^^Sunny^^ Skrevet 21. januar 2009 #541 Del Skrevet 21. januar 2009 Er smilefjes hjemme i dag mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. januar 2009 #542 Del Skrevet 21. januar 2009 Håper du fikk hvilt deg i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 21. januar 2009 #543 Del Skrevet 21. januar 2009 Legger meg nå og satser på en god natts søvn... Trenger det nå... Slitsomt å ha vondt hele tiden, særlig når det ikke er godt for noe... Det er kjedelig med vondt ja, men det er jo ikke "ikke godt for noe" - det er jo kroppen som forbereder seg! Jeg heier litt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 21. januar 2009 #544 Del Skrevet 21. januar 2009 Spennendespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 21. januar 2009 Ehem....jo, altså....her er jeg fortsatt... Måtte sove lenge i dag, for natten var mildt sagt slitsom. Kynnere/sammentrekninger/veer(? i såfall bare tulleveer da, for det skjedde jo ikke noe mer) med ujevne mellomrom hele natten og de var ordentlig vonde, sånn at jeg våknet hver gang. Så etterhvert trodde jeg at dette begynte å nærme seg noe som liknet på en fødsel....men den gang ei... Det roet seg på morgenkvisten og jeg fikk noen timer med ok søvn, heldigvis. Så nå sitter jeg her med stor mage og blå ringer under øynene og skulle egentlig ønske jeg var et heeelt annet sted. Men jeg slår nok følge med dere noen dager til, kanskje... Forresten, kaffedama, takk for gode ord om kroppen som forbereder seg, trengte den! til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 21. januar 2009 #546 Del Skrevet 21. januar 2009 Da tipper jeg at du er ordentlig i gang kommende natt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 21. januar 2009 #547 Del Skrevet 21. januar 2009 Det høres ut som om det nærmer seg, ja! Lykke til med dagen i dag, uansett hva som skjer. Prøv å sove litt mere, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 21. januar 2009 #548 Del Skrevet 21. januar 2009 Ååå, tydelig at det nærmar seg ja! Heldigen du! For kvar kynner/maserie er du nærmare målet! Hadde litt vondt i magen sjølv i går, og lurte veldig på om det kunne vere starten på noko. Men nei da... Eg må nok vente et par veker til eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 21. januar 2009 #549 Del Skrevet 21. januar 2009 Å er det fødsel på tur her da. Jeg kjenner ikke noe jeg så da vinner du jo Men jeg får ønske deg masse lykke til da når jeg først er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 21. januar 2009 #550 Del Skrevet 21. januar 2009 Å stakar deg, hørtes ut som en slitsom natt! Har du fått sovet noe nå i ettermiddag da? Akupunktøren min sa forrige uke at jeg skulle begynne med en liten siesta hver dag. God idè! Har bare fått gjort det to dager, men det er i alle fall en start. Det er vel ingen tvil i at kroppen din forbereder seg, så på en måte er du litt nærmere slutten, og det må jo være fint å tenke på Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 21. januar 2009 #551 Del Skrevet 21. januar 2009 Det nærmer seg smilefjes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 21. januar 2009 Det nærmer seg, det nærmer seg... Men jeg tror ikke på noen fødsel i natt heller, dessverre... Har kjent litt murring og sånn i kveld men ikke i nærheten av slik som i går! Uff...og jeg som rakk å bli så innstilt på å bli ferdig... Men skal legge meg nå i håp om å ta igjen litt søvn, så det er jo noe... Og så må jeg fortelle om den nydelige jenta mi, som kom hjem fra barnehagen i dag med et bittelite perlekjede hun hadde laget "til babyen min" som hun sa. Har allerede lagt det i bagen (som nå er klar!!! ) så vi kan "gi" det til lillesøster med en gang hun kommer... :rødme: Det er nå bare 2 dager igjen til termin, og smilefjes er klaaaaar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 21. januar 2009 #553 Del Skrevet 21. januar 2009 Og så må jeg fortelle om den nydelige jenta mi, som kom hjem fra barnehagen i dag med et bittelite perlekjede hun hadde laget "til babyen min" som hun sa. Åååå de er jo så søte :rødme: ! Tror forøvrig ikke prinsessen min er like klar, hun sier bare "MIIIIN" om alt babyutstyret jeg har funnet frem... Sov godt, så krysser vi fingrene for at det blir baby snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. januar 2009 #554 Del Skrevet 22. januar 2009 Å så herlig lillemor!! Laget kjede til babyen, de er til å spise