Gå til innhold

Malama skal bli mamma!

Malama

Anbefalte innlegg

Ja, vi MÅ jo selvsagt ha EU-kontrollen i boks innen fristen, håper bare det ikke blir så dyrt.

Branninnspeksjonen gikk i alle fall greit, ingen anmerkninger sier mannen. Vi skal bytte pakninga rundt døra på vedovnen i stua (hvor selges slike tro?) men det var visst mer en anbefaling det da, siden vi gikk klar av anmerkninger?

Uansett, en kontroll bestått. Spent på den andre... Bilen er nok ferdig, men jeg får ikke svaret før jeg henter den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe EU kontrollen går like fint

Lov å håpe... Krysser fingrene :)

Går fra jobb om en times tid, så får vi se hva de sier når jeg kommre og henter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjempebra.

Det var nemlig ingen feil på den! Ikke engang dekkene, som jeg var redd vi ville få kjeft for, er det mrkert for, de er ok. Jeg trodde de var litt for slitte.. slitte er de, men åpenbart innenfor lovkravet da, selv om de nok er anbefalt byttet.

Så her har vi bestått både branninspeksjon og EU-kontroll med null feil i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.

Meget overraskende, men gledelig.

Bilen var jo på service i høst, men det er et halvt år siden det, og bilen er 12 år gammel, og jeg trodde dekkene våre var FOR slitt. Så jeg regna med at de skulle finne noe å sette fingeren på.

Men neida, null feil. Nesten så jeg svevde ut derfra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgets kvaler....

Mam eco art - regn (svart sjal med litt mønster midt forran) http://www.krusedull.net/krusedull/showkat...at=3&kat=67

eller

mam eco - flint (grått sjal med litt mønster forran, og liten lue og små "sko") http://www.krusedull.net/krusedull/viewitem.php?id=480

Nå har bumphuggerene ankommet butikken, så nå skal det shoppes, og da vil jeg bestille sjalet når jeg først holder på... men klarer jeg å bestemme meg da? Hadde tenkt på mam eco, men da i en blå farge, men mannen ville heller ha noe kjønnsnøytrtalt, gjerne svart, så da bestemte jeg meg for mam eco art. Helt til jeg oppdaga flint fargen, som altså er grå, da ble jeg like usikker igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere stemmer for den grå... som jeg synes muligens av rent fargetekniske årsaker, er litt svalere? 5 meter stoff rundt en "barselssvett" Malama i august høres varmt ut, enten det er grått eller svart da... helt til vi kommer på at august i Bergen like gjerne er 8 grader og regn, selvsagt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg veit jammen ikkje heilt kva eg hadde vald sjølv, eg, Malama. Begge var fine, på kvar sin måte. Det svarte hadde jo fleire motiv å velja i, men det grå hadde jo med matchande sko og lue... Hmmm.. Du kjem nok til å velja det som blir finast til deg, mannen og Lillemann uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg heller mot det grå... men det svarte er jo også fint... men den lua til er jo sikkert søt... men det er jo ikke som om mini ikke kommer til å ha nok luer.. jeg har kjøpt et par. Og svigermor har vist kjøpt en lue eller to hun også, har hun fortalt meg...

*gruble*

Mannen er "lei" av dette nå, og sier at jeg får bestemme, han er nøytral. Så jeg må bare velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...