treningsjenta Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har en bekjent av meg som har en stooor drøm om å få kjøre helikopter...Noen sted man kan få til det? Det ervel kanskje svindyrt?
Amalie_85 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 kjenner du meg? jeg drømmer om å kjøre helikopter
Brunhilde Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Det ser ikke ut til å være helt uoppnåelig. Sjekk her. Endret 30. desember 2007 av Brunhilde
treningsjenta Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 Jepp jeg fant helikopterdrift jeg i går, og sendte en mail med spm om pris. Det er sikkert driiitdyrt..Men er jo lov å spørre..Men det er det eneste stedet jeg har funnet også. Hehe..kan ikke fatte at man har lyst til det jeg da. Men hver sin smak:)
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Helikoptre pleier stort sett å fly, ikke "kjøre". Bare sånn til orientering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå