mrsSJ Skrevet 25. januar 2009 #601 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer med babyen Smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. januar 2009 #602 Del Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer med ei lita tulle smilefjes :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. januar 2009 #603 Del Skrevet 26. januar 2009 :strix: Gratulerer så mye med den lille prinsessa ! Tenk, ei lita Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. januar 2009 #604 Del Skrevet 26. januar 2009 Gratulerer så masse med jenta di! Gleder meg til å høre din fødselshistorie (når du har den klar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #605 Del Skrevet 28. januar 2009 Tusen tusen takk for heiing og gratulasjoner, alle sammen!!! Ble helt rørt der jeg lå på barsel og akkurat hadde nok tålmodighet til å logge meg på nett med de fancy skjermene, men ikke nok tålmodighet til å skrive noe når tastaturet hele tiden slo seg vrangt... Det kommer nok en utførlig rapport senere, men her er en liten oppdatering: Som dere skjønte gikk det ganske greit unna. Den første vonde og litt ordentlige rien kom ca halv to på natten og de kom jevnlig siden. Ikke noe tvil om hva som var i gang, med andre ord... Og allerede halv ni på morgenen var hun på brystet mitt, litt mindre enn sin storesøster da hun ble født (heldigvis!! ), men like nydelig!!! :rødme: Døgnene etterpå har egentlig gått i ett. Vi har fått en jente med stoooort sugebehov og ikke så mye søvnbehov, og det kjennes i både kropp, hode og ikke minst pupper etter noen døgn. Tror nok vi trosser alle anbefalinger og kjøper en smokk eller to i dag, ammingen er godt igang, og kan ikke tenke meg at vi skal greie å ødelegge noe der... Mannen er glad og stolt, storesøster er glad, ivrig og stolt og jeg er sliten, glad og stolt. :rødme: I dag er planen å dra tilbake til a-hus for føllings prøven. Den skal jo ikke tas før 60 timer etter fødsel, og pga kapasiteten på barsel på a-hus blir man skrevet ut fra barsel etter ca 48 timer. Ikke så praktisk, men men... Da har vi første avtale ut av huset allerede... Nå skal jeg prøve å få meg en lyndusj før lillesøster våkner og vil ha service igjen til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. januar 2009 #606 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei! Velkommen hjem! Gleder meg til å høre hvordan det var å være på ahus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. januar 2009 #607 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja, velkommen hjem! Det er godt å høre fra deg igjen Nå skal du kose deg masse med familien din og sove hvert øyeblikk du kan - lover?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 28. januar 2009 #608 Del Skrevet 28. januar 2009 Mannen er glad og stolt, storesøster er glad, ivrig og stolt og jeg er sliten, glad og stolt. :rødme: Du har all grunn til å være glad og stolt! Så gøy å høre at storesøster er det også! :rødme: Jeg gleder meg også til å høre mer om A-hus sine fasiliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 28. januar 2009 #609 Del Skrevet 28. januar 2009 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. januar 2009 #610 Del Skrevet 28. januar 2009 Velkommen hjem! Det var jamen ikke lenge dere fikk være på sykehuset... Men jeg vil tro det er godt å være hjemme hos seg selv igjen også? Kos dere og nyt tiden som nybakt familie på fire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. januar 2009 #611 Del Skrevet 28. januar 2009 Velkommen hjem! Gleder meg til detaljert fødselshistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. januar 2009 #612 Del Skrevet 28. januar 2009 Velkommen hjem vennen Så utrolig godt å høre at alt har gått bra med begge prinsessene dine Håper dere koser dere masse framover nå, og gleder meg også veldig til å høre inntrykkene du sitter igjen med fra Ahus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 28. januar 2009 #613 Del Skrevet 28. januar 2009 Velkommen hjem Gleder meg til å høre fødselshistorien din og se bilder av den nydelige frøkna di hvis man får :rødme: Forresten godt å høre at det ikke bare var jeg som slet litt med tastaturet på de skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. januar 2009 #614 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer så mye med lillesøster, og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 29. januar 2009 #615 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg kjenner jeg er litt glad for at det er slitsomme skjermtastaturer på nye ahus, så for meg at jeg kunne bli litt for frista til ekstensiv KG-surfing/oppdatering på tidspunkter jeg heller burde bruke til soving eller avslapning. Håper det står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 31. januar 2009 #616 Del Skrevet 31. januar 2009 Bare innom med en til deg Smilefjes... Nyt dagene med prinsesene dine :rødme: Gleder meg til å følge dere videre !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 31. januar 2009 #617 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg kjenner jeg er litt glad for at det er slitsomme skjermtastaturer på nye ahus, så for meg at jeg kunne bli litt for frista til ekstensiv KG-surfing/oppdatering på tidspunkter jeg heller burde bruke til soving eller avslapning. Kan bekrefte det der. Nye ahus er så hi-tech at man må bruke den der flyttbare gigaterminalen for å slå på lyset om natta. Hva skjedde med den lille lysbryteren som man har lett tilgjengelig fra sengen sin? Jeg brukte ca. en halvtime på å oppdatere facebook-statusen min, og ble helt utslitt i skuldrene av prosjektet. Klarte å skumme gjennom dagboken min på KG også, men å logge seg inn og skrive noe var heeelt uaktuelt.... Håper du koser deg smilefjes, tenk nå er vi ferdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #618 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei! Velkommen hjem! Gleder meg til å høre hvordan det var å være på ahus! Takk takk!! Jeg har bare bra erfaringer fra ahus. Var veldig glad for å få enerom (men de er det få av, da ) hvos mannen kunne få bo der sammen med meg de to dagene vi var der. Sistgang ble jeg nemlig liggende på barsel på ullevål i en uke på 2-mannsrom og byttet romkamerat hver dag og måtte si hadet til mannen hver kveld, og det var så trist! Litt upraktisk at man måtte dra hjem ene dagen og komme tilbake neste dag for føllings, men da fikk vi i hvertfall trent på å sette på plass bilsetet... Nærmer seg for deg også nå! Så spennende!!! Ja, velkommen hjem! Det er godt å høre fra deg igjen Nå skal du kose deg masse med familien din og sove hvert øyeblikk du kan - lover?! Takk, søte du!!! Har hentet meg inn masse nå. Babyen har gått fra å være skrikebaby til å bli sove og spisebaby, så livet ser lyst og lykkelig ut fremover (Men skremmende hvor dårlig jeg funker uten søvn.... ) Du har all grunn til å være glad og stolt! Så gøy å høre at storesøster er det også! :rødme: Jeg gleder meg også til å høre mer om A-hus sine fasiliteter. Ja, det er en liten lettelse at det har gått så bra med storesøster, i allefall så langt. Vi risikerer vel fortsatt at det mister nyhetens interesse og at hun blir mindre interessert og kanskje mer sjalu etterhvert, men det får vi i såfall ta som det kommer... Velkommen hjem! Takk, og gratulerer med ny og sikkert skjønn jente!!! Velkommen hjem! Det var jamen ikke lenge dere fikk være på sykehuset... Men jeg vil tro det er godt å være hjemme hos seg selv igjen også? Kos dere og nyt tiden som nybakt familie på fire! Det var deilig å komme hjem. Rart med det, man slapper liksom alltid bedre av hjemme. Familie på fire....fytti....så raaart!!! og koselig... :rødme: Velkommen hjem vennen Så utrolig godt å høre at alt har gått bra med begge prinsessene dine Håper dere koser dere masse framover nå, og gleder meg også veldig til å høre inntrykkene du sitter igjen med fra Ahus Jeg må nok få ut fingeren og komme med mer utførlig rapport veldig snart...bare litt vanskelig å finne tid til mye nett-tid med storesøster, lillesøster og besøk som alle krever oppmerksomhet. Så du skal føde på ahus du også? Godt å lese i dagboken din at alt er bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 2. februar 2009 Velkommen hjem Gleder meg til å høre fødselshistorien din og se bilder av den nydelige frøkna di hvis man får :rødme: Forresten godt å høre at det ikke bare var jeg som slet litt med tastaturet på de skjermene Bilder, ja... Kanskje jeg burde lage meg en blogg, jeg også? Ja den skjermen var lei...og så ville jeg så veldig, men var jo helt utslitt etter et par søvnløse netter, så måtte bare gi opp...hehehe Gratulerer så mye med lillesøster, og velkommen hjem! Tusen takk!! Jeg kjenner jeg er litt glad for at det er slitsomme skjermtastaturer på nye ahus, så for meg at jeg kunne bli litt for frista til ekstensiv KG-surfing/oppdatering på tidspunkter jeg heller burde bruke til soving eller avslapning. Håper det står bra til med dere! Det er et poeng. Man lærer jo etterhvert at det er best å slappe av når man har muligheten... Alt bra her! Bare innom med en til deg Smilefjes... Nyt dagene med prinsesene dine :rødme: Gleder meg til å følge dere videre !! til deg! Kan bekrefte det der. Nye ahus er så hi-tech at man må bruke den der flyttbare gigaterminalen for å slå på lyset om natta. Hva skjedde med den lille lysbryteren som man har lett tilgjengelig fra sengen sin? Jeg brukte ca. en halvtime på å oppdatere facebook-statusen min, og ble helt utslitt i skuldrene av prosjektet. Klarte å skumme gjennom dagboken min på KG også, men å logge seg inn og skrive noe var heeelt uaktuelt.... Håper du koser deg smilefjes, tenk nå er vi ferdige! Jaaaaa, vi er ferdige, og for et resultat!!! Vel, det er vel egentlig NÅ det begynner! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 2. februar 2009 #620 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje på tide å oppdatere eller fjerne tickeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå