Gå til innhold

Jeg skjønner det liksom ikke enda...


LilleMy28

Anbefalte innlegg

...at jeg er gravid og skal bli mamma, at det er en liten pjokk inni der liksom... Jeg har jo fått det bekreftet både på ultralyd i uke 7 og hjertelyd på svangeskapskontrollen igår, men likevel har jeg ikke helt fått den følelsen av at det er en baby der og at vi skal bli foreldre.

Bare jeg som er treg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det ikke helt jeg heller. Har vel gått opp for meg at jeg er gravid, men klarer ikke å forestille meg at jeg skal bli mamma. Jeg "passer" liksom ikke til å være en mamma. Og det er jo umulig å forestille seg hvordan det kommer til å bli, når det er første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snek jeg meg inn i deres terminklubb...

Men jeg som får barn om under tre måneder er ikke noe mindre treg da, om det er noen trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanvittig da!

Syns også det er vanskelig å innse dette..

Men fikk meg en liten wakeup call i dag. Var og besøkte venninnen min som fikk en liten gutt i går.

Helt utrolig sitte med den lille på fanget. Tenk, om 6 mnd er det jeg som sitter der!!!!!!!

Kjenner jeg gleder meg enda mere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneket meg inn i feil terminklubb jeg også...

Men du er ikke alene om det... Jeg sitter her med en mage som begynner å se ganske typisk gravid ut, men skjønner det ikke helt uansett...

Tror ikke jeg skjønner det helt før ungen er født jeg... Når man er førstegangsfødende så aner en jo ikke hva en begir seg ut på...

Så ungen på ultralyd i uke 12... Syntes det var helt uvirkelig å se den lille krabaten og tenke på at den var inni magen min...

Kan hende det blir litt mer virkelig på den ordinære ultralyden til torsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...