Buljo Skrevet 31. mars 2008 #21 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg hadde noen få på innsiden av låret før jeg ble gravid. Nå har jeg en god del på magen, rundt blindtarmarret mitt.. og på samme plassen på venstresida. Det første merket kom vel sånn ca. i uke 30 tror jeg.. Har også fått en del på puppene og noen på låra.. Men så har jeg gått fra 70B til 75D da, så jeg kan vel egentlig ikke forvente noe annet. Satser på at de ikke blir røde! Er 80D nå, lurer på hvordan de blir med melk i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 14. april 2008 #22 Del Skrevet 14. april 2008 Fikk ingen denne gangen heller!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzS Skrevet 14. april 2008 #23 Del Skrevet 14. april 2008 Fikk neimen meg ikke et eneste et jeg heller Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 17. april 2008 #24 Del Skrevet 17. april 2008 Heldig dere. Jeg har enormt med merker over alt. Lår, mage, rumpe, pupper.. Ekstremt på innsiden av lårene. Og ja, på ene leggen.. Og de siste merkene har kommet ETTER fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 17. april 2008 #25 Del Skrevet 17. april 2008 Har ikke fått et eneste merke, men lurer på hvordan kroppen ser ut etter fødsel. Kan jo hende at de dukker opp da... Har lagt på meg lite og jevnt over kroppen. Ser ut som om jeg har slukt en bowlingkule. *krysser fingrene for at de ikke dukker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. april 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 18. april 2008 Ingen strekkmerker på magen ennå, og ingen nye å spore på puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. april 2008 #27 Del Skrevet 18. april 2008 Flere av mine kom også etter fødselen, så vi er i samme båt der Kykkelikokos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tatiana Skrevet 29. april 2008 #28 Del Skrevet 29. april 2008 Hurra! Jeg slapp å få strekkmerker! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. april 2008 #29 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg slapp også unna! Men kroppen min er ikke akkurat i samme form som tidligere. Jeg får enda ikke på meg de gamle buksene mine, så jeg må fortsatt gå i mammabuksene (har ikke giddet å kjøpe nye bukser enda). Det er ikke så gøy, men pytt sann! Det går seg vel til etter hvert, og premien for å holde ut med dette er jo så utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. april 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 29. april 2008 Ingen her heller . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 30. april 2008 #31 Del Skrevet 30. april 2008 Det er himla urettferdig altså. Og jeg som ikke var så diger engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. april 2008 #32 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg fikk strekkmerker, men bare på låra. Magen er faktisk så og si som før, bortsett fra den lekre fødselsstripa Låra er ikke like lekre... Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå