smilefjes Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #701 Del Skrevet 4. mars 2009 Så raste verden ned i hodet mitt i helgen! :cry: Det har skjedd ting som gjør det umulig å fortsette å leve sammen med mannen min. Jeg trodde vårt forhold var bunnsolid og at vi kom til å holde sammen for alltid. Men jeg tok feil! Nå er jeg bare knust, utkjørt (etter omtrent ikke hverken mat eller søvn på flere dager), sint, lei meg, ulykkelig og egentlig fortsatt litt vanntro. Jeg trodde jeg var drømmedama og at han aldri kunne gjøre meg noe vondt. Nå er alt bare vondt. :cry: Tenker på dere alle, men orker ikke oppdatere meg og skrive meldinger rundt i dagbøker nå. Setter forresten pris på om dere ikke siterer dette innlegget, i tilfelle jeg finner ut at jeg vil slette det... Hilsen en veldig trist smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. mars 2009 #702 Del Skrevet 4. mars 2009 Uff Smilefjes, så utrolig trist og lese Fikk virkelig vondt inni meg nå. Hadde virkelig ikke håpet det skulle gå så langt. Du skal vite at jeg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2009 #703 Del Skrevet 4. mars 2009 Å nei, så trist :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 4. mars 2009 #704 Del Skrevet 4. mars 2009 Så utrolig trist Smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2009 #705 Del Skrevet 4. mars 2009 Trist å høre du har det vanskelig. En kjempe klem til deg i denne tøffe tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 4. mars 2009 #706 Del Skrevet 4. mars 2009 Trist, tøft, vanskelig. Ta kontakt om du har behov for å prate. Du vet hvor du finner meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 4. mars 2009 #707 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå ble jeg veldig, veldig lei meg. Håper du har familie og gode venner rundt deg som kan avlaste deg i denne tunge tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. mars 2009 #708 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet virkelig ikke hva skal si, smilefjes... Men tenker på deg og håper at ting ordner seg på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 4. mars 2009 #709 Del Skrevet 4. mars 2009 Sender masse varme tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mars 2009 #710 Del Skrevet 4. mars 2009 Gråter på dine vegne, smilefjes! Kjempetrist å høre. Sender mange klemmer, tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #711 Del Skrevet 4. mars 2009 Ble skikkelig rørt av å logge meg på her nå. :cry: Tusen takk for støtte både her og på sms! Dere er skjønne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 5. mars 2009 #712 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for i dag! Du er skjønn også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. mars 2009 #713 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for i dag! Du er skjønn også! Det kaffedama sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 5. mars 2009 #714 Del Skrevet 5. mars 2009 Titter bare innom med en liten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk igjen. Dagene er tunge, men jeg kommer igjennom dem på et vis... En deilig ting har skjedd i dag, da! Jeg har gått i to bukser etter fødselen som er innkjøpt i en litt stor str før jeg hadde lyst til å begynne med mammaklær. Det har faktisk ikke falt meg inn enda å prøve de vanlige buksene mine før... Men i dag slo det meg at disse buksene begynte å bli veldig løse i livet, og dessuten var begge møkkete i dag, så jeg fant en av de vanlige buksene mine i skapet... Og tror dere ikke at de satt som et skudd, da??? I morgen skal jeg og storesøster ha jentedag sammen. Vi skal til frisøren, på kafé og kjøpe negllakk (nå har hun mast så lenge om å få lov til å lakke neglene... ) Gleder meg til det! Hun er virkelig bare en så utrolig skjønn unge! Gruer meg som en hund til dagen vi blir nødt til å sette oss ned med henne og fortelle at mamma og pappa ikke skal bo sammen lenger. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 6. mars 2009 #716 Del Skrevet 6. mars 2009 Hurra for nye, gamle bukser! Hehe, jeg husker jeg fikk skikkelig kjeft av mamma en gang jeg og en venninne hadde stjålet en neglelakk fra moren til venninnen og gjemt oss bak en bil og lakket tåneglene... (Vel, tærne er vel en mer korrekt beskrivelse. ) Tenker mye på deg om dagen, ikke godt å vite at du går gjennom en veldig tøff tid. Selv om jeg ikke har vært borti det samme selv, så kan jeg ihvertfall si deg at alt blir bedre etterhvert. Det ordner seg på et vis, selv om det kan være umulig å se når man står midt oppi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 7. mars 2009 #717 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper du koser deg med jentedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #718 Del Skrevet 9. mars 2009 Jentedagen var super! Storesøster ble kjempefin på håret og var såååå flink og tålmodig i frisørstolen! *stolt* Så koste vi oss på kafé før det ble litt shopping. Jenta mi fikk seg ny bukse (som hun trengte) og ny strikkejakke (som hun ikke trengte, men både hun og jeg syntes den var så fin, og jeg kjøpte den litt stor slik at den passer til høsten også) og selvfølgelig lilla og rosa negllakk (til pappaens store fortvilelse ) Både mor og datter var kjempefornøyde! Ellers går livet sin gang. Lillesøster blir mer og mer sosial og nå smiler hun masse, hver dag! :rødme: I dag har mannen og jeg vært på ekspedisjon i babybutikker og endt opp med brystpumpe (trenger å komme meg litt bort for å ta litt vare på meg selv, og greit om veslemor kan få morsmelk, så får jeg ikke så dårlig samvittighet for å reise fra henne ), babycall (den etter storesøster var ødelagt) og masse småstæsj som vi plutselig fant ut at vi trengte. Deilig med alt som er unnagjort. Mannen er litt ekstra hjemme om dagen for å avlaste meg fordi jeg er så utrolig sliten om dagen... Det føles ekstra rart å trenge han sånn når ting er som de er, men han er i allefall grei og stiller opp. I dag slo det meg forresten: Jeg skal bli en EX-KONE!!! Jeg blir en SKILT dame! Ble litt satt ut av det. Tar nok en stund å venne seg til den tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. mars 2009 #719 Del Skrevet 9. mars 2009 Uff, skjønner at den tanken må ha vært litt av ett slag. Men noen ganger, så er det nok bare det beste. Det viktigste er jo tross alt at barna får det best mulig. Og de har det ikke bra hvis ikke foreldrene har det bra sammen. Har en i nær familie hvor de har en unge på ett halvt år og ikke kan prate sammen en gang, ser ut til å ende opp i rettsak bare for å bli enige om samvær for mer enn en uke av gangen. De står nesten og drar ungen i hver sin retning. Så du må bare nyte at dere faktisk er voksne nok og klarer og fungere sammen. Ellers hørtes det ut som en kjempekoselig jentedag, så herlig og bare kunne gå og kose seg sammen uten mann og baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 9. mars 2009 #720 Del Skrevet 9. mars 2009 Godt at han avlaster deg litt, men skulle ønske på dine vegne at ting kunne være litt annerledes. Men det er nok sikkert en større lykke som ligger og venter på deg en gang i fremtiden! Men ja, kjipt, uansett hva som er årsaken til et brudd. Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå