Gjest Revenka Skrevet 19. januar 2009 #521 Del Skrevet 19. januar 2009 Må bare innom for å Tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 19. januar 2009 #522 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg starter herved en egen fødselsdans for smilefjes.. For å ønske henne masse lykke til på fødselen, !!! I morgen kan det være for sent :danser: :danser: SMILEFJES BABY :danser: ' Endret 19. januar 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 19. januar 2009 #523 Del Skrevet 19. januar 2009 Tenk at det er rett rundt hjørnet?? Hjelpe meg så fort tiden går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke lenge igjen nå Har vi tippa dato for deg forresten? :klø: *glemsk* Nei, det har vært lite tipping her, gitt... Trodde kanskje det var gøyest når man kan tippe kjønn også...men det er selvfølgelig bare å tippe ivei 4 dager igjen!! Jeg tenker tilbake på den tiden da vi begge var prøvere og bare ønsket at vi havnet i samme terminklubb. Og nå er vi her! Om max en måned sitter vi med hver vår lille i puppen. Ser du har begynt å pakke bagen, det har jeg også. Ikke alt da. Jeg er forberedt på at det kommer til å ta lang tid og at jeg har tid til å pakke siste rest når riene er i gang. De kommer vel ikke med 5 minutters mellomrom med en gang, får jeg håpe. Er det ellers noen tegn til at det modnes da? Murringer eller press? Forsvinner kanskje tegnene i bekkenløsningen? Ja, det er faktisk litt vanskelig å skille alle "vondtene" nå. Men det er hverken mer eller mindre murringer og press enn det har vært de siste dagene, så det kan sikkert gå mange dager til... Jeg synes også det er kjempemorsomt at vi endte i samme terminklubb! For et år siden virket det nesten helt umulig... Håper du klarer å hvile deg mest mulig, da. Ikke lenge igjen nå, uansett! I dag ble det ikke så mye hvile gitt....men selvvalgt, da. Valgte å dra innom en messe (jobb). Tenkte det var grei måte å "slå ihjel" litt tid... Mange kjentfolk og god stemning. Har jo ikke jobbet noe i dag, men snakket med mange hyggelige mennesker. Slitsomt, men litt ekstra hyggelig siden jeg ikke har vært så utrolig sosial i det siste... Så nå var det nesten kjedelig å komme hjem til den samme gamle mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 19. januar 2009 #525 Del Skrevet 19. januar 2009 Du føder ikke du heller nei? Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #526 Del Skrevet 19. januar 2009 Bra at du fikk sove litt mens mannen og 1. prinsesse var ute i snøen. Høygravid og bekkenvondt og masse snø er ikke verdens beste kombinasjon! Håper at du husker å kose deg i innspurten også! Hehe...nei den snøen er nesten i overkant skummel.... Skal nok huske å kose meg litt også... Må bare innom for å Tihi hehe...søta! Skulle ønske jeg kunne melde om at det var noe på gang, men den gang ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg starter herved en egen fødselsdans for smilefjes.. For å ønske henne masse lykke til på fødselen, !!! I morgen kan det være for sent :danser: :danser: SMILEFJES BABY :danser: ' For en vakker dans!!! Håper den virker!!! (Bare ikke dans for mye, da!!!) Tenk at det er rett rundt hjørnet?? Hjelpe meg så fort tiden går!!! Ja, tiden går virkelig fort!!! Er så utrolig spent på hva som skal skje med deg fremover også! Håper på spire for deg om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 19. januar 2009 #528 Del Skrevet 19. januar 2009 Nydelig babydans altså! Jeg må nesten ønske deg lykke til hver gang jeg er her, ellers kan det jo være for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2009 #529 Del Skrevet 20. januar 2009 Baby snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 20. januar 2009 Ingen baby i dag heller I dag skal jeg til fastlegen min på kontroll og til aku etterpå. Håper det får fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 20. januar 2009 #531 Del Skrevet 20. januar 2009 Spennende med kontroll og akupunktur! Håper nålene setter inn det siste støtet og at du får baby i løpet av helgen Det er helt sprøtt å tenke på hvor NÆRE VI ER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 20. januar 2009 #532 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå så jeg at aimee hadde siste innlegg.... kastet meg inn for å se om det var sladring på gang . Huff, stakkars deg, her blir det visst mye "føder du snart?"- mas. Det er kanskje ikke så veldig hyggelig når man nærmer seg termin og er drittlei.... Håper du har en fin dag og at legetime og akupunktur går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 20. januar 2009 #533 Del Skrevet 20. januar 2009 Kos deg som nålepute, det skal jeg også være i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2009 #534 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan jo tippe når det kommer bebis da - kanskje på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 20. januar 2009 Terminbaby hadde ikke gjort noe I kveld kjenner jeg faktisk masse murringer og menssmerter i tak med jevne og ujevne mellomrom. Gubben er sendt avgårde på volleyballkamp, men har lovet å sjekke telefonen hver pause, timeout etc... Aner jo ikke om noe er på gang, men tror faktisk at denne babyen kommer om ikke altfor mange dagene!!! Kanskje akupunkturen er mer effektiv enn jeg noen gang ville turt å håpe på??? Her er i allefall en mamma som nå har funnet ut at alt av pakking skal være gjort i kveld (sånn i alle tilfelle ) Logger meg nok på litt senere så ikke spekulasjonene går i taket til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 20. januar 2009 #536 Del Skrevet 20. januar 2009 *rigger meg til med sånn i tilfelle* (ikke noe press altså , hadde bare lyst på popcorn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. januar 2009 #537 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har også lyst på popcorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. januar 2009 #538 Del Skrevet 20. januar 2009 :hoppe: Så spennende !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 20. januar 2009 Uffameg... har kjent masse i hele kveld, men har aldri tatt helt av. Blir nok ingen baby i natt... Legger meg nå og satser på en god natts søvn... Trenger det nå... Slitsomt å ha vondt hele tiden, særlig når det ikke er godt for noe... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 21. januar 2009 #540 Del Skrevet 21. januar 2009 Å, så spennande! Lykke til, smilefjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå