Gå til innhold

smilefjes jakter på lykken...

smilefjes

Anbefalte innlegg

ÅÅ,dette er så spennende syns jeg.Hvem blir først tro :fnise: Jeg har også vært hos frisøren og fikset på sveisen min og det var deilig altså.Føler seg så mye bedre etterpå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det altså termindato på meg. Tror de sier at 5% føder på termin, så liten sansynlighet for at det skjer noe i dag også. :sukk: Hadde litt murringer i natt også, men ikke noe å skrive hjem om... Håper noen kan gi meg en dose tålmodighet nå. Tror den tirsdagen ødela litt for meg. Jeg ble liksom så overklar for å føde. Og ble ikke noe mindre etter å ha vært på a-hus og kikket i går. Men får forsøke å fylle dagene med små, koselige prosjekter, så skal vel tiden gå... :filer:

Huff, beklager, nå skal jeg slutte å rigge meg til her med popcorn :fnise:. Det er ikke SÅ gøy å vente på fødsel, om ikke alle i dagboka sitter og knasker popcorn mens de venter med deg....

Satser på vannavgang da, siden du ikke kjenner andre tegn, og at det hele starter etterpå! :)

Hihi... ønsker meg egentlig rier, for det var det det startet med sist. Vannavgang høres så dramatisk ut, liksom....men egentlig, jeg tar det jeg får jeg, bare jeg får føde snart!!!

Og det er bare å spise popcorn, altså! :ler: Men skjer dessverre ikke så mye spennende her...

ÅÅ,dette er så spennende syns jeg.Hvem blir først tro :fnise: Jeg har også vært hos frisøren og fikset på sveisen min og det var deilig altså.Føler seg så mye bedre etterpå.

:klemmer:

Jepp, den frisørturen var gull verdt! Enda jeg bare dro på drop in på et sted jeg ikke har vært før. Gadd ikke dra inn til byen for å gå til min faste... Var skeptsik, men det gikk bra. Jeg har ikke verdens mest spennende hår, da, så skal vel godt gjøres å gjøre det veldig "feil". :fnise:

Vi går spennende dager i møte nå, ja!!!

Ok, jeg skalprøve å ro ned :popcorn: spisingen jeg også da.. Men det er jo SÅÅÅÅÅ spennende !!!

:plystre::plystre::plystre:

Hihi...du er søt da! Ganske spennende i din dagbok om dagen også, da! Håper jeg ikke ligger og føder akkurat når det kommer gode nyheter der, da, for de vil jeg gjerne ha med meg så fort som bare mulig!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går spennende dager i møte nå, ja!!!

Hihi...du er søt da! Ganske spennende i din dagbok om dagen også, da! Håper jeg ikke ligger og føder akkurat når det kommer gode nyheter der, da, for de vil jeg gjerne ha med meg så fort som bare mulig!!! :klemmer:

Nåja.. Det er bare en sur gretten husmor inne hos meg.. Håper hun forsvinner snart.. Er positiv på andres vegne, men ikke meg selv ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for popcornspising, hopping, dansing, synging, fødestøv og fingerkryssing! Dere er fantastiske! :klemmer:

Ingen lillesøster i dag heller, de eneste tegnene på at hun kanskje kommer snart, er litt murring og nedpress. Jeg er sånn passe fornøyd med dagens "innsats" som inkluderer litt klesvask, et lite jobbprosjekt, laaang tlf samtale med venninne jeg ikke hadde pratet med siden før jul, laging av middag og leking med veslemor (vi har vært alene hjemme i kveld og kost oss ordentlig :jepp: ) og ellers den sedvanlige fredags-tv-tittingen. :)

Innser at jeg bare må smøre meg med tålmodighet og regne med at det kan ta en uke eller to til før jeg får hilse på lillebabyen min. Skal forsøke å nyte helgen med mann og barn og ikke tenke for mye på fødsel. Den får komme når den kommer...

Nå er jeg utrolig trøtt, for sto opp tidlig i dag og "glemte" å sove på dagen. Skal oppdatere meg i dagbøkene deres i morgen, og det gleder jeg meg til! :jepp:

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke noen fødsel foreløpig her heller...

Har hatt en litt vaske-og-ordne-samtidig-som-jeg-underholder-en-treåring-dag. Nå sitter vesla ved stuebordet ved siden av meg og tegner mens jeg tar en velfortjent pust i bakken ;)

Håper jo egentlig at all sjauingen skal sette igang noe, men virker ikke sånn foreløpig. Har ca lite mye/lite kynnere som jeg har hatt de siste dagene og føler meg sånn ca akkurat like klar. :jepp:

Snart er det vel tid for en liten handletur så vi har mat resten av helgen. Men tror gubben må ut og måke før vi greier å komme oss ut med bil. Det snør jo som bare det!!! Hadde jeg ikke vært høygravid hadde jeg vært superhappy og dratt avgårde på ski ved første mulighet, men nå er det mer ork med den snøen... Men fint å se på er det, da. Rene julestemningen utenfor her, jo!

Håper alle har en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama
Hadde jeg ikke vært høygravid hadde jeg vært superhappy og dratt avgårde på ski ved første mulighet, men nå er det mer ork med den snøen... Men fint å se på er det, da. Rene julestemningen utenfor her, jo!

:Nikke: om det med skitur. :)

Det er noen fordeler med store veldrevne borettslag, f.eks. vi slipper snømåking og det er varme i veien opp fra garasjen, så snøen smelter bort av seg selv... :sjenert:

Håper du klarer å kose deg med prinsessa og ikke bare være utålmodig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer blææææ til hele snøen... Og akkurat nå hadde det vært fint med et veldrevet borettslag, ja :). Verre med udrevne sameier... Mannen er ute og måker, mens jeg har laget pizzadeig og føler meg helt utslitt....

Planen var egentlig at prinsessen skulle være ute med mannen, men det ble hylgråting rett utenfor døra helt til jeg kom og hentet henne.... Stakkars, hun var visst ikke helt klar for all snøen hun heller :).

Endret av lille katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi...mulig jeg må innlede noe seriøs popcornspising her nå...

Her skjer det virkelig noe, og om det ikke roer seg, drar vi oss nok på sykehuset i løpet av nærmeste timen. Har hatt 11 veer siste timen og nå er de nede i 5-6 min mellom hver. Dette er fryktelig skummelt og spennende, samtidig som det er utrolig deilig om vi blir ferdige nå!!! :):):)

Håper alle får en god søndag, jeg skal oppdatere aimee så godt jeg klarer.

:klemmer: på alle dere som heier på meg :)

(Skriver det samme i både skravletråden og dagboken, for orker ikke skrive så mye nå... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...