Gjest imli Skrevet 24. februar 2009 #681 Del Skrevet 24. februar 2009 Så synd dere sliter i forholdet. Sånt kommer jo ofte mer frem når man har liten baby også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 24. februar 2009 #682 Del Skrevet 24. februar 2009 Uff, smilefjes, ikke noe godt å lese om at du og dere sliter om dagen. Håper det bedrer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 25. februar 2009 Tussi: Takk, du er søt du! Han prøver forsåvidt så godt han kan å ta vare på meg nå, men det er dessverre skjedd litt for mye kjipt tidligere som gjør det vanskelig... Uansett er det godt å ha de to skjønne jentene mine her som gir masse kjærlighet og energi, selv om det selvfølgelig er masse jobb også... mrsSJ: Tusen takk til deg også. Er så enig med deg! Og vi jobber i allefall med saken... Mamma1: Godt mannen din vet å skjerpe seg når han får alt i klartekst, da i det minste! Sant nok at en gave blir småtterier. Jeg hadde gladelig byttet bort gaven jeg fikk mot et forhold som var i orden Samtidig ble det jo et håndfast bevis på at mannen er glad i og setter pris på både meg og "innsatsen" jeg hadde lagt ned i å sette vårt felles barn til verden. imli: Vi kan nok ikke skylde på hverken baby eller hormoner, men det er klart at lite søvn og desto mer hormoner ikke akkurat hjelper på en litt fastlåst situasjon... til deg også! itla: Som sagt, vi jobber med saken, men det er klart at baby og storesøster tar mye av tiden og energien om dagen. Ganske mange dager vi har planlagt å prate om ting, men hvor lillesøster i stedet for har tatt styringen... Så det blir jo litt unntakstilstand i heimen. Men det betyr heldigvis ikke at vi ikke koser oss og nyter de to herlige jentene vi har skapt sammen. De er så skjønne på hver sin måte og jeg gleder meg så kjempemasse til lillesøster er litt større og vi virkelig kan få et inntrykk av hvordan de to jentene vil utvikle sitt søskenforhold... Håper de vil elske hverandre like mye som vi elsker dem... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 25. februar 2009 #684 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fikk heller ikke gave etter fødsel, til morsdag eller Valentine... Men nå fikk jo ikke mannen min noe heller . Vi har fått et flott barn sammen, det er mer enn nok :-). Håper så inderlig dere klarer å finne ut av problemene.... Men som jeg sa tidligere er det sikkert lurt å vente med de store evalueringene eller konfrontasjonene til barseltiden er vel over og det nye livet begynner å gå litt mer på skinner. Man trenger mye krefter og overskudd til å jobbe med forholdet, og det har man jo ikke i denne perioden. Verken mamma eller pappa. Stor til deg! Endret 25. februar 2009 av lille katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. februar 2009 #685 Del Skrevet 25. februar 2009 Håper dere finner ut av det etterhvert, og at han skjerper seg Dere hadde det vel litt vanskelig tidligere også. Men håper det går seg til veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 25. februar 2009 #686 Del Skrevet 25. februar 2009 Innom med en Mannfolk altså!!De kommer fra en annen planet tror jeg ja. Vi har vist ganske like jenter vi to.Her er vi våkene nesten hele dagen også.Kan ikke legge henne i senga våken for da blir hun sint,så vi sitter her med henne på fanget og hun titter og titter.Litt melkeutslett har det kommet her også.Om natten er hun flink,da sover hun til 4-5 tida og får en kjapp pupp så legger hun seg i senga si igjen å sover til 8-9.Ganske deilig det siden jeg må dille med henne hele dagen for at hun skal være fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 25. februar 2009 #687 Del Skrevet 25. februar 2009 Men det betyr heldigvis ikke at vi ikke koser oss og nyter de to herlige jentene vi har skapt sammen. De er så skjønne på hver sin måte og jeg gleder meg så kjempemasse til lillesøster er litt større og vi virkelig kan få et inntrykk av hvordan de to jentene vil utvikle sitt søskenforhold... Håper de vil elske hverandre like mye som vi elsker dem... :rødme: Godt å lese. Mamma (som er helsesøster) sier at de små sannsynligvis etterhvert vil smile mer til storesøskenet sitt enn til foreldrene, fordi de skjønner at søskenet også er et lite menneske. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. februar 2009 #688 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei, sender deg en stor klem. Jeg synes det er mye å gjøre med ei lita tulle. Du har to. til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg tror ikke jeg kommer til å være her så mye fremover og greier nok ikke å oppdatere hverken denne dagboken eller å oppdatere meg i alle deres dagbøker. Litt for mye som pågår i mitt liv om dagen som jeg helst skulle vært foruten... Håper dere alle har det fint og får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. februar 2009 #690 Del Skrevet 27. februar 2009 Så trist og høre vennen Si i fra hvis det er noe jeg kan gjøre uansett hva du føler du trenger. Har blitt glad i deg og vil deg bare det beste. Håper dere finner ut av det uansett hva det ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. februar 2009 #692 Del Skrevet 28. februar 2009 Uff da, føler med deg nå. Håper du/dere får en ordning på alt som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 28. februar 2009 #693 Del Skrevet 28. februar 2009 Uff da, føler med deg nå. Håper du/dere får en ordning på alt som skjer. Tenk på deg selv og jentene dine først du! Vi andre klarer oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 28. februar 2009 #694 Del Skrevet 28. februar 2009 Så trist Smilefjes Føler med deg, håper alt løser seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. februar 2009 #695 Del Skrevet 28. februar 2009 Uff da, føler med deg nå. Håper du/dere får en ordning på alt som skjer. Skriver under på denne jeg også. Mange til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. februar 2009 #696 Del Skrevet 28. februar 2009 Kjempetrist, smilefjes. Jeg håper stormen ikke blir for ille og at du kommer tilbake når du har overskudd og lyst. Vi er mange som er glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 28. februar 2009 #697 Del Skrevet 28. februar 2009 Og vi er mange som tenker på deg selv om du ikke er her . Ses snart, blir hyggelig å se deg og prinsessen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. mars 2009 #698 Del Skrevet 1. mars 2009 Sender deg en stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. mars 2009 #699 Del Skrevet 1. mars 2009 fra ei som er susete i hodet etter alle tidsforskjellene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 1. mars 2009 #700 Del Skrevet 1. mars 2009 Så spenndene! Håper du lykkes! Hæ? :klø: igjen til deg smilefjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå