mrsSJ Skrevet 20. april 2009 #801 Del Skrevet 20. april 2009 Kloke ord fra hverdagslykke. Bare innom med en klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. april 2009 #802 Del Skrevet 21. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. april 2009 #803 Del Skrevet 21. april 2009 Mange kloke ord fra Hverdagslykke som jeg håper du tar til etterretning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 21. april 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 21. april 2009 Tusen takk til dere alle (hva skulle jeg gjort uten dere!!! ) og spesielt til deg hverdagslykke for mange bra innspill! Har en mye bedre dag i dag. Om det er fordi jeg startet dagen med en hyggelig kaffe med en god kompis, eller fordi jeg var til akupunktur etterpå, det vet jeg ikke. Men har kunnet glede meg over min nydelige baby som har oppført seg helt eksemplarisk hele dagen inkludert besøk på helsestasjonen, og den stolte storesøsteren som er så morsom å være sammen med, og venninnen til storesøster som ga meg en kjempeklem da jeg leverte i barnehagen i morges. Kanskje ting jeg ikke ville tenkt så nøye over om alt hadde vært som før. Men nå er det ubetalelige øyeblikk av lykke, hvor alle de vonde tankene er borte om enn bare for kort tid. Også så deilig å høre fra en venn (mannlig sådan...av en eller annen grunn betyr jo det litt ) at den som ikke skjønner hvor heldig han er som har meg er bare så idiot at det går ikke ann... Gruppekontroll på helsestasjonen viste seg å være bare akkurat det, altså gruppekontroll, og ingen barselsgruppe. Men det var jo greit det. I ettermiddag var mannen på besøk for å ta med storesøster på turning og for å treffe begge jentene. Jeg greide å lage middag til de to turnerne til de kom hjem og greide også å være søt og hyggelig og den jeg egentlig har lyst til å være alltid. Men som ikke er så lett når jeg har så mange anklagelser og skuffelser og ting som vil ut. (Og han skal nok få høre det enda noen ganger før jeg er ferdig med ham.. ) Vi har begynt å lure på om vi skal tørre å dra på ferie sammen. Vi hadde det jo kjempefint i påsken. Men det er også ganske slitsomt. For når vi har det så fint blir vi så lei oss begge to over alt det fine vi har mistet... :cry: Så kanskje det bare er langpining å skaffe oss enda flere fine minner sammen??? Men for ungenes skyld ville det jo være så fint om vi kan gjøre slike ting. Og jeg treeenger en ferie, og komme bort litt. Men å reise alene med jentene er jo ikke noe alternativ nå, da vil jeg jo bare slite meg ut... Uff ikke lett altså. Men alt i alt...en mye bedre dag!!! Måtte det fortsette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. april 2009 #805 Del Skrevet 22. april 2009 Hei og takk for en fin dag! Jeg har visst ikke lest i dagboka din på en stund, og var ikke klar over hvor tunge dager du faktisk har hatt Håper treffet i dag fikk deg på andre (og bedre) tanker noen timer. Det var i alle fall veldig hyggelig å treffe både deg og lille-prinsessa! Gleder meg allerede til neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 28. april 2009 #806 Del Skrevet 28. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. april 2009 #807 Del Skrevet 29. april 2009 Tenker masse på deg i disse dager! Det er stille i dagboken din, men håper du er innom KG av og til og leser litt, slik at du kan se hilsenene våre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. mai 2009 #808 Del Skrevet 1. mai 2009 Sender deg en stor klem. Gleder meg utrolig til å endelig få hilse på lille jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei og takk for en fin dag! Jeg har visst ikke lest i dagboka din på en stund, og var ikke klar over hvor tunge dager du faktisk har hatt Håper treffet i dag fikk deg på andre (og bedre) tanker noen timer. Det var i alle fall veldig hyggelig å treffe både deg og lille-prinsessa! Gleder meg allerede til neste treff Treffet var kjempekoselig. Synes det er skjønne mammaer og supersøte babyer i gjengen vår. Lille O var jo intet unntak. Kjempenydelig gutt med imponerende hårprakt! Ja det er ganske tungt å være meg. Det må jeg ærlig si. Han var mannen i mitt liv, jeg elsket ham over alt, stolte helt og uforbeholdent på ham, stilte opp for ham og trodde at forholdet vårt var bunnsolid fordi alt funket så utrolig bra. Han behandlet meg som om jeg var drømmedama og følte meg som verdens heldigste. Men jeg ble lurt. Tenker masse på deg i disse dager! Det er stille i dagboken din, men håper du er innom KG av og til og leser litt, slik at du kan se hilsenene våre . Er innom iblant ja...men vanskelig å skrive noe. Vil på en måte ikke brette ut hele privatlivet heller...og i all min frustrasjon er det lett å skrive mer enn jeg vil at hele verden skal vite. Og så går alt så enormt opp og ned. Noen dager er jeg verdens sterkeste, tøffeste og beste og tenker at uansett hva som skjer skal jeg ikke bare klare meg, men klare meg med glans! Og noen dager vil jeg bare ligge under dynen og gråte... Det er utrolig godt å vite at dere tenker på meg. Har lært mye om vennskap og det å tørre å vise sårbarhet og å tørre å støtte seg på andre iblant. Tanken på at endel "ukjente" (og noen etterhvert kjente) venner på nett også tenker på meg og heier på meg, er gull verdt!!! Sender deg en stor klem. Gleder meg utrolig til å endelig få hilse på lille jenta di! Jeg gleder meg også masse til neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hverdagslykke Skrevet 3. mai 2009 #810 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tenker også på deg. Og jeg veit at du har rett når du tenker at du klarer deg med glans. Men