opp! Gleder meg sånn til å få barn når jeg leser sånne historier. Hvordan var natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 22. januar 2009 #555 Del Skrevet 22. januar 2009 :rødme: Nydelig søtt av 1. prinsesse! Det blir så utrolig spennende å se hvordan disse storesøsknene reagerer når babyene kommer på UTSIDEN og er et lite delvis skrikende menneske som tar masse oppmerksomhet, og ikke bare en stor mage... Men stort sett går det vel bra! Gleder meg! Krysser fingre for action i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. januar 2009 #556 Del Skrevet 22. januar 2009 Oppdatering ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 22. januar 2009 #557 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) og selvfølgelig og *krysse fingrene* Endret 22. januar 2009 av lille katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 22. januar 2009 Åååå de er jo så søte :rødme: ! Tror forøvrig ikke prinsessen min er like klar, hun sier bare "MIIIIN" om alt babyutstyret jeg har funnet frem... Sov godt, så krysser vi fingrene for at det blir baby snart! Det er jo litt komisk, da!!! Hun blir nok ganske glad og stolt hun også, men det er kanskje tøffere å få konkurranse når man er 2 enn når man er 3 og et halvt? Uansett får jo dine jenter glede av å være så nær i alder at de raskt vil ha stor glede av hverandre, da! Å så herlig lillemor!! Laget kjede til babyen, de er til å spise opp! Gleder meg sånn til å få barn når jeg leser sånne historier. Hvordan var natten? Ikkesant!?! De er så skjønne, og det morsomme er at det er jo så ærlig og rett fra hjertet det meste av det som kommer... :rødme: I natt var en roligere natt, men med altfor mange doturer... Tror jeg må drikke mindre i kveld (det hørtes ikke så bra ut, men... ). Jeg er jo bare sååå tørst om dagen!!! :rødme: Nydelig søtt av 1. prinsesse! Det blir så utrolig spennende å se hvordan disse storesøsknene reagerer når babyene kommer på UTSIDEN og er et lite delvis skrikende menneske som tar masse oppmerksomhet, og ikke bare en stor mage... Men stort sett går det vel bra! Gleder meg! Krysser fingre for action i natt! Takk takk! Det blir spennende å se. Jeg blir vel mer og mer overbevist om at det var aku på tirsdag som satte igang all action, og at jeg ble lurt trill rundt av det... Men nå kan det jo i alle fall skje når som helst, og jeg er klaaaar! Oppdatering ? Oppdatering: Det er bare en dag igjen til termin, og jeg er som sagt veldig klar nå. Til og med bagen min er ferdig pakket. Det samme er mannens(om han er så heldig å få bo sammen med meg) og storesøsters koffert. I dag har vi også ommøblert soverommet for å få plass til sprinkelsengen ved siden av vår seng og redd opp og all ting. Så jeg er rimelig fornøyd med alt jeg fikk gjort i dag. Var først på a-hus på omvisning, så fikk jeg drop in time hos frisør så jeg fikk fikset litt på sveisen, og så altså litt rydding og ordning hjemme. Når jenta kom fra barnehagen, bakte vi (Toro er min venn ) sjokolademuffins sammen mens pappa lagde middag, og koste oss til barne-tv. Jada, det er bare torsdag, men må jo kose seg litt iblant for det... Nå tror jeg det blir Hells kitchen på tv og kanskje en tidlig kveld? Ikke mye å kjenne i kroppen, annet enn litt murringer. Tror ikke på noen fødsel i dag/natt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 22. januar 2009 og selvfølgelig og *krysse fingrene* Håper dere er like glad i popcorn som meg, for det kan bli mye av det her inne om kroppen min skal fortsette å lure meg sånn som på tirsdag... Jeg var sikker på at noe var i ferd med å skje og at om det ikke var det, så kom det i hvertfall til å skje noe i løpet av et par dager. Men hva skjer??? Jeg sitter her hjemme ved pcen og er ikke i nærheten av noen fødestue! Jaja...uansett er det ikke lenge igjen... (Veeeldig glad i popcorn, jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 22. januar 2009 #560 Del Skrevet 22. januar 2009 Håper dere er like glad i popcorn som meg, for det kan bli mye av det her inne om kroppen min skal fortsette å lure meg sånn som på tirsdag... Huff, beklager, nå skal jeg slutte å rigge meg til her med popcorn . Det er ikke SÅ gøy å vente på fødsel, om ikke alle i dagboka sitter og knasker popcorn mens de venter med deg.... Satser på vannavgang da, siden du ikke kjenner andre tegn, og at det hele starter etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå