Gå til innhold

Komisk!


Gjest smilet!

Anbefalte innlegg

Gjest smilet!

Jeg får inntrykk ut av folk som ikke vil ha barn, de blir gravide. Og vi som prøver for harde livet blir ikke gravide... Syns det er litt komisk!

Fikk en tanke om akkurat det; tro om kroppen blir "stressa" av at vi tenker på graviditet hele tiden og all fokus, planlegging, venting og tenking går til det? Akkurat som om kroppen gjør alt den kan for å hindre graviditet. Og for folk som ikke bekymrer seg for det og tar det med ro og ikke tenker på graviditet, blir sånn helt plutselig gravide... Selv om de bruker prev... Det er urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ingen sammenheng mellom det å tenke mye på å bli gravid og ikke bli det. Det er en myte.

Jeg har heller inntrykk av at det er stor forskjell på fruktbarheten hos folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man kan bli stresset av tanken på barn. En gammel venninne av mamma fortalte en gang om et legepar (dette var ca. 30 år siden) som strevde med å få barn. De bodde på selveste sørlandet og ble stadig utsatt for press fra omgivelsene, alle forventet at barnet skulle komme. Påkjenningen ble så stor at de valgte å bosette seg langt bort i fra hjembygda etter bare kort stund kom 3 barn på perlebånd. :babyjente: Dette beviser jo ingenting, men synes historien er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...