Mamma1 Skrevet 15. januar 2009 #501 Del Skrevet 15. januar 2009 Håper ting bedrer seg etterhvert for deg. Men som de andre sier: nyt dagen og slapp av, det kan bli lenge til neste gang:) Jeg har det forresten på samme måte selv, masse ting som skulle vært gjort, men utrolig lite energi å bruke på det.. Ikke så veldig kjekt, for jeg skulle gjerne hatt alt klart til jenta mi kommer.. I natt sov jeg forferdelig dårlig, med magesmerter som var øverst i magen.. Irriterende. Men jeg er heldigvis ikke plaget med tisseturer om natta. Passer på å ligge på venstre side og da minsker trykket på blæra betraktelig:) Her har jenta mi hatt øyebetennelse, så hun har vært et par dager hjemme fra skolen. Selv om hun ikke var smittefarlig lengre, så syns jeg ikke noe om at hun skal gå på skoleb med røde og hovne øyne.Kan jo bli erta for ett mindre.. Håper du får en god natt og en betraktelig bedre morgendag:) Ps: Mannen har fått med seg at det kan funke å kjøre på humpete veg, så i dag gikk det litt fort hjem igjen på en noe skrøpelig veg. (Han sa ikke noe om det da, men han passet på å treffe alle humpene. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. januar 2009 #502 Del Skrevet 16. januar 2009 Innom for å ønske en god helg til deg! Ser det ikke er lenge til din 2. prinsesse kommer! Så kos!! Kanskje hu er ute innen helga er omme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. januar 2009 #503 Del Skrevet 16. januar 2009 Håper du tar det med ro i dag, og det med god samvittighet! Bare å samle krefter, jeg har skjønt at det kommer godt med om ikke lenge. Det er jamen spennende for deg nå, med lilleprinsessen som kan komme når som helst... Åh! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 16. januar 2009 #504 Del Skrevet 16. januar 2009 God morgen! (kremt, ligger i senga ennå skjønner du ) Jeg må bare føye meg til resten av jentene her som også har dårlig med energi og en haug med ting de burde ha gjort. Jeg har det akkuat på samme måte. Her ser ikke gulvene ut, men jeg klarer jo ikke å bøye med ned å støvsuge under seng og sofa. Så da må man vente til samboer endelig skjønner hvor skittent det faktisk er, og la han gjøre jobben. Han har endelig sett lyset nå da, og skal ta en skikkelig runde i helgen "Heldigvis" er jeg alene disse dagene og trenger ikke tenke på noen andre enn meg selv. Det blir nok veldig amnnerledes når man venter nr 2! Jeg ser for meg prinsessa di i rosa kjole og tiara - hun var sikkert skjønn! Gleder meg til å gjøre sånne ting med barna våre. Håper dagen i dag er litt bedre enn den var i går Også håper at jeg ventetiden går fort, og at du slipper å gå på overtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 16. januar 2009 #505 Del Skrevet 16. januar 2009 Best du hviler nå mens du kan ja.De sier jo at en er som ingen mens to er som ti :gjeiper: Men det tror vi ikke på. I dag er min prinsesse på disney on ice og med tanten sin.Så her er det fri dag til åtte ca i kveld,men jeg har fått en syk man da å det er noe herk gitt.Stønner og klager å det er ikke måte på hvor han ikke har vondt henn. Det er jo jeg som skal ha pleie og omtanke nå da,ikke han Neida får prøve å få han fort frisk til babyen kommer. Ha en god helg da Smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 16. januar 2009 #506 Del Skrevet 16. januar 2009 Håper du har hatt en god og avslappende dag i dag, og at du får en god helg... Med eller uten fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 17. januar 2009 #507 Del Skrevet 17. januar 2009 Håper også du har en god hvile-helg! Hvis ikke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 17. januar 2009 6 dager igjen til termin og ingen flere tegn til nært forestående fødsel... Men skjønner at jeg ikke kan bli for lenge borte herfra... Mer oppdatering i morgen! (Og vær trygge, aimee blir den første som får sms... når den tid kommer. Har gitt mannen streng beskjed til og med, om ikke jeg er i stand til å gjøre det selv... ) Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. januar 2009 #509 Del Skrevet 18. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. januar 2009 #510 Del Skrevet 18. januar 2009 Må jo innom å sjekke - men der var du jo på plass. Null på meg foreløpig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. januar 2009 #511 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Her er det spennende altså Nå er det ikke lenge til :hoppe: Endret 18. januar 2009 av ^^Sunny^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 18. januar 2009 Håper ting bedrer seg etterhvert for deg. Men som de andre sier: nyt dagen og slapp av, det kan bli lenge til neste gang:) Jeg har det forresten på samme måte selv, masse ting som skulle vært gjort, men utrolig lite energi å bruke på det.. Ikke så veldig kjekt, for jeg skulle gjerne hatt alt klart til jenta mi kommer.. Håper du får en god natt og en betraktelig bedre morgendag:) Sant nok, vi får vel bare slappe av mens vi kan. Umulig å vite hva slags unge som kommer ut heller, så greit å ha litt krefter igjen til etter fødselen Dessuten er det jo mulig å gjøre endel etter at barnet er på plass også, det er jo ikke akkurat sånn at livet stanser helt opp så en ikke får gjort NOE annet enn å holde på med baby. Og så finnes det jo pappaer... Innom for å ønske en god helg til deg! Ser det ikke er lenge til din 2. prinsesse kommer! Så kos!! Kanskje hu er ute innen helga er omme? Hehhehe...ser dårlig ut nå, gitt Takk, helgen har vært helt ok. Jeg begynner å glede meg veldig til lillesøster er ute, og det gjør storesøster og pappa også. :rødme: Så håper jeg på fantastiske nyheter i boken din snart!!! Nå har du ventet lenge nok, synes jeg! Håper du tar det med ro i dag, og det med god samvittighet! Bare å samle krefter, jeg har skjønt at det kommer godt med om ikke lenge. Det er jamen spennende for deg nå, med lilleprinsessen som kan komme når som helst... Åh! :rødme: Det kommer godt med med litt ekstra krefter, ja!!! Både til fødsel og barselstid... så jeg skal forsøke å slappe av med god samvittighet God morgen! (kremt, ligger i senga ennå skjønner du ) Jeg må bare føye meg til resten av jentene her som også har dårlig med energi og en haug med ting de burde ha gjort. Jeg har det akkuat på samme måte. Her ser ikke gulvene ut, men jeg klarer jo ikke å bøye med ned å støvsuge under seng og sofa. Så da må man vente til samboer endelig skjønner hvor skittent det faktisk er, og la han gjøre jobben. Han har endelig sett lyset nå da, og skal ta en skikkelig runde i helgen "Heldigvis" er jeg alene disse dagene og trenger ikke tenke på noen andre enn meg selv. Det blir nok veldig amnnerledes når man venter nr 2! Jeg ser for meg prinsessa di i rosa kjole og tiara - hun var sikkert skjønn! Gleder meg til å gjøre sånne ting med barna våre. Håper dagen i dag er litt bedre enn den var i går Også håper at jeg ventetiden går fort, og at du slipper å gå på overtid! Jaaa, håper jeg også!!! Ja, bare å glede seg. Det er så gøy å finne på koselige ting og skape minner med barna. Og det er jo så takknemlig jobb også! I hvertfall så lenge de er så små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 18. januar 2009 Best du hviler nå mens du kan ja.De sier jo at en er som ingen mens to er som ti :gjeiper: Men det tror vi ikke på. I dag er min prinsesse på disney on ice og med tanten sin.Så her er det fri dag til åtte ca i kveld,men jeg har fått en syk man da å det er noe herk gitt.Stønner og klager å det er ikke måte på hvor han ikke har vondt henn. Det er jo jeg som skal ha pleie og omtanke nå da,ikke han Neida får prøve å få han fort frisk til babyen kommer. Ha en god helg da Smilefjes Håper din helg har vært fin og god bedring til mannen! Og ja, tror faktisk at overgangen fra en til to er ganske stor, men jeg tror det er lettere for oss som har litt alder på nr en i forhold til de som får to veldig tett. Så selv om jeg skulle ønsket meg mindre aldersforskjell mellom jentene mine, ser jeg fordelene også. Håper du har hatt en god og avslappende dag i dag, og at du får en god helg... Med eller uten fødsel! Håper også du har en god hvile-helg! Hvis ikke: Må jo innom å sjekke - men der var du jo på plass. Null på meg foreløpig altså Her er det spennende altså Nå er det ikke lenge til :hoppe: Nei, dessverre kan hverken jeg eller aimee melde om noen fødsel på gang. Men så koselig at dere følger med, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. januar 2009 #514 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel på tide å ønske deg lykke til med fødselen nå Håper du slipper og vente så mye lenger før du får hilse på lille prinsessa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 18. januar 2009 #515 Del Skrevet 18. januar 2009 *bare for å vise at jeg er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 18. januar 2009 Er vel på tide å ønske deg lykke til med fødselen nå Håper du slipper og vente så mye lenger før du får hilse på lille prinsessa di *bare for å vise at jeg er innom Takk, søte dere! Nå er det altså bare 5 dager igjen til termin og jeg gleder meg mer og mer til å hilse på den lille. Alt begynner å bli klart også, vuggen i stuen der hun sikkert kommer til å sove endel på dagtid er til og med redd opp og klar (med hjelp av storesøster :rødme: ) Har til og med klart å pakke litt...dvs babytøy til den lille jenta og har også pakket litt til storesøster som får et døgn eller to hjemmefra hun også. Men til meg selv har jeg ikke klart å pakke enda... Er egentlig litt avslappet til dette fordi vi hadde så utrolig god tid sistgang, og jeg har tenkt at sjansen for en kjapp fødsel nærmest ikke er til stede i det hele tatt. Men i går hørte jeg om en annen som hadde laaang fødsel 1. gang mens andre gikk på 3-4 timer!!! Så kanskje jeg bør få ut fingeren og sørge for at alt er pakket og klart jeg også... Helgen har vært fin, juletrefest med vesla på lørdag og ganske slapp dag i dag. Dvs, pappa og vesla har vært ute og lekt i snøen i dag, da, men jeg fikk meg en "velfortjent" lur mens de var ute. Merker at det ikke er så mye krefter igjen her etter all stuntingen med klær og rydding og slikt de siste dagene. Men nå kan jeg heldigvis slappe av og nyyyyte at alt er klart! Og vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2009 #517 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke lenge igjen nå Har vi tippa dato for deg forresten? :klø: *glemsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. januar 2009 #518 Del Skrevet 19. januar 2009 4 dager igjen!! Jeg tenker tilbake på den tiden da vi begge var prøvere og bare ønsket at vi havnet i samme terminklubb. Og nå er vi her! Om max en måned sitter vi med hver vår lille i puppen. Ser du har begynt å pakke bagen, det har jeg også. Ikke alt da. Jeg er forberedt på at det kommer til å ta lang tid og at jeg har tid til å pakke siste rest når riene er i gang. De kommer vel ikke med 5 minutters mellomrom med en gang, får jeg håpe. Er det ellers noen tegn til at det modnes da? Murringer eller press? Forsvinner kanskje tegnene i bekkenløsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 19. januar 2009 #519 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper du klarer å hvile deg mest mulig, da. Ikke lenge igjen nå, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 19. januar 2009 #520 Del Skrevet 19. januar 2009 Bra at du fikk sove litt mens mannen og 1. prinsesse var ute i snøen. Høygravid og bekkenvondt og masse snø er ikke verdens beste kombinasjon! Håper at du husker å kose deg i innspurten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå