Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg Bianca? Blir det noe på deg? :gjeiper:

Nope. Ikke det at jeg prøver så hardt heller, prøver å heller velge med omhu. Men det skulle visst være gusomt vanskelig :forvirret:

Hva med deg? Ble/ blir det noe idag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Ikke det at jeg prøver så hardt heller, prøver å heller velge med omhu. Men det skulle visst være gusomt vanskelig :forvirret:

Hva med deg? Ble/ blir det noe idag? :)

Velge med omhu er en fin ting, fortsett med det!! Finn en som fortjener deg.

Jeg vet ikke helt enda, men håper det;) Tror det lover godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velge med omhu er en fin ting, fortsett med det!! Finn en som fortjener deg.

Jeg vet ikke helt enda, men håper det;) Tror det lover godt.

Så bra! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bianca - det er riktig å velge med omhu ja.

Lissi - ble det no på deg?

Tørke her :tristbla:

tror jeg bare må venne meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bianca - det er riktig å velge med omhu ja.

Lissi - ble det no på deg?

Tørke her :tristbla:

tror jeg bare må venne meg til det.

Ikke lagt oss enda, men med tanke på at han har jobbet hele helgen, og er på jobb igjen nå så tviler jeg. Jeg skal hvertfall ikke mase om noe store greier i kveld.. Kanskje bare en kosekjapp en. Da orker han hvertfall. :)

Trodde din hadde snudd fullstendig i helgen? Tatt seg av ungene og alt, skal han ikke ta seg av kjerringa i kveld? ;)

Vi har hatt en oppklarende deilig helg, fått ut mye gruff begge to, mye mer forståelse for hverandre og mange komprimisser. Han har til og med laget mat sammen med meg de siste dagene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Lissi. Dette går jo rette veien jo !!

En kjapp en er jo bedere en ingenting :jepp: selv om det er klart bedere med noe mere.

Han burde vel ta seg av dama si og ja, men kan vel ikke bli alt for kravstor i løpet av en helg :fnise:

også er han jo så trøtt på kvelden vet du, så regner ikke med no ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår meg med her jeg også... :)

men grunnen er vel egentlig en :(

Tørke i over 14 dager nå og det er ganske mye til å være oss...

Skal dusje snart.. skal spørre om han vil bli med.. kanskje jeg er heldig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår meg med her jeg også... :)

men grunnen er vel egentlig en :(

Tørke i over 14 dager nå og det er ganske mye til å være oss...

Skal dusje snart.. skal spørre om han vil bli med.. kanskje jeg er heldig.. ;)

Velkommen, slå deg ned!! :) Her er alle velkomne, uansett grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Fikk negativt svar på om han ville være med å dusje også...

Er det flere som har det slik at man har mindre og mindre sex, men etter en krangel får man en topp og man kan ha sex opptil flere ganger om dagen og så går det bare nedover igjen... Er nyetablert her men har sikkert mindre sex enn de som laga meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Fikk negativt svar på om han ville være med å dusje også...

Er det flere som har det slik at man har mindre og mindre sex, men etter en krangel får man en topp og man kan ha sex opptil flere ganger om dagen og så går det bare nedover igjen... Er nyetablert her men har sikkert mindre sex enn de som laga meg :(

Jepp, makeupsex så tørke igjen :fnise:

Han kan være sliten og stressa:) Da blir det mindre sex. Så maser vi så mye at de blir stressa av det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. ja det er nok slik.. hjelper jo ikke at han er uten jobb for tiden heller da :(

Han har funnet en jobb han liker nå og skal søke.. da aner jeg et håp langt der ute.. men det er vell hver sin tur.. hadde perioder der jeg nesten ikke tålte at han tok i meg mot slutten før jeg byttet p-piller.. sykt hva hormonene gjør med kroppen altså.. men nå har jeg da byttet merke og er gra som juling :ler:

men nå er det han som er slapp hele tiden (bokstavlig talt)

Endret av Jane F.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja det er nok slik.. hjelper jo ikke at han er uten jobb for tiden heller da :(

Han har funnet en jobb han liker nå og skal søke.. da aner jeg et håp langt der ute.. men det er vell hver sin tur.. hadde perioder der jeg nesten ikke tålte at han tok i meg mot slutten før jeg byttet p-piller.. sykt hva hormonene gjør med kroppen altså.. men nå har jeg da byttet merke og er gra som juling :ler:

men nå er det han som er slapp hele tiden (bokstavlig talt)

Min slet veldig da han gikk uten jobb og det er ingen tvil at det slår inn. Nå har han provisjonsjobb og nå slår det inn. Stressnivået er høyt.

Jeg går på pillen også men har slitt med lavt stoffskifte siste året, umedisinert, så jeg har vært en hormonbombe uten videre. Vårt mas gjør at de trekker seg vekk når de er stressa:(

Vært søt og blid, oppvart han litt, kle på deg en lakkorsett, så blir det kanskje fart på sakene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste samboeren min denne klubben, med over 700 innlegg og 26000 visninger. Han lo og ristet på hode. Jeg sa det var flere kvinner som ikke hadde en hingst til mann.. Vi som trodde menn var klar til enhver tid. Så sa han ja da har det gått et lys opp for deg.

Ja jeg ble skuffa svarte jeg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

huff nå ble jeg sittende litt for lenge oppe igjen... hopper til sengs nå.. ønsk meg lykke til..

"supermann her kommer jeg" Ellr noe sånt.. Det hender det funker med slikt ikke sant :knis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ikveld Jane og Lissi!!!!

+ alle dere andre selvfølgelig :)

Camilla: kanskje en ide å våkne litt ekstra tidlig imorgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla: kanskje en ide å våkne litt ekstra tidlig imorgen ;)

Har prøvd det og flere ganger Bianca, med dårlig resultat. Han gidder ikke våkne før han må opp på jobb. Soving er prioritert før sex.

I dag morges var han nesten umulig å vekke, selv da han måtte opp tilslutt for å gå på jobb.

nei, må nok bare innse at vi har forskjellig behov der, jeg mye, han lite.

Jane og Lissi - ble det no på dere da?

Jane - du er ikke alene om å ha mindere sex en de som laga deg :fnise: er sikker på at det er tilfelle her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle dere her inne.

er litt bekymret/nysgjerrig og lurer på hvor ofte dere haddde sex de første årene når det har dabbet så mye av nå-hvis dere vil svare på det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...