrig på dette her jeg også.. Kan du legge kort for meg også? Kvinne, 22år, skytten. Samboer med en på 27 år. Er spent på barn, evnt fremtid sammen.. Også jobbsituasjon.. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 24. januar 2008 #63 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil bare gi deg en god klem Takk for det! tilbake til deg. Tusen takk! Dette høres jo veldig bra ut! Jeg tror du har rett i at det er noe bra på gang, det kjennes sånn! Jeg setter stor pris på at du tok deg tid til å gjøre dette for meg. Så flott! Det gleder meg å høre. Hei.. er litt nyskjerrig på dette her jeg også.. Kan du legge kort for meg også? Kvinne, 22år, skytten. Samboer med en på 27 år. Er spent på barn, evnt fremtid sammen.. Også jobbsituasjon.. På forhånd takk! Jeg skal se om jeg får gjort det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. januar 2008 #64 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil også gi deg en Syns det er ufattelig dårlig gjort av folk å misbruke at du er snill og gir av din tid og kunnskap. Ha en fin dag Tara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 24. januar 2008 #65 Del Skrevet 24. januar 2008 Vil også gi deg en Syns det er ufattelig dårlig gjort av folk å misbruke at du er snill og gir av din tid og kunnskap. Ha en fin dag Tara Takk for det Kosemose. Jeg skjønner jo at folk er skeptiske og nysgjerrige. Men jeg setter større pris på at åpent har holdningen "jeg tror egentlig ikke på det, men jeg kan få meg en god latter..." i stedet for å "teste" meg i det skjulte. Ha en fin dag du også. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valkyrien Skrevet 25. januar 2008 #66 Del Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk Tara, synes det var mye som stemte her :-) Skjønner ikke at noen mennesker kan være sånn - ikke bry deg om det! Tror nok de tilbakemeldingene du har fått fra oss som du har lagt for, veier opp det negative, håper i alle fall det! Setter pris på at du tok deg tid til meg, tusen takk! Ønsker deg en flott helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 25. januar 2008 #67 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei.. er litt nyskjerrig på dette her jeg også.. Kan du legge kort for meg også? Kvinne, 22år, skytten. Samboer med en på 27 år. Er spent på barn, evnt fremtid sammen.. Også jobbsituasjon.. På forhånd takk! Ildkvinnen er den mest populære jenta i klassen. Hun er blid, glad, omsorgsfull, og i kjærlighetslivet er hun lidenskapelig og sensuell. Hun avskyr å blir tatt for gitt, og Hun blir skremt dersom noen oppfører seg som om de eier henne. Jeg legger et legg på deg som skal favne både kjærlighet og jobb. Fortid: Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Du har fått gode muligheter innen karrieren. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd. Nåtid: Begrenes konge Dette tror jeg er samboeren din... Oppfølgingskort Seks mynter Dette er kortet for generøsitet. Du må gi, og ta imot! Gi av deg selv, ikke hold tilbake... del av din "overflod"... det gjeder både økonomisk og følelsesmessig. Framtid: 3 begre Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 25. januar 2008 #68 Del Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk Tara, synes det var mye som stemte her :-) Skjønner ikke at noen mennesker kan være sånn - ikke bry deg om det! Tror nok de tilbakemeldingene du har fått fra oss som du har lagt for, veier opp det negative, håper i alle fall det! Setter pris på at du tok deg tid til meg, tusen takk! Ønsker deg en flott helg ! Takk Valyrien. Hyggelig at noe stemte. Selv om jeg ikke forventer å få tilbakemeldinger fra dem jeg har lagt på, synes jeg det er veldig hyggelig når jeg likevel får det! Det er selvsagt hyggelig å vite at tiden jeg bruker på andre blir satt pris på... Jeg ble egentlig mest skuffet på vegne av de som måtte vente på sine legg, fordi jeg brukte tid på det som viste seg å være tull... men slik er det nå engang. Jeg kommer til å fortsette å legge legg for dere som ønsker det her inne når jeg har tid og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. februar 2008 #69 Del Skrevet 6. februar 2008 En kvinne av sverdet er mangfoldig. Hun er ærlig, dreven, likefram, vittig, erfaren og intelligent. Hun er åpen for andres oppfatninger og for tanker i tiden, og forteller deg akkurat hvordan tingene er. Fortid: 4 beger Dette kortet viser at du kanskje har følt stagnasjon...hverdagen har blitt preget av rutine og vaner. Du vet at du har alt du trenger, men har kanskje følt deg litt utilfreds og ønsket deg noe mer. Nåtid: Myntenes ridder Kortet viser til fordeler man kan ha av å utføre kjedelige men nyttige ting. Du er på jakt etter å erobre nye markeder, og har en egen evne til å få gjennomført ting. Kortet kan være en advarsel om at du arbeider for hardt, er perfeksjonistisk eller ikke lytter til fornuft. Kanskje sløser du, gir opp for lett eller slurver i arbeidet. Framtid: Stavenes ess: Stavenes ess står for nye, kreative prosjekter. Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp. Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd. Utdypningskort: Verden. Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting. Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi deg selv til den, ikke hold tilbake. Tusen, tusen takk!! Ha en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 12. februar 2008 #70 Del Skrevet 12. februar 2008 Bilr jeg gravid før sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 12. februar 2008 #71 Del Skrevet 12. februar 2008 Bilr jeg gravid før sommeren? Stavenes ess kommer fram på framtid for deg. Kortet kan vise til ditt sterke ønske om å få barn, eller det kan også dreie seg om et fysisk eller symbolsk svangerskap, at nye ideer blir født. Om du blir gravid er umulig for meg å si, kanskje viser kortet til et svangerskap, men like sannsynlig er det at det viser til ditt ønske om å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. februar 2008 #72 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei Jeg bare lurte på om du hadde anledning å legge kort for meg? Har prøvd litt på egenhånd, men av og til kan det være greit å få noen andres syn på saken Jeg er jente, født i 1983 og vannmann. Jeg lurer på hvordan det ligger ann på jobbfronten, og ellers om det er noe jeg bør være obs på. På forhånd hjertelig tusen takk edit: skrivefeil Endret 12. februar 2008 av Oddrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 16. februar 2008 #73 Del Skrevet 16. februar 2008 Stavenes ess kommer fram på framtid for deg. Kortet kan vise til ditt sterke ønske om å få barn, eller det kan også dreie seg om et fysisk eller symbolsk svangerskap, at nye ideer blir født. Om du blir gravid er umulig for meg å si, kanskje viser kortet til et svangerskap, men like sannsynlig er det at det viser til ditt ønske om å få barn. tusen takk! mitt ønske er å få et barn,har store ønsker til det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 17. februar 2008 #74 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei Jeg bare lurte på om du hadde anledning å legge kort for meg? Har prøvd litt på egenhånd, men av og til kan det være greit å få noen andres syn på saken Jeg er jente, født i 1983 og vannmann. Jeg lurer på hvordan det ligger ann på jobbfronten, og ellers om det er noe jeg bør være obs på. På forhånd hjertelig tusen takk edit: skrivefeil Hei Har det ganske travelt nå, men skal ta det når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 26. februar 2008 #75 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Tara! Ville bare takke for kortene du leste for meg for en tid tilbake. Hadde nesten glemt det jeg- men kom plutselig på det nå! Og du/kortene har så veldig veldig rett- nesten så jeg skulle trodd du vet hvem jeg er! Tusen tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 26. februar 2008 #76 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Tara! Ville bare takke for kortene du leste for meg for en tid tilbake. Hadde nesten glemt det jeg- men kom plutselig på det nå! Og du/kortene har så veldig veldig rett- nesten så jeg skulle trodd du vet hvem jeg er! Tusen tusen takk! Takk! Og jeg vet nok ikke hvem du er, jeg kjenner ingen her inne.... tror jeg. Hyggelig at det stemte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 26. februar 2008 #77 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Jeg bare lurte på om du hadde anledning å legge kort for meg? Har prøvd litt på egenhånd, men av og til kan det være greit å få noen andres syn på saken Jeg er jente, født i 1983 og vannmann. Jeg lurer på hvordan det ligger ann på jobbfronten, og ellers om det er noe jeg bør være obs på. På forhånd hjertelig tusen takk edit: skrivefeil Hei. Beklager at det har tatt litt lang tid før jeg fikk lagt på deg, det har vært litt travelt her de siste ukene. Her kommer legget ditt: Fortid: Døden. Dette er ikke et negativt kort, det viser til forandringer. Du har lagt noe bak deg, og startet på noe nytt. Nåtid: 3 mynter Tre mynter betyr ofte at du må samarbeide med andre for å få jobben gjort. Selv om du kan har ferdigheter og kompetanse til å klare alt alene, gjør samarbeid at du kan utrette det umulige. Den første fasen i et prosjekt er vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås. Framtid: Magikeren Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ta sjansen, ikke vær redd for å ta det første skrittet. Om det er noe du bør være obs på... Jeg får opp sverdenes ridder. Det kan tyde på at det er forandringer på vei inn i livet ditt, muligens en konfrontasjon eller at noe/noen fra fortiden kommer tilbake i livet ditt og skaper disse forandringene. Slik jeg ser det ligger det forandringer både i fortid og i framtid. Forandringer er ofte til det bedre, men husk å hvile og ta vare på deg selv, for forandringer kan også være slitsomme selv om de er til det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 27. februar 2008 #78 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan jeg få tvillinger?bare lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reveal Skrevet 28. februar 2008 #79 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hei Tara! Ærlighet varer lengst! Du har lagt for meg for en tid tilbake (men da med et annet brukernavn). Og for å si det sånn; det du skrev da var "midt i blinken". Så derfor lurer jeg på om du værså snill vil legge for meg en gang til? Kanskje litt frekt å be om flere legg men det du skrev vekket nyskjerrigheten i meg. Har prøvd å finne noen som kan legge for meg "face to face"- men hun ene som engang kunne var så ute av trening at hun ikke ville... Endret 28. februar 2008 av Reveal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tara1 Skrevet 28. februar 2008 #80 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei Tara! Ærlighet varer lengst! Du har lagt for meg for en tid tilbake (men da med et annet brukernavn). Og for å si det sånn; det du skrev da var "midt i blinken". Så derfor lurer jeg på om du værså snill vil legge for meg en gang til? Kanskje litt frekt å be om flere legg men det du skrev vekket nyskjerrigheten i meg. Har prøvd å finne noen som kan legge for meg "face to face"- men hun ene som engang kunne var så ute av trening at hun ikke ville... Nå ble jeg nysgjerrig... Men hyggelig at det stemte da. Jeg kan godt legge et nytt på deg, men tror ikke jeg rekker det før helgen. Skal ta det så fort jeg får muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå