Caos Skrevet 11. mars 2008 #1021 Del Skrevet 11. mars 2008 Oj!! Så spennende om det er lille baby du kjenner!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1022 Del Skrevet 12. mars 2008 Og derved er jeg 30% sykemeldt frem til påske, så da går jeg (gitt så sent som jeg kommer) klokken to. Tror det skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mars 2008 #1023 Del Skrevet 12. mars 2008 Så godt at du har fått sykmelding, Malama. Det blir nok herlig å få slappe av litt innimellom jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 12. mars 2008 #1024 Del Skrevet 12. mars 2008 Flott det ordnet seg med sykemelding Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 12. mars 2008 #1025 Del Skrevet 12. mars 2008 Så bra at det ordnet seg med sykemelding! Så slapper du helt av i påsken så er du kanskje mindre sliten etter påske! Viktig å ta vare på deg selv og den lille i magen vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1026 Del Skrevet 12. mars 2008 Godt det ordnet seg med sykemelding. Er ikke alltid så mye som skal til. Men de 20% jeg har gjør virkelig en kjempeforskjell Er nok liv du kjenner :-D Første gang jeg kjente lillegutt så følte jeg vel flere stikk eller noe på samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1027 Del Skrevet 12. mars 2008 Det jeg tror er veslegutt i magen har jeg kjent flere ganger i dag ogås, når han først begynte å sparke så hardt at jeg kjenner det (gitt at det er det da) så har han sannelig tatt helt løs. Men koselig med sånne små tegn fra ham da. Og ja, nå føler jeg at skuldrene senker seg, og pulsen synker. Jeg er rolig. For alt ordner seg med jobb og sykemelding og arbeidsoppgaver som fikk utsatt frist, ja, rett og slett, nå ser jeg ikke en sky på himmelen jeg (om jeg ikke ser ut vinduet da, jeg mente det ikke bokstsvelig...) det føles bare rett og slett som om alt ordner seg og verden smiler til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 12. mars 2008 #1028 Del Skrevet 12. mars 2008 Så flott Malama!! Det er så koselig å høre at du kjenner lille gutten deres! Og at alt ordner seg med jobben! Her er forresten også en del skyer om jeg ser ut vinduet.. men litt blå himmel innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. mars 2008 #1029 Del Skrevet 12. mars 2008 Nyt følelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 12. mars 2008 #1030 Del Skrevet 12. mars 2008 Så bra at himmelen er skyfri og at du fikk sykemelding! Da kan du kanskje nyte litt også framover. Spennende med liv - det må da føles helt merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1031 Del Skrevet 12. mars 2008 Sånn følte jeg det også når jeg fikk sykemelding. Tror det er et tegn på at man trang den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mars 2008 #1032 Del Skrevet 12. mars 2008 Gode greier med sjukemelding! Håpar du kosar deg på jobb i eit heilt kvarter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1033 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, tenk, nå er klokka to, og jeg skal straks gå for dagen! Jeg rekker jo ikke 1405-toget da, men går innom posten og kjøper frimerker til (de kjøpte) påskekortene mine, så tar jeg 1435-toget. Litt kjipt å KJØPE påskekort, men sånn blir det i år. (kanskje snart begynne å tenke på julekortene? så er jeg sikker på at de blir laget? (skal jo ha bilde av babyen i da, men tenkte å lage selve kortet, og lime inn bilde. Om jeg får kort med tid, så blir det ferdige bildekort i stedet )) DEILIG å få gå hjem nå, i stedet for å jobbe et par timer til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1034 Del Skrevet 12. mars 2008 Klokka er snart halv fire. Vaskemaskina er godt igang, jeg har spist et lite måltid (middag lager jeg når mannen kommer hjem) og jeg føler meg bare passe sliten. Litt tung i hodet, men ikke verre enn at jeg fint orker å ta av bordet, rusle opp med søpla, og enten gå igang med å skrive påskekortene (de bør jo sendes snarest) eller strikke på teppet til veslegutt, det har jeg ikke rørt siden søndag. Det er nok som du sier, jente79, at når det føles så godt å ha fått denne sykemeldingen, så er det nok et tegn på at jeg trengte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. mars 2008 #1035 Del Skrevet 12. mars 2008 Så bra at du fikk sykemelding, det ser ut til at det var akkurat det du trengte nå! Hvordan gjør dere det når mannen kommer hjem da, må du avgårde og hente han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1036 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg vet ikke helt enda. Enten henter jeg ham, eller så går han opp, tenker jeg. Det tar ham en halvtime å gå, han har ikke vondt av det heller. Ulempen med det er at da vil han ikke si fra om når han kommer hjem, slik at ikke jeg skal komme og hente ham likevel, derfor får jeg ikke laget maten klar til han kommer...Men jeg tror kanskje vi burde handle litt uansett, så da er det nesten likegreit å hente ham også. Men det at jeg ikke har hørt fra ham tyder litt på at han kanskje rusler stille opp bakkene, for han sa at han hadde en avtale 15.15, og skulle ringe meg når han visste noe mer om når han kunne komme hjem, hadde egentlig tenkt å sikte på en kort dag, for han fikk hentet pc'n sin i går, så nå har han muligheten til å jobbe hjemmefra. Men pga den avtalen etter tre, så kunne han ikke gå så tidelig som meg. Mulig det var en langvarig avtale selvsagt, jeg får bare vente til han enten ringer, eller dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1037 Del Skrevet 12. mars 2008 Han ringte og ga beskjed at han ville komme på halv fem toget, men gjerne gikk opp. Derved laget jeg middag til mannen kom hjem, og føler meg behagelig opplagt. Jeg har vasket en maskin med klær, og hengt den opp da den ble ferdig, og satt på en ny. Jeg har vært ut med søpla, skrevet et par tre påskekort, strikket litt på babyteppet, og har fortsatt energi til å kunne gjøre mer. Ikke sånn at jeg akkurat spretter omkring som en sprettball, men å skrive noen påskekort og strikke litt mer skal jeg kunne klare, og muligens ikke sovne klokka ni, utslitt og tømt for energi. Passe fornøyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. mars 2008 #1038 Del Skrevet 12. mars 2008 Høres ut som du hadde godt av å få deg sykemelding. Det er deilig å endelig føle at man får overskudd til å klare mer enn bare det mest nødvendige! Nå er det heldigvis snart påskeferie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. mars 2008 #1039 Del Skrevet 12. mars 2008 Det hørtes ut som om du virkelig trengte den sykemeldingen! Nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. mars 2008 #1040 Del Skrevet 12. mars 2008 Så bra at du føler at du har mer overskudd. En skal jo ikke stupe etter jobb heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg