Linn3c Skrevet 23. april 2008 #1361 Del Skrevet 23. april 2008 Lykke til med dugnaden i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1362 Del Skrevet 23. april 2008 Det går nok bra. Eneste dumme er at jeg har jo ingen "arbeidsbukser" som passer denne kroppen/magen da... Jaja, får la være å få vanskelige flekker på, og putte til vask når jeg kommer tilbake, om buksa blir litt skutten. Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1363 Del Skrevet 23. april 2008 Da har vi ryddet dugnad. Og fastslått at det teller som dagens "gåtur". Litt småsliten jeg, enda jeg bare gikk omkring og plukka søppel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 24. april 2008 I dag har jeg planer om å begynne seeeent på jobb. Siden vi har det arrangementet på jobb, som gjør at dagen blir litt lenger, så begynne jeg litt senere også. Ja, ikke sånn supersent da, for jeg er jo våken og klar jeg. Mannen har allerede dradd, han gikk ned på stasjonen, er vel halvveis ned dit nå snart. Tilbød meg å kjøre ham, men det var ikke nødvendig, sa han. Så da får jeg vel komme igang med frokost, og komme meg på jobb etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. april 2008 #1365 Del Skrevet 24. april 2008 God morgon! Godt med sein jobbstart innimellom. Her drog mennene mine litt tidlegare enn vanleg, pappamannen skulle fylla bensin og luft, så han trengte litt ekstra tid til det. Ha ein god og lat morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2008 #1366 Del Skrevet 24. april 2008 Morn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. april 2008 #1367 Del Skrevet 24. april 2008 Så flink du har vært til å gå i det siste! Jeg synes absolutt dugnad teller, det blir vel en god del gåing av sånn, selv om det bare er er nærområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1368 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, det har blitt litt trasking i det siste. Vi var jo hos jordmora på fredag, som så litt strengt på meg når jeg sa at jeg ikke var så flink til å være aktiv.... og poengterte at en fødsel er fysisk arbeid, og at jeg burde være i form. Mannen var jo med. Så leste vi i uke-for-uke boka på mandag, og der sto det at jeg burde få til en liten gåtur hver kveld, helst ikke på asfalt (vel, den delen er ikke så lett å gjennomføre sånn helt uten videre da, men... gode sko hjelper?) for å få god holdning, mosjon, og motvirke ryggproblemer en ellers kan få av det endrede tyngdepunkt denne magen medfører. Mannen lyttet. Og derved fastslo mannen at vi må ut på tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 24. april 2008 #1369 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, det er nok lurt å være i god form før en fødsel! Ha en fin dag Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. april 2008 #1370 Del Skrevet 25. april 2008 Limer inn svaret mitt her også, i tilfelle du ser her først: Det ser ut for at helga vår blir litt opptatt, Malama. Får besøk av mampap i dag, og så blir søstera mi her i helga. Har ein tendens til å bli slik, helgane våre. Opptekne og masse og gjera. Men me er ledige på kveldstid stort sett heile neste veke. Me kan jo avtala noko då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. april 2008 #1371 Del Skrevet 25. april 2008 Ha en fin fredag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. april 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 25. april 2008 Linn3c svarte jeg i hennes egen dagbok. Og til jente79 kan jeg jo si: Satser på det ja, takk det samme! Det er fredag, jeg er ferdig på jobb ca halv to, det er ikke så ille det. Kan ikke akkurat si at sola skinner, derimot ligger tåka langt ned i byfjellene, selv toppen av Fløyen er borte, og den er jo ikke så høy... Magen er sulten, men det er bare ti minutter til lunsj, så det er jo greit det... få sendt ut et par mailer til nå, så har jeg egentlig fått unna det jeg hadde satt meg fore å få unna i dag, så det er jo flott. For all del har jeg mer å gjøre altså, jeg går bare videre på mandagens oppgaver da. (jeg har satt opp en prioitert liste over alt som må gjøres i forbindelse med tertialoppgjøret, og anslått tidsforbruk på det, og fordelt det mellom dager. I dag kommer jeg muligens litt lenger enn jeg hadde tenkt meg (helt avhengig av hvor mange mailer som kommer fr revisor, hvor mange telefoner som kommer, og saker som dukker opp i posten etter lunsj, jeg tar jo høyde for at en time eller to av dagen går bort til slike ting jeg ikke har planlagt, men noen ganger skjer det ikke så mye slikt, det hjelper jo ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. april 2008 #1373 Del Skrevet 25. april 2008 Kun en halvtime igjen på jobb du! Misunner deg.... Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 27. april 2008 #1374 Del Skrevet 27. april 2008 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. april 2008 #1375 Del Skrevet 27. april 2008 Stadion i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. april 2008 Forfatter #1376 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, det ble ikke stadion på oss i kveld. I går fastslo mannen plutselig at han hadde vondt i ryggen. ABSOLUTT vondt i ryggen. Ikke der nede i korsryggen som jeg er vant til at ryggvonter er, men mer oppe i ribbeina. Det var vondt å bruke armene, for musklene der var forbundet med det vonde området. Det gikk ok så lenge han lå stille, men å få ham til sengs var ingen helt lett oppgave. Dagen i dag har han stort sett tilbrakt i senga. Litt bedre i dag enn i går, men det skulle ikke mye til... Lå på sofaen når det var kamp, men nå putter vi oss tilbake i seng, og håper han er bedre i morgen, men han blir nok hjemme... "Selvsagt" får vi visst besøk av noen slektninger av ham i morgen da, som ikke har vært her før, og burde ryddet litt.. Har i alle fall vasket segetøy, men gjesterommene trenger sikkert en gulvvask og litt sånn... Egentlig skulle min mann kjøpe, og sende, bursdagagave til sin søster som bli 18 år også. Hun har bursdag på fredag, så vi bør sende gaven i morgen, men er ikke heeeelt sikre på hva det skal være enda... Jadda... Men det ordner seg vel på et vis. Besøket kommer forhåpentligvis ikke så tidelig, så med kort dag på jobb (har jo heldigvis det) kan jeg nok rekke å fikse gjesterommene før de kommer. Og gave... vel, enten får hun penger, eller så er det mulig det ikke blir sendt før på tirsdag, med fare for at det kommer for sent frem (siden torsdag er sånn der rød...) Må huske å sende et konfirmantkort til min mor også. Altså, et kort hun skal ha med videre til en konfirmant, fra oss. Og sette over penger som hun skal putte inni. Jaja, får putte oss i seng nå, det er sent, og ingen sløvedag i morgen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. april 2008 Forfatter #1377 Del Skrevet 28. april 2008 25 fullgåtte uker. For hver dag som går øker sjangsen for at lillegull skal overleve, dersom han skulle bli født allerede. Men heldigvis er det ingenting som tyder på at han har slike planer da, han trives nok godt inne i magen. Hver kveld leser den vordende pappa'n godnatthistorie til sin sønn inne i magen, og jeg tror de koser seg begge to. Han kommer aldri langt i historien før den lille har begynt å sparke i magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. april 2008 #1378 Del Skrevet 28. april 2008 Gratulerer med 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 28. april 2008 #1379 Del Skrevet 28. april 2008 25 fullgåtte uker. For hver dag som går øker sjangsen for at lillegull skal overleve, dersom han skulle bli født allerede. Men heldigvis er det ingenting som tyder på at han har slike planer da, han trives nok godt inne i magen. Hver kveld leser den vordende pappa'n godnatthistorie til sin sønn inne i magen, og jeg tror de koser seg begge to. Han kommer aldri langt i historien før den lille har begynt å sparke i magen min. Får nå håpe han holder seg der inni en god stund til Så koselig at han begynner å sparke mye når pappaen leser eventyr til ham! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. april 2008 #1380 Del Skrevet 28. april 2008 Gratulerar med 25 fullgåtte veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg