Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...

smilefjes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg starter herved en egen fødselsdans for smilefjes.. For å ønske henne masse lykke til på fødselen, !!! I morgen kan det være for sent :lur:

:danser:

:danser: :danser:

:danser: :danser: :danser:

:duskedame: SMILEFJES BABY :duskedame:

:danser: :danser: :danser: '

:danser::danser:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå :hoppe:

Har vi tippa dato for deg forresten? :klø:

*glemsk*

Nei, det har vært lite tipping her, gitt... Trodde kanskje det var gøyest når man kan tippe kjønn også...men det er selvfølgelig bare å tippe ivei :)

4 dager igjen!!

Jeg tenker tilbake på den tiden da vi begge var prøvere og bare ønsket at vi havnet i samme terminklubb. Og nå er vi her! Om max en måned sitter vi med hver vår lille i puppen. :sukk:

Ser du har begynt å pakke bagen, det har jeg også. Ikke alt da. Jeg er forberedt på at det kommer til å ta lang tid og at jeg har tid til å pakke siste rest når riene er i gang. De kommer vel ikke med 5 minutters mellomrom med en gang, får jeg håpe.

Er det ellers noen tegn til at det modnes da? Murringer eller press? Forsvinner kanskje tegnene i bekkenløsningen?

Ja, det er faktisk litt vanskelig å skille alle "vondtene" nå. Men det er hverken mer eller mindre murringer og press enn det har vært de siste dagene, så det kan sikkert gå mange dager til... :filer:

Jeg synes også det er kjempemorsomt at vi endte i samme terminklubb! :jepp: For et år siden virket det nesten helt umulig... :sjenert:

Håper du klarer å hvile deg mest mulig, da. Ikke lenge igjen nå, uansett!

:kose:

I dag ble det ikke så mye hvile gitt....men selvvalgt, da. Valgte å dra innom en messe (jobb). Tenkte det var grei måte å "slå ihjel" litt tid... Mange kjentfolk og god stemning. Har jo ikke jobbet noe i dag, men snakket med mange hyggelige mennesker. Slitsomt, men litt ekstra hyggelig siden jeg ikke har vært så utrolig sosial i det siste... Så nå var det nesten kjedelig å komme hjem til den samme gamle mannen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du fikk sove litt mens mannen og 1. prinsesse var ute i snøen. Høygravid og bekkenvondt og masse snø er ikke verdens beste kombinasjon!

Håper at du husker å kose deg i innspurten også! :klemmer:

Hehe...nei den snøen er nesten i overkant skummel....

Skal nok huske å kose meg litt også... :)

Må bare innom for å :popcorn:

Tihi :fnise:

hehe...søta! :klemmer: Skulle ønske jeg kunne melde om at det var noe på gang, men den gang ei...

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg starter herved en egen fødselsdans for smilefjes.. For å ønske henne masse lykke til på fødselen, !!! I morgen kan det være for sent :lur:

:danser: :danser:

:danser: :danser: :danser:

:duskedame: SMILEFJES BABY :duskedame:

:danser: :danser: :danser: '

:danser::danser:

For en vakker dans!!!

Håper den virker!!! :jepp:

(Bare ikke dans for mye, da!!!)

Tenk at det er rett rundt hjørnet??

Hjelpe meg så fort tiden går!!!

:klemmer:

Ja, tiden går virkelig fort!!! Er så utrolig spent på hva som skal skje med deg fremover også! Håper på spire for deg om ikke lenge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Nydelig babydans altså! :):danser:

Jeg må nesten ønske deg lykke til hver gang jeg er her, ellers kan det jo være for sent... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen baby i dag heller :fnise:

I dag skal jeg til fastlegen min på kontroll og til aku etterpå. Håper det får fart på sakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med kontroll og akupunktur! Håper nålene setter inn det siste støtet og at du får baby i løpet av helgen :)

Det er helt sprøtt å tenke på hvor NÆRE VI ER!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg at aimee hadde siste innlegg.... kastet meg inn for å se om det var sladring på gang :).

Huff, stakkars deg, her blir det visst mye "føder du snart?"- mas. Det er kanskje ikke så veldig hyggelig når man nærmer seg termin og er drittlei....

Håper du har en fin dag og at legetime og akupunktur går bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminbaby hadde ikke gjort noe ;)

I kveld kjenner jeg faktisk masse murringer og menssmerter i tak med jevne og ujevne mellomrom. Gubben er sendt avgårde på volleyballkamp, men har lovet å sjekke telefonen hver pause, timeout etc... :fnise:

Aner jo ikke om noe er på gang, men tror faktisk at denne babyen kommer om ikke altfor mange dagene!!! :hoppe:

Kanskje akupunkturen er mer effektiv enn jeg noen gang ville turt å håpe på???

Her er i allefall en mamma som nå har funnet ut at alt av pakking skal være gjort i kveld (sånn i alle tilfelle :sjenert: ) Logger meg nok på litt senere så ikke spekulasjonene går i taket ;)

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg... har kjent masse i hele kveld, men har aldri tatt helt av. :( Blir nok ingen baby i natt...

Legger meg nå og satser på en god natts søvn... Trenger det nå... Slitsomt å ha vondt hele tiden, særlig når det ikke er godt for noe...

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...