Gå til innhold

Noen som har fått strekk-/stolthetsmerker?


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Jeg hakke fått noen på magen :sjarmør: og fikk ikke i fjor med lillgutt heller. Puppene derimot fikk sin del. Tror ikke det er plass til flere :fnise:. Heldigvis vil ikke det synes på leeeeenge ennå ettersom de er større enn normalt og ikke blir mindre før ammingen er over.

Når fikk du strekkmerker og når i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått strekkmerker på puppene. Dvs jeg hadde litt fra før etter puberteten, men de hadde blekna. Nå er de framme i lyset igjen ;) Har fått en del større pupper så det er vel derfor. Bekymrer meg ikke da de jeg fikke i ungdomstida blekna såpass at de ikke synes, så da blekner nok disse bra de også. :)

Har ikke fått på magen, hoftene eller låra... Enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et par små på undersiden av høyre pupp når melka kom. Men de er knapt synlige. Utover det, har jeg ingen på resten av kroppen.

Håper jeg slipper unna denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et eneste enda, hverken på pupper, mage eller andre steder. Men jeg har en drøss på innsiden av lårene (av alle steder) fra vokseperioden i tenårene da... Men de sitter heldigvis på et sted de ikke syns så godt.

MEN - så er de de verste månedene igjen da, så jeg føler meg langt fra trygg, for å si det sånn :)

Håper bare jeg slipper de brede, rødlilla stripene. Noen tynne streker her og der gjør meg egentlig ingenting. Jeg gruer meg egentlig mest til den løse huden etterpå jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått noen enda. Noen tynne streker som blekner med tida gjør meg absolutt ingenting. Jeg har noen på sideflesket på ryggen/hofta etter jeg var tenåring, og de vises ikke i det hele tatt med mindre man ser etter de. Mannen har faktisk mange flere strekkmerker enn meg, så han skal ihvertfall ikke si noe :ler: Han har fått en del etter noen års trening.

Sier som MzS jeg også, jeg håper selvsagt jeg slipper de svære rødlilla merkene. Små tynne striper gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Nei, jeg har ikke fått noen enda. Håper jeg slipper unna, siden jeg slapp unna med mine forrige to så tror jeg det går fint nå også. Men det er vist en stor liten mann dette, for allerede når jeg var 30 uker var han 2 kilo, nå er han vel sikkert 2 1/2. De andre to var "bare" 3 1/2 når de ble født... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt i uke 30 har jeg fortsatt ikke fått noen - heldigvis. Smører og smører hver dag med et håp om at det skal hjelpe. HVis jeg kan slippe unna blir jeg veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som et flammehav på magen. Strekkmerker fra nederst på magen til et stykke oppover navlen. På hele magen. Jeg fikk dem på slutten sist, og de har blekna bra, men nå kommer de nok tilbake igjen. De er ikke røde enda, men det regner jeg med at det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke fått noen enda. Håper jeg slipper unna, siden jeg slapp unna med mine forrige to så tror jeg det går fint nå også. Men det er vist en stor liten mann dette, for allerede når jeg var 30 uker var han 2 kilo, nå er han vel sikkert 2 1/2. De andre to var "bare" 3 1/2 når de ble født... :)

Mini veide 4.7 kg da han ble født og jeg fikk ingen på magen etter ham heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ikke fått noen enda. Jeg har noen få på hoftene og puppene etter vokseperioden i tenårene, men de er ikke så store at de plager meg. Dessuten er de helt lyse, så de synes egentlig ikke så godt.

Men jeg har da noen uker igjen av svangerskapet, og jeg regner med at strekkmerkene kommer etter hvert. Tror ikke jeg kommer til å bli nevneverdig plaget av dem som skulle dukke opp. Det er jo ikke noe man kan gjøre noe med uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde noen fra før som er bleknet på rumpen og lår på utsiden. Nå har jeg fått noen på innsiden av ene låret, og muligens bak på rumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde noen få på innsiden av låret før jeg ble gravid. Nå har jeg en god del på magen, rundt blindtarmarret mitt.. og på samme plassen på venstresida.

Det første merket kom vel sånn ca. i uke 30 tror jeg..

Har også fått en del på puppene og noen på låra.. Men så har jeg gått fra 70B til 75D da, så jeg kan vel egentlig ikke forvente noe annet. Satser på at de ikke blir røde! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingenting!

Fride, jeg har også gått fra en 70C til 75DD - big change! Gleder meg til de små er tilbake igjen, sånn om et års tid :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles bare låra og puppene her i gården. Merkelige greier men... Synes liksom magen har vokst mer enn låra! :ler:

Har gått fra en liten C til D-cup. Omkretsen fra 75 til 80... Lurer på åssen de blir med melk i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke funnet noen strekkmerker :) . Men ei venninne av meg kunne fortelle at hun hadde funnet sine strekkmerker etter fødselen... Da hadde hun plutselig mange på magen, de hadde bare ikke syntes mens magen var stram...

Jeg krysser fingrene for at jeg ikke får noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, strekkmerker ja - det er kommet for full her:)

Har tre veldig tydelige over navlen og tre veldig tydelige under navlen - og som de klør... Har ikke mer hud å gå på der lenger, så det klør som bare det...

Og jeg som alltid har vært flink til å smøre meg - det har jeg gjort siden puberteten...

Ellers så er det to bittesmå merker på hver side av magen, og så så jeg noen øverst på ene siden på ene låret, men de har gått litt tilbake.

<tror at mekrene midt på magen kommer til å vises rimelig godt i mange år fremover...for jeg vet jo ikke helt hvordan det ser ut, siden jeg ikke har sett slikt før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine kommer også til å vises leeeenge. Jeg er overbevist om at jeg har fått flere mens jeg var på føden, for jeg hadde ikke så mange før jeg dro på sykehuset nemlig. Vi tok bilde dagen før lillemann kom, og der er det ikke så mange. Jeg har til og med merker over navlen og et par på hver side av kroppen. De var heller ikke der dagen før jeg fødte.

Det jeg er overrasket over er at jeg ikke synes det er så ille. Jeg var livredd for merker før de kom, smurte og smurte og smurte, og fikk en skikkelig nedtur da jeg så det første merket. Men nå når de er kommet og jeg ikke er gravid mer synes jeg ikke de er så gale allikevel. De er ikke pene, men hvem skal vel se magen min da?? Hvem bryr seg? Det vises at jeg har fått barn, det er sikkert. Men de blekner med tida. Og så lenge magen ikke er diger og hengende skal jeg ikke klage over noen streker på magen. Jeg har ikke for vane å gå i bikini sammen med folk jeg kjenner uansett, og mannen bryr seg ikke. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått strekkmerker helt nedpå LEGGEN. Fra innsiden på låret og nedover til litt på leggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Der kom de første strekkmerkene mine... på puppene...

hadde noen fra før etter at jeg begynte på p-piller og jeg gikk opp 2 bh-størrelser.... :sjenert:

blir nok ikke dyp utringning igjen med det første nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...