det er lov (og sunt) å ha de kjipe dagene innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 3. mai 2009 Vanskelig med oppdatering her om dagen... Prøver fortsatt å ta best mulig vare på meg selv. Er blitt utfordret til å ta minst en halvtime hver dag til KUN meg selv, og gjøre noe som gir meg noe, enten det er hvile, kos eller noe annet. I praksis er det blitt til mye mer enn en halvtime, særlig på de tidspunktene jeg har hatt mannen her og jeg har hatt i hvertfall et par timer for meg selv mellom to matinger av vesla. Har benyttet tiden til alt fra soltimer, caféturer, shopping og ikke minst å treffe venner. I dag var en herlig dag med noen gode gamle venner i en park i Oslo. Deilig med forsmak på sol og sommer, og helt greit å overlate mannen som alenepappa endel timer (han tok et flaskemåltid), for en gangs skyld. Vanligvis har det jo vært motsatt...jeg har gladelig stilt opp som hjemmeværende med eldstejenta mens mannen har reist og gjort alle tingene som har vært så viktig for ham. Og jeg har gjort det gladelig også. Jeg har unt ham å treffe venner, trene, reisingen med jobben og alle de andre tingene han har fyllt livet sitt med. Nå, derimot, har alt det en flau smak. For hva var takken??? Så denne helgen, som har vært pappa-helg her i huset, har jeg benyttet anledningen til å være så mye borte som mulig. Synd å ikke tilbringe mer tid med jentene mine i helgen, men er jo sammen med dem hele tiden ellers, så både de og jeg overlever det fiiint! Nytt på babyfronten: Lille gullungen min lo i dag! :rødme: Altså, hun har jo ledd en stund...en latter som har vært et litt ukontrollert innoverpust-skrik som helt tydelig har vært tegn på glede og henrykkelse. Men i dag lo hun sånn ordentlig: "He he"... Såååå søt!!! Hun er virkelig en herlig baby. Vi er mer og mer enige om når hun skal spise og sove og innimellom lar hun meg sove hele natten også. Ellers er vi på et måltid i 4-5 tiden som jo egentlig er helt greit! Blid og søt er hun. Og storesøster fortsatt stolt og flink! Jeg er heldig tross alt, at vi rakk å lage en lillesøster her i familien. Det var ingen drømmesituasjon å finne ut da jeg var 5 mnd gravid at mannen min egentlig har lurt meg i mange år...men hadde jeg oppdaget det 5 mnd tidligere, hadde jeg jo ikke fått den nydelige jenta. Så får jeg heller leve med at hverken svangerskapet eller barselstiden var den lykkelige jeg hadde håpet på og fortjent. For jentene mine har hverandre og jeg har dem begge. Så alt i alt er det ikke så ille likevel... å være meg. I allefall ikke akkurat nå... Hverdagslykke: Mange til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. mai 2009 #812 Del Skrevet 4. mai 2009 Må bare innom med litt igjen jeg. Trist og lese hvordan du har det, men samtidig godt å lese om oppturene dine og at du virkelig tar det tid til å tenke på deg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 4. mai 2009 #813 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenker på deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mai 2009 #814 Del Skrevet 4. mai 2009 Legger igjen en stor klem til deg og tusler ut av dagboka igjen! Synes du også fortjener en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 4. mai 2009 #815 Del Skrevet 4. mai 2009 Stor klem herfra også! Gleder meg til å se deg og prinsessen din igjen, håper du blir med på neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 8. mai 2009 #816 Del Skrevet 8. mai 2009 Så herlig lillejenta di høres ut :rødme: Hadde vært koselig å blitt med på et av treffene deres en gang Er overbevist at det ikke finnes vakrere lyd enn barnelatter, det er jo bare helt fortryllende vakkert. For å få frem latteren hos min egen gullklump,må jeg selv le en unaturlig høy og påtrengt latter som underholdning,men det er verdt det. Dog noe vi kun gjør alene Synes det virker som du er utrolig flink til å tilpasse deg situasjonen du er i, og at du tar deg tid til å se på de tingene som også er bra Er det en ting som er sikkert, er det at disse barna er en velsignelse, med eller uten sitt faderlige opphav De første ukene etter at vi fikk I følte jeg meg utrolig sårbar og veldig avhengig av mannen,men nå som det har gått en stund kjenner jeg at jeg kan klare hva som helst alene-jeg har jo tross alt lille I å passe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mai 2009 #817 Del Skrevet 8. mai 2009 Er innom med en gooooo til deg smilefjes .. Du er sterk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 13. mai 2009 #818 Del Skrevet 13. mai 2009 Å så utrolig herlig det er med babylatter- det er det mest uforfalskede som finnes. Her har hun ikke begynt å le ennå, ikke skikkelig, men som jeg gleder meg:) Håper det går bra med deg smilefjes- du har jo verdens fineste unger- ikke sant:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. mai 2009 #819 Del Skrevet 13. mai 2009 Koselig å treffe deg igjen, og lille jenta! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. mai 2009 #820 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei hei! Hvordan går deg med deg og jentene? Ser det er en stund siden du har vært her, men det kan jo være våren (og ikke minst mini-prinsessa!) som gjør aktiviteten litt mindre og? Selv har jeg slettet dagboken min nå, og det var litt rart. Akkurat som et kapittel i livet mitt som ble lukket og låst, der står jo alt om prøveperioden, jobbutfordringer, SA og ny graviditet. Men jeg følte det var riktig, og kanskje jeg kan bli litt flinkere til å lese i andres dagbøker når jeg først er her inne Håper vi sees på neste treff! Stooor